Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 14 z 14
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 czerwiec 2013
    Skąd
    Cz-wa
    Wiek
    44
    Postów
    57
    Auto
    ypsilon 1,2 16v
    Rocznik
    2000

    Nagły spadek mocy - tryb awaryjny? Bravo jtd

    Witam pacjent bravo jtd bez zmiennej geometrii sprężarki
    Dzisiaj jadąc po przekroczeniu 3500obr silnik przyhamował tak jakby odcięcie paliwa, do tego zapaliła się marchewa i silnik zgasł, po odpaleniu wszytko ok
    Auto zawsze miało lekką zdyszke dokładnie na 3500obr ale nic poważnego się nie działo, ostatnio zauważyłem że wciąga mi wygłuszenie maski i to naprawiłem - to jedyne co się zmieniło
    Taki sam przypadek miałem już trzy krotnie ale nigdy silnik nie zgasł i nie świeciła się marchewa
    Kabel będę miał dopiero w niedzielę i wtedy będę mógł coś więcej sprawdzić

    Jakieś przyczyny?
    Jakieś diagnozy?

    Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,361
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Możliwe, że coś z turbo, bo to najczęstszy przypadek. Silnik złapał błąd, jak widać dość poważny skoro odcięło Ci "moc". Podstawa to diagnoza co mówi ECU, to powie więcej o problemie.
    Podrzuć co się udało odczytać i co mówi ECU.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 czerwiec 2013
    Skąd
    Cz-wa
    Wiek
    44
    Postów
    57
    Auto
    ypsilon 1,2 16v
    Rocznik
    2000
    Do 3400 nie ma problemu 3500 odcięcie z tym że nie gaśnie, nie kopci itp niedzielę będę mieć kabel

    Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 grudzień 2012
    Skąd
    Głogów
    Wiek
    39
    Postów
    37
    Auto
    Fiat Bravo 2.0 HGT
    Rocznik
    1996
    mialem to samo tyle ze w benzynie 2.0 20v tylko ze od tego czasu moje auto jestslabed caly czas nei wiem jaka przyczyna moze pasek przeskoczyl albo poszla uszczelka ,moze wiecie co moglobyc przycyzna

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 czerwiec 2016
    Skąd
    RLE
    Postów
    76
    Auto
    Fiat stilo 1.9 jtdm 180koni, ducato 3.0 jtdm 160
    Rocznik
    2004
    Witam miałem podobnie tylko auto nie gasło, na autostradzie ok 130/140 km/h i nagle brak mocy i marchewka, co sie okazało kable od kostki od pedału gazu sie poluzowały i pedał przechodził na druga sciezke w ktorej masz zakres od polowy. Docisnąłem wsuwki w tyce i działa dalej Sprawdz moze i u Ciebie takie cos ma miejsce; ) Pozdrawiam

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 czerwiec 2013
    Skąd
    Cz-wa
    Wiek
    44
    Postów
    57
    Auto
    ypsilon 1,2 16v
    Rocznik
    2000
    Na razie mes pokazuje takie błędy
    Jak tylko uporam się z mes i win 7 będą logi

    Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 czerwiec 2013
    Skąd
    Cz-wa
    Wiek
    44
    Postów
    57
    Auto
    ypsilon 1,2 16v
    Rocznik
    2000
    Cytat Napisał MrPtryk Zobacz post
    Witam miałem podobnie tylko auto nie gasło, na autostradzie ok 130/140 km/h i nagle brak mocy i marchewka, co sie okazało kable od kostki od pedału gazu sie poluzowały i pedał przechodził na druga sciezke w ktorej masz zakres od polowy. Docisnąłem wsuwki w tyce i działa dalej Sprawdz moze i u Ciebie takie cos ma miejsce; ) Pozdrawiam
    Dzięki
    Sprawdzę ale czuję że to coś głębiej

    Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

  9. #8
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 grudzień 2014
    Skąd
    Łódź
    Postów
    514
    Auto
    Fiat Croma 1,9 jtd 150km, AF40
    Rocznik
    2007
    Zacznij od tego p0191, np. przeczytaj http://fiatklubpolska.pl/bravo-brava...d-p0191-23956/
    FiatFan: Marea Weekend 1,9jtd, Brava 1,9jtd, Croma 1,9jtd
    Scenic 1 PH2 1,6 16v z LPG

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 czerwiec 2013
    Skąd
    Cz-wa
    Wiek
    44
    Postów
    57
    Auto
    ypsilon 1,2 16v
    Rocznik
    2000
    Cytat Napisał iron64 Zobacz post
    Zacznij od tego p0191, np. przeczytaj http://fiatklubpolska.pl/bravo-brava...d-p0191-23956/
    W linku jest temat o myjce cisnieniowej chyba nie o to chodziło

    Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

  11. #10
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 grudzień 2014
    Skąd
    Łódź
    Postów
    514
    Auto
    Fiat Croma 1,9 jtd 150km, AF40
    Rocznik
    2007
    Sprawdziłem i link jest ok, hm w takim razie szukaj w google P0191 to jest naprawdę bolący błąd i posprawdzaj kompem parametry.
    Wtryski też mogą być winne.
    FiatFan: Marea Weekend 1,9jtd, Brava 1,9jtd, Croma 1,9jtd
    Scenic 1 PH2 1,6 16v z LPG

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 czerwiec 2013
    Skąd
    Cz-wa
    Wiek
    44
    Postów
    57
    Auto
    ypsilon 1,2 16v
    Rocznik
    2000
    Może w sobotę wreszcie się za to zabiorę ale :
    Auto w ciągłej eksploatacji
    Do 3000 idzie jak powinno i nie kopci nie szarpie
    Tylko teraz doszedł jeszcze alternator lub regulator


    Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 luty 2016
    Skąd
    Oleśnica
    Wiek
    31
    Postów
    13
    Auto
    Fiat
    Rocznik
    2000
    Witam Panowie,

    Podepnę się pod temat.
    Bravo 1.9 jtd 00' 105 km
    Ostatnio stracił na mocy, przejrzałem cały dolot i wszystkie wężyki wszystko wgląda dobrze.
    MES pokazuje błąd P0235 - czujnik ciśnienia doładowania - pali się marchewka.
    Błąd wyświetla się już od kilku tygodni ( brak czasu żeby zajrzeć ) ale auto jeździło jak trzeba.
    111.png22.png333.png

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    U mnie było podobnie z tym, że miałem błąd P0190 czujnik ciśnienia paliwa na szynie.
    Auto wkręcało się tylko do 3500 ale strasznie wolno.
    Pomogła wymiana samego czujnika.

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 czerwiec 2013
    Skąd
    Cz-wa
    Wiek
    44
    Postów
    57
    Auto
    ypsilon 1,2 16v
    Rocznik
    2000
    Dzisiaj zrobiłem test przelewowy
    Czas 3 min
    1-40 ml
    2-34 ml
    3-32 ml
    4-40 ml

    Czyli wtryski są ok lub leja tak samo

    Zaworu w pompie nie udało się wkręcić i przeczyscic, śruby trzymają za mocno, muszę to odłożyć aż znowu znajdę chwilę






    Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez encom ; 17-08-2017 o 14:20

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 czerwiec 2013
    Skąd
    Cz-wa
    Wiek
    44
    Postów
    57
    Auto
    ypsilon 1,2 16v
    Rocznik
    2000
    Z autem jest coraz gorzej pomijając powyższe objawy teraz ciężko zapala nie ma mrozów a muszę długo kręcić zanim zapali.
    Wszytko też stało się nagle, po 3 dniowym postoju odpalił dopiero na plaku z rury czuć paliwo, czasami jakby łapa ale nie może zapalić, a przecież kompresja z dnia na dzień nie mogła uciec
    Nadal mam błąd P0191 czyli czujnik ciśnienia w pompie
    Poniżej logi podczas których nie odpalił: start 1-3

    W sobotę zmienię pompę na 2,4 zobaczę czy coś się zmieni

    start.zip


 

Podobne tematy

  1. Tryb awaryjny w Fiorino 1,4 8V 75 KM LPG
    Napisany przez panbaryla na forum Fiorino
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 05-11-2016, 15:35
  2. Wymiana EGR, wzystko OK i ..p0403 i tryb awaryjny
    Napisany przez RafalWawa na forum Croma
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 12-04-2016, 14:15
  3. Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 31-01-2015, 18:43
  4. Silnik przechodzi w tryb awaryjny 2,0 jtd
    Napisany przez WWWPHOTOSPORTIE na forum Ulysse
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 08-01-2012, 21:17
  5. [silnik] Tryb awaryjny
    Napisany przez tosiek80 na forum Doblo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 18-10-2009, 10:27

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plbravo-brava-marea-438nagly-spadek-mocy-tryb-awaryjny-bravo-jtd-37841

tryb awaryjny bravo i

fiat multijet tryb awaryjny

Bravo jtd traci na mocy gasnie

Fiat tryb awaryjny tempomat

tryb awaryjny fiat bravo

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl