Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni
Posty od 46 do 60 z 65
  1. #46
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    06 kwiecień 2010
    Skąd
    Lidzbark Warmiński
    Wiek
    39
    Postów
    472
    Auto
    Bravo I 1.6 16V
    Cytat Napisał ka_czor Zobacz post
    hmm... izolat rur ciepłowniczych mi chodzi po głowie. Tylko musze się upewnić czy ona wytrzymuje 100 st
    Spokojnie wytrzyma.
    Kup otulinę na rurę miedzianą Φ15 taką szarą, sprzedawana jest w odcinkach po 2m koszt jakieś3zł/szt, albo podtynkową, taka z czerwoną folią na wierzchu, sprzedawana w krążkach po 10m, ale kupisz na metry ok 1zł/m i sobie dotniesz ile trzeba. Podkleisz taśmą dwustronną i będzie dobrze.

    Ewentualnie piankowa uszczelka do okien też powinna się sprawdzić.
    [size=4][color=green]Kiepskiej baletnicy przeszkadza nawet sztylet w tętnicy.[/color][/size]

    Była Tempra 1.6 92r.
    Jest Bravo I 1.6 16V 97r.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #47
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Tak tylko ta otulina to dość gruba będzie i twarda.. Ta dołączona gąbka właśnie bardziej taką uszczelkę do okien szeroką przypominała..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #48
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    06 kwiecień 2010
    Skąd
    Lidzbark Warmiński
    Wiek
    39
    Postów
    472
    Auto
    Bravo I 1.6 16V
    byrrt ale jak weźmie podtynkową, tą czerwoną w zwoju, to ona nie jest taka gruba, ma jakieś 3mm, ta szara jest 9mm i 6mm, a cienka podtynkowa musi być cienka, bo jest podtynkowa i taka jest, żeby nie trzeba było bruzd kuć zbyt głębokich.
    Wiem co piszę... sprzedaje hydraulikę
    [size=4][color=green]Kiepskiej baletnicy przeszkadza nawet sztylet w tętnicy.[/color][/size]

    Była Tempra 1.6 92r.
    Jest Bravo I 1.6 16V 97r.

  5. #49
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 październik 2011
    Skąd
    wawa
    Wiek
    33
    Postów
    20
    Auto
    bravo 1.8gt
    Nagrzewnica zmieniona! :-)
    Nie wiem jak to mozna samemu sobie poradzic bo w moim przypadku dwie osoby bez watpienia potrzebne.

    Ciekawym teraz czy jak go wysusze- wykladzina cala mokra, lacznie wchlonela gdzies ze 2l plynu po pierwszej nieudanej probie- to czy wciaz beda parowac szyby... w moim 1.8 nie ma klimy ani filtra kabinowego. Zobaczymy

  6. #50
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 grudzień 2011
    Skąd
    Olsztyn
    Postów
    232
    Auto
    Bravo 1,6 SX
    2 litry płynu? Dużo.... radzę położyć grubą warstwę ręcznika papierowego, na to jakaś szmata [może być stary klasyczny ręcznik] i na całość połóż równomiernie jakiś ciężarek. Ja dałem 5 kilowy karton z proszkiem do prania Efekt taki że po 1 nocy ciecz z dywanika przeszła wszystkie warstwy i dobrała się aż do wnętrza kartonu. Ale dzięki temu zdecydowaną większość płynu chłodniczego udało mi sie wydobyć z wykładziny. Później pół godzinna akcja nagrzewania starym farelkiem i kilka dni jeździłem bez dywaników z włączonym nawiewem na stopy (przy lekko uchylonej szybie). Latem sytuacja była by o wiele prostsza no ale zimą trzeba sobie jakoś radzić
    Aha szyby nie będa Ci już parować ale przez jakiś czas czuć jeszcze zapach płynu chłodniczego.

  7. #51
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 październik 2011
    Skąd
    wawa
    Wiek
    33
    Postów
    20
    Auto
    bravo 1.8gt
    Odsaczanie metoda na recznik papierowy juz mam za soba. Poszlo 8 rolek ale wciaz ta wilgoc tam jest. Kombinuje jakis garaz i zwyczajna suszarke :-)

  8. #52
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 grudzień 2011
    Skąd
    Olsztyn
    Postów
    232
    Auto
    Bravo 1,6 SX
    zajeździsz suszarkę Osuszysz jedynie powierzchniowa warstwę wykładziny. Głębiej dalej pozostanie Ci wilgoć. Ja miałem mały farelek z funkcją nawiewu to odstawiłem auto do garażu i suszyłem. Ewentualnie możesz kupić grzejnik na allegro zasilany z gniazda zapalniczki - ale nie wiem jaka jest jego wydajność oraz jak w du*** dostaje wtedy aku.
    Jesli mówisz że 8 rolek to ładnie sie tam polało. U mnie było by ok ale poszło mi pod dywanik gumowy na całe nieszczęście.

  9. #53
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    06 kwiecień 2010
    Skąd
    Lidzbark Warmiński
    Wiek
    39
    Postów
    472
    Auto
    Bravo I 1.6 16V
    Któryś z chłopaków, pisał że żwirek dla kota jest bardzo dobrym rozwiązaniem i na pewno miał rację.
    Trzeba wysypać równą warstwę, tylko nie za grubą, po paru godzinach już powinien wchłonąć ile dał radę.
    Wilgotny żwirek zebrać, ew. posłużyć się odkurzaczem.
    Czynność powtarzać, aż do uzyskania zadowalających efektów.
    [size=4][color=green]Kiepskiej baletnicy przeszkadza nawet sztylet w tętnicy.[/color][/size]

    Była Tempra 1.6 92r.
    Jest Bravo I 1.6 16V 97r.

  10. #54
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Mam kota i ze żwirkiem to ostrożnie.. Może sylikonowy to tak, ale nie cementowy! Na moje to suszenie tego to półśrodek bo wszystko tam zostanie i tak :/ Trzeba to przeprać albo najlepiej jakby mieć dostęp do odkurzacza piorącego i ten cały syf wypłukać i wyciągnąć.. Ja rozbierając nagrzewnice miałem gumowy dywawnik a na nim warstwę ręczników papierowych tak jak pisano w tutorialu - i ani kropla mi pod dywanik nie poleciała..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #55
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    06 kwiecień 2010
    Skąd
    Lidzbark Warmiński
    Wiek
    39
    Postów
    472
    Auto
    Bravo I 1.6 16V
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Mam kota i ze żwirkiem to ostrożnie.. Może sylikonowy to tak, ale nie cementowy!
    Oczywiście chodziło mi o silikonowy. Cementowy, mógłby "zabłocić" wykładzinę.
    [size=4][color=green]Kiepskiej baletnicy przeszkadza nawet sztylet w tętnicy.[/color][/size]

    Była Tempra 1.6 92r.
    Jest Bravo I 1.6 16V 97r.

  12. #56
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 październik 2011
    Skąd
    wawa
    Wiek
    33
    Postów
    20
    Auto
    bravo 1.8gt
    Zwirek heheh :-) nie wpadlbym na to :-)

    Trzeba cos wymyslec bo szyby wciaz zaparowane od tej wilgoci. Zastanawiam sie czy jakbym go oddal do myjni gdzie robia tez tapicerke to by tego nie ogarneli za w miare rozsadne pieniadze

  13. #57
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 grudzień 2011
    Skąd
    Olsztyn
    Postów
    232
    Auto
    Bravo 1,6 SX
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Ja rozbierając nagrzewnice miałem gumowy dywawnik a na nim warstwę ręczników papierowych tak jak pisano w tutorialu - i ani kropla mi pod dywanik nie poleciała..
    w tutorialu miało być tylko 0,5 l płynu a dla kolegi Postala1 wyszło w okolicach 2 litrów widać nie wszystkie wymiany są takie same.

  14. #58
    Master
    Dołączył
    12 styczeń 2008
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Wiek
    56
    Postów
    1,158
    Auto
    Cromka 1.9 automat
    Rocznik
    2010
    Cytat Napisał postal1 Zobacz post
    Trzeba cos wymyslec bo szyby wciaz zaparowane od tej wilgoci.
    Może coś takiego pomorze
    DumpOff Samochodowy Pochlaniacz Wilgoci 2szt= 3szt (2080751965) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
    Była Marea Weekend ELX 1,8 , BRC sekwencja
    Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik
    Uniden 78 elite

    „Ciężka praca i brak rozrywek sprawiają, że będziesz cholernym nudziarzem, a twoja żona bogatą wdową.” Edward Evan Evans-Pritchard. Pamiętajcie o wypoczynku!

  15. #59
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,621
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    mam ten pochłaniacz w swoim aucie. jeden na tylnej półce i drugi kładę w okolicach przedniej szyby. jakoś cudownych efektów nie widzę. np wczoraj rano skrobałem szybki od wewnątrz.
    @ postal, na parujące szyby polecam jazdę na lekko uchylonych. jak masz klimę używaj jej. po pierwsze osusza powietrze, po drugie klima powinna co jakiś czas być używana nawet w zimie dla jej dobrej kondycji.

  16. #60
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Wilgoć to woda a to co jest w płynie do wody podobne nie jest
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 
Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. [ogrzewanie] Odpowietrzanie ukladu chlodzacego
    Napisany przez kakersik na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 45
    Ostatni post: 08-06-2013, 07:29
  2. [ukł. kierowniczy] Klopoty z wspomaganiem ukladu kierownicze
    Napisany przez saylas na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 11-04-2011, 13:51
  3. [ukł. kierowniczy] blad ukladu wspomagania
    Napisany przez maveric.npton na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 09-08-2010, 10:50
  4. ukl. chlodzenia silnika
    Napisany przez lukaszfun3 na forum Punto
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 27-11-2009, 15:25
  5. uklad chlodzenia czy to normalne?
    Napisany przez memoviper na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 13-04-2009, 11:06

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

cieknaca nagrzewnica fiat brava

mokre dywaniki fiat brava 1 4

allegro nagrzewnica fiat brava nowe

fiat punto mokry dywanik

brava nieszczelnosc nagrzewnicy

fiat brava mokry dywanik

objawy cieknacej nagrzewnicy

mokry dywanik fiat bravo

mokre dywanik fiat marea

fiat brava mokro

multipla odpowietrzenie nagrzewnicy

nieszczelnosc ukladu chlodzenia

punto ii mokry dywanik

fiat coupe mokry dywanik

nieszczelna nagrzewnica scenic

mokra podloga w aucie fiat bravo

http://www.iparts.pl