Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 19
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2009
    Skąd
    warszawa
    Postów
    58
    Auto
    Marea 2.4 TD

    Maryśka sie grzeje!! pomocy

    Hej.
    ale mam wrażenie że gotuje sie moja maryśka.... wskazówka temperatury znajduje sie pomiędzy ostatnią białą kreską a pierwszą tą małą czerwoną.... i nie wiem czy czujnik oszukuje czy rzeczywiście sie wszystko grzeje... silnik jest gorący... do takiego stopnia że palec przyłoże na ułamek sekundy... maska nad chłodnicą i silnikiem jest normalna... natomiast prawy błotnik od samej prawej lampy do zbiorniczka wyrównawczego jest ciepły....
    nie wiem co sie dzieje....
    podpowie ktoś??



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    05 listopad 2009
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    18
    Postów
    1,121
    Auto
    Fiat Marea Weekend 1.9JTD
    Rocznik
    1999
    a wentylatory na chłodnicy pracują??
    They see me trollin', they hatin'
    Marea Weekend 1.9 JTD CF2 oraz: Focus MK2 1.6TDCi, Thalia 1.4 i Nuova Bravo 1.4 T-Jet
    Nie pomagam przez PW

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2009
    Skąd
    warszawa
    Postów
    58
    Auto
    Marea 2.4 TD
    głowny wiatrak na chłodnicy działa... tzn załacza sie na jakiś czas i wyłącza... i tak naokragło... to są jeszcze inne oprócz tego??

  5. #4
    Master
    Dołączył
    05 listopad 2009
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    18
    Postów
    1,121
    Auto
    Fiat Marea Weekend 1.9JTD
    Rocznik
    1999
    Napisałem wentylatory, bo ja mam 2.
    A jak temperatura chłodnicy jak przyłożysz rękę?? Tak samo bardzo gorąca czy da się rękę trzymać??
    They see me trollin', they hatin'
    Marea Weekend 1.9 JTD CF2 oraz: Focus MK2 1.6TDCi, Thalia 1.4 i Nuova Bravo 1.4 T-Jet
    Nie pomagam przez PW

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2009
    Skąd
    warszawa
    Postów
    58
    Auto
    Marea 2.4 TD
    to samo... gorąca....

  7. #6
    Master
    Dołączył
    05 listopad 2009
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    18
    Postów
    1,121
    Auto
    Fiat Marea Weekend 1.9JTD
    Rocznik
    1999
    jeśli problem dotyczy temperatury i zaczęło się nagle to bym obstawiał termostat.
    Ale poczekajmy co Hipo napisze, ma w końcu ten sam silnik 8)
    They see me trollin', they hatin'
    Marea Weekend 1.9 JTD CF2 oraz: Focus MK2 1.6TDCi, Thalia 1.4 i Nuova Bravo 1.4 T-Jet
    Nie pomagam przez PW

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2009
    Skąd
    warszawa
    Postów
    58
    Auto
    Marea 2.4 TD
    też własnie czekam na to aż pojawi sie Hipo

    [size=2][ Dodano: 2009-12-08, 17:49 ][/size]
    właśnie zauwazyłem że wentylator załącza sie dopiero wtedy gdy wskazówka jest między ostatnia białą a czerwona kreską.....

  9. #8
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    34
    Postów
    2,366
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Ciekawe czym włącza się wentylator, bo jeżeli czujnikiem temp z termostatu to może być termostat, ale jeśli 2.4 chłodnica ma czujnik i z niego włącza wentylator to niekoniecznie musi to być termostat ale coś poważniejszego.

    [size=2][ Dodano: 2009-12-08, 17:56 ][/size]
    maverick_ice, wygląda na to że chyba Ci się jednak termostat nie do końca otwiera i dopiero jak gotuje płyn chłodniczy w silniku jest w stanie go przepchnąć do chłodnicy.
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2009
    Skąd
    warszawa
    Postów
    58
    Auto
    Marea 2.4 TD
    powazniejszego? tzn?

  11. #10
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    34
    Postów
    2,366
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Uszczelka pod głowicą, na szybko wyeliminujesz to odkręcając korek od wlewu płynu chłodniczego na średnio nagrzanym silniku, ALE OSTROŻNIE! nie poparz się, sprawdź czy nie wywala płynu, czy nie ma pęcherzy powietrza i innych dziwnych rzeczy. Bezpieczniejszą metodą będzie pogniecenie przewodów z chłodnicy na rozgrzanym silniku, jak w miarę miękkie to ok, ale jak nie to niedobrze.
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  12. #11
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Odpowiedziałem Ci na tego priva maverick_ice, napisz czy coś nowego wydedukowałeś od tego czasu.

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 listopad 2009
    Skąd
    GLW
    Postów
    8
    Auto
    Brava 1,4 12v
    mam podobny problem z tym, że przy średnio nagrzanym silniku płyn ze zbiorniczka wyrównawczego wywala mi i to ostro!czy to coś poważniejszego czy może jakaś drobnostka?
    proszę o pomoc

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    23 listopad 2009
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    167
    Auto
    Bravo II 1.4 16v 90kM
    prosze o pomoc moze ktos mial podobny problem.wlozylem do samochodu nowy akumulator uruchomilem samochod i czekalem az sie zagrzeje i wlaczy sie wiatrak i tak czekalem az wskazowka od chlodnicy poszla na 3/4 czyli za daleko bo zawsze sie wlaczal przy polowie wlaczylem klime i za chwilke wlaczyll sie wiatrak ktory ostudzil plyn chlodniczy i wskaznik zatrzymal sie na polowie.wylaczylem klime i znowu czekalem i wiatrak wlaczal sie juz normalnie. wymienilem ostatnio czujnik temperatury bo wyskoczyl check i taka usterke pokazalo po podlaczeniu pod komp.o co moze chodzic.
    bravo 1.4 sc 1,1 doblo 1,2 marea 2,0 bravo II 1.4 16v

  15. #14
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    spr czy działa CI wentylator, bo może coś nie styka, spr bezpiecznik, oraz podłączenie czujnika, bo rozumiem,że wymieniałeś ten w chłodnicy?

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  16. #15
    Klubowicz
    Dołączył
    23 listopad 2009
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    167
    Auto
    Bravo II 1.4 16v 90kM
    sam wentylator dziala,jak pisalem wczesniej nie wlaczyl sie tylko po zamontowaniu aku a wymienilem ten czujnik ktory jest przy silniku.
    bravo 1.4 sc 1,1 doblo 1,2 marea 2,0 bravo II 1.4 16v


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Moja Maryśka łykendowa 2,4TD
    Napisany przez Hipo na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post: 06-05-2010, 07:30
  2. Pomocy!! Nie działa obrotomierz
    Napisany przez maciek638 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 09-09-2008, 20:34
  3. jaką Maryśkę kupić
    Napisany przez bercik1965 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 04-09-2008, 19:12
  4. potrzebuje pomocy-sprzęgło czy skrzynia biegów?
    Napisany przez artur 2310 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 24-07-2008, 06:41
  5. Problem z xenonami Pomocy !!
    Napisany przez Brolli na forum Ulysse
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 29-03-2008, 11:46

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

silnik sie grzeje szybko marea

marea szybko grzeje sie silnik

fiat grzeje sie w korku

grzeje sie silnik fiat marea

marea grzeje sie

gotuje sie brava 1.4

szybko grzeje sie silnik brava

termostat 1.9 jtd grzeje sie

fiat marea szybko sie nagrzewa

szybko grzeje sie silnik marea

fiat marea 1 9 jtd grzeje sie

fiatklubpolska.pl maryska-sie-grzeje-pomocy-8490

fiat brava przegrzewajacy sie silnik

1.4 12v silnik sie przegrzewa

1.9 jtd grzeje sie

fiat bravo 1.9 td przegrzewa sie

fiat marea 2.0 przegrzewanie silnika

fiat marea grzeje sie

fiat marea weekend przegrzewanie sie silnika

http://www.iparts.pl