Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Posty od 31 do 36 z 36
  1. #31
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał spawacz Zobacz post
    to nie jest normalne żeby nowe klocki musiały docierać się do nowych tarcz,
    To jest normalne, tyle że powinny łapać całą powierzchnią od razu..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Klubowicz
    Dołączył
    24 listopad 2012
    Skąd
    Elbląg
    Postów
    257
    Auto
    Ranault Clio 1.2 benz, Fiat Marea 1.6 16V benz./gaz
    Rocznik
    2000
    O tym samym piszemy

  4. #33
    Klubowicz
    Dołączył
    09 maj 2012
    Skąd
    Olsztyn
    Postów
    266
    Auto
    Marea WEEKEND 1.6 16v + Klima
    Rocznik
    2000. FL
    Pozwolisz spawacz,że się podepnę?

    Przymierzam sie do zmiany szczęk z tyłu i mam pytanie: Jak powinien być założony regulator/samoregulator? Chodzi mi dokładnie o to,czy powinien być rozparty na ścisk,czy może trochę luzu powinien mieć? Bo zauważyłem ,że moje okładziny są nie symetrycznie zjechane,tzn: bardziej na dole do ok 3mm,a na górze jak "nowe"- dużo grubsze. Po mojemu coś nie tak, mylę się?

    Aha,ostatnio zauważyłem,że mi pedał chamulca coraz głębiej wpada. Płynu mam na max,wycieków z układu zero. Wpada tak głęboko,że jak ostro przyhamuję to wciskam jednocześnie gaz. Czyżby to wina startych okładzin?
    Ostatnio edytowane przez TakiTam ; 13-12-2012 o 15:06

  5. #34
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał TakiTam Zobacz post
    Czyżby to wina startych okładzin?
    Racze zapowietrzonego układu. Większa część siły idzie na przód tak więc tył w tym wypadku nie robi takiej różnicy..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #35
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    56
    Postów
    1,708
    Auto
    Bravo 1,4 i Grande1.2
    Rocznik
    2011 ........ i ......2009
    [QUOTE=
    Przymierzam sie do zmiany szczęk z tyłu i mam pytanie: Jak powinien być założony regulator/samoregulator? Chodzi mi dokładnie o to,czy powinien być rozparty na ścisk,czy może trochę luzu powinien mieć? Bo zauważyłem ,że moje okładziny są nie symetrycznie zjechane,tzn: bardziej na dole do ok 3mm,a na górze jak "nowe"- dużo grubsze. Po mojemu coś nie tak, mylę się?

    Aha,ostatnio zauważyłem,że mi pedał chamulca coraz głębiej wpada. Płynu mam na max,wycieków z układu zero. Wpada tak głęboko,że jak ostro przyhamuję to wciskam jednocześnie gaz. Czyżby to wina startych okładzin?[/QUOTE]

    Trochę dziwi mnie ,że szczęki masz przytarte na dole .Przecież cylinderek działa na górze ,więc to na górze powinny być bardziej przytarte.
    Samoregulator jak sama nazwa wskazuje sam się reguluje .Oczywiście zakładając że wszstko w nim działa poprawnie (od sprawdzenia bym rozpoczął może jest zapieczony ).
    Co do niskiego pedału to zbyt duży luz z tyłu może mieć wpływ na jego wysokość (poprostu więcej płynu musi wpłynąć w cylinderek)

  7. #36
    Klubowicz
    Dołączył
    24 listopad 2012
    Skąd
    Elbląg
    Postów
    257
    Auto
    Ranault Clio 1.2 benz, Fiat Marea 1.6 16V benz./gaz
    Rocznik
    2000
    I może przyczyna zapadającego pedału leży w tylnych kołach. Czasami niesprawna samoregulacja powoduje takie objawy. Szczęki muszą wykonać wtedy duży skok, a co za tym idzie... pedał też.


 
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Podobne tematy

  1. Czy te zegary będa działać
    Napisany przez Darksaience na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 27-08-2012, 10:55
  2. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 30-05-2011, 09:52
  3. Wymiana tarcz oraz klockow hamulcowych
    Napisany przez GeezMo na forum Uno
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 27-07-2010, 20:11
  4. [ukł. hamulcowy] Normy zużycia bębnów, tarcz, okładzin i klo
    Napisany przez Lipstein na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 21-05-2010, 19:01
  5. hamulce - rozmiar tarcz ;]
    Napisany przez pała na forum Stilo
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 02-04-2010, 20:16

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

wymiana tarcz hamulcowych fiat marea

wymiana tarczy hamulcowej fiat marea

tarcze hamulcowe wymiana-fiat-brawa

wymiana klockow w bravo 1.8 GT

fiat marea wymiana klockow

brava 1 6 jakie tarcze i klocki

ile kosztuje wymiana tarcz hamulcowych do fiata brava

wymiana szczek hamulcowych marea 1.8

bydgoszcz tarcze hamulcowe do fiata brava cena

jak wymienic tarcze hamulcowe we fiacie mareii

czy mozna tarcze hamulcowe przycierac boszem

marea wymiana klockow hamulcowych

ile kosztuje wymiana tarcz hamulcowych i klockow do fiat marea weekend.pl

uno tra klocki

wymiana tarcz hamulcowych bravo

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl