Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Posty od 31 do 36 z 36
  1. #31
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Są dwie śruby.Pierwsza to ta z przewodem od aku i na niej jest cały czas 12V.To od niej ma być mostek do śruby na alternatorze.Pomyśl jak alternator ma zasilać instalację samochodu,przez WiFi
    Druga śruba jest połączona bezpośrednio z silnikiem,który obraca silnikiem.W momencie gdy przekręcasz kluczyk,cienkim czerwonym przewodem dochodzi +12V do cewki elektromagnetycznej,wytwarza się pole,które wciąga trzpień.N jego końcu jest płaskownik miedziany,który zwiera oby dwie śruby i dopiero wtedy silnik w rozruszniku dostaje napięcie elektryczne do pracy.Oczywiście w między czasie bendiks wskakuje w wieniec na kole zamachowym/dwumasowym.


    Potwierdzam że z tej śruby na cewce rozrusznika,mają iść dwa przewody.Jeden do akumulatora a drugi do alternatora.
    Ostatnio edytowane przez Zielony ; 04-02-2014 o 16:59
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 wrzesień 2012
    Skąd
    Giżycko
    Postów
    36
    Auto
    E46 330d, Stilo 1.9MJet, Combo 1.7
    Sarkazm nie był potrzebny . Aczkolwiek nie jestem elektrykiem, traktuję to raczej hobbistycznie, dlatego chciałem się upewnić . Śmignę zaraz na kanał.

  4. #33
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Nickczemny Zobacz post
    Sarkazm nie był potrzebny . Aczkolwiek nie jestem elektrykiem, traktuję to raczej hobbistycznie, dlatego chciałem się upewnić . Śmignę zaraz na kanał.
    Eeee tam musiałem Cię jakoś pchnąć do działania,żebyś to sprawdził A ja też nie jestem elektrykiem samochodowym ale jakoś tak z zainteresowania to wszystko wychodzi.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  5. #34
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 wrzesień 2012
    Skąd
    Giżycko
    Postów
    36
    Auto
    E46 330d, Stilo 1.9MJet, Combo 1.7
    Rozwiązaniem problemu była masa 228 na schemacie, której nie mogłem zlokalizować. Podając ją na krótko na złącze FC 224 autko odpalało, ale nie było ładowania. Okazało się, że nie było mostka między rozrusznikiem a alternatorem.. A brakująca masa była podłączona właśnie do złącza B+ alternatora, dlatego nie mogłem jej zlokalizować...

    Wielkie dzięki wszystkim za zainteresowanie, szczególnie Zielonemu, który okazał się być Złotym .
    Serdecznie pozdrawiam.

  6. #35
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Bardzo mnie to cieszy że udało Ci się zrobić autko.Nie pozostaje nic innego jak tylko śmigać nim i dbać to się odwdzięczy
    Dobry sarkazm nie jest zły
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  7. #36
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 wrzesień 2012
    Skąd
    Giżycko
    Postów
    36
    Auto
    E46 330d, Stilo 1.9MJet, Combo 1.7
    Musi być wdzięczna.. Naprawa pochłonęła 4000zł nie licząc mojej marei i silnika z niej..




    Jest jeszcze kwestia dmuchawy no i w drodze powrotnej kierunki znowu nie chciały działać.. Ale po włączeniu awaryjnych odżyły. Może zaśniedziało coś, stała z pół roku.. To już najmniejszy problem, powoli będę wszystko robił .
    Ostatnio edytowane przez Nickczemny ; 05-02-2014 o 18:32


 
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Podobne tematy

  1. Wymiana licznika z Marea TD do Bravo TD brak spirali od świec.
    Napisany przez prezesek20 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 18-11-2013, 07:23
  2. Fiat Code - brak numeru proszę o wskazówki
    Napisany przez wieciel na forum Stilo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 21-01-2013, 20:38
  3. Brak podgrzewania tylnej szyby i nie dziala tylna wyciraczka Palio
    Napisany przez Monq na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 24-11-2012, 10:45
  4. centralka podgrzewania świec żarowych
    Napisany przez dlxpspo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 15-02-2012, 14:29
  5. Moduł podgrzewania świec
    Napisany przez broker77 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 26-11-2011, 15:06

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

brak pradu na zaworze bravo td

brak zasilania.zawor stop bravo td

fiat marea 1.9 td brak napiecia po zaplonie na przekaznik swiec

nie ma pradu na zaworze stop marea td

bravo 1.9 td likwidacja immo

odlaczona wtyczka w pompie wtryskowej marea 1.9td

sterowanie podgrzewaniem paliwa marea

immo i zawor.stop bravo td

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl