Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 22 z 22

Temat: Leki tunig silnika  

  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    35
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    Idzie to zrobić ale wiąże się to z pruciem całej wiązki bo z Mery jest zupełnie inna - koszt rośnie i pojawia się pytanie o opłacalność - z zwykłego 2.4 TD nie wyciśniesz nic więcej bo nie ma czym - jedynie JTD - 160 jest realne ale nie tylko mapa wchodzi w rachubę - generalnie jeśli nie masz pojęcia o tych silnikach odradzam
    Ostatnio edytowane przez QBOSS ; 20-02-2013 o 16:50
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2013
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    25
    Postów
    86
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 12V
    Rocznik
    1996
    Dzięki Panowie za odpowiedzi czyli wychodzi na to ze fure trzeba zmienic

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    30 grudzień 2012
    Skąd
    Grala
    Wiek
    23
    Postów
    63
    Auto
    Bravo 1.9 td
    Rocznik
    1998
    Nie lepiej kupic 2.0 hbt i bawic sie w modyfikacje ??

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    35
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    Modyfikacje 2.0 też są kosztowne i mało efektywne ,żeby przekroczyć 170 KM trzeba już wiele hajsu utopić - o wiele bardzie opłacalny jest swap z 2.0 na 2.0T
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    30 grudzień 2012
    Skąd
    Grala
    Wiek
    23
    Postów
    63
    Auto
    Bravo 1.9 td
    Rocznik
    1998
    Uuuu to juz ladnie z 2.0T nawet nie wiedzialem że takie są No zmienił bym z 1.9 na 2.0 T. Fiat potrafi zapierdal*ac a nie tam jakies niemieckie golfy

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    35
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    na BBTP jest kilka projektów które mają przeszczepiony silnik z fiata coupe i z Libry - śmigają bez zarzutów z tego jeden który ma 260 km
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    30 grudzień 2012
    Skąd
    Grala
    Wiek
    23
    Postów
    63
    Auto
    Bravo 1.9 td
    Rocznik
    1998
    Widziałem na forum mazdy bravo 2.0 T 350 KM ! Silnik zakuty czeka na modyfikacje bedzie ciągniety do 500 km


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. [osprzęt silnika] drgania silnika przy ruszaniu...
    Napisany przez DidExit na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 28-05-2015, 21:54
  2. Fiat Brava 1.6 16V - Problem z pracą silnika po nagrzaniu silnika
    Napisany przez Virusek na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 20-03-2012, 12:14
  3. [osprzęt silnika] temperatura silnika ulysse 2.0
    Napisany przez zuladaniel na forum Ulysse
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 10-04-2011, 19:31
  4. [osprzęt silnika] Wysokie wskazania temperatury silnika - co
    Napisany przez satanek na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 21-03-2010, 10:35
  5. [osprzęt silnika] problem z uruchomieniem silnika seicento 9
    Napisany przez sgotowy na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 03-10-2009, 19:50

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

sportowy filtr do fiata bravo 1.4 12v

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl