Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 63
  1. #16
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2012
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    23
    Postów
    875
    Auto
    Bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1996
    Masz spaloną centralkę poduszki powietrznej, nie używaj ogrzewania bo zaleje ci całe auto. to są normalne błędy padniętej centralki. Jak masz 2 poduszki to powodzenia w szukaniu centralki i wymień nagrzewnice

    A gdyby kupić wiązkę od 4 poduch z centralką i zrobić symulator poduszki w siedzeniach czy to zda egzamin ?
    Ostatnio edytowane przez Uchol ; 12-03-2013 o 13:55



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał mazitechnoboy Zobacz post
    Ponoć taki sam silnik, ale kto to wie.... i kto to wie czy faktycznie był przekładany
    To akurat możesz sprawdzić po VIN Nawet nr silnika chyba jest no a już na pewno jaki był

    Cytat Napisał Uchol Zobacz post
    nie używaj ogrzewania bo zaleje ci całe auto
    eee głupoty kolega gada Obieg płynu zawsze jest taki sam i ciec będzie bez względu na to czy ogrzewanie działa czy nie

    Cytat Napisał Uchol Zobacz post
    A gdyby kupić wiązkę od 4 poduch z centralką i zrobić symulator poduszki w siedzeniach czy to zda egzamin ?
    Powinno chociaż wszelkie manipulacje przy jasiach cienko widzę. Musiałbyś oczywiście sprawdzić czy napinacze są te same bo w starszych BBMach były zdaje się grawitacyjne a w wersje z 4 poduchami są pirotechniczne.. Do tego czujniki boczne itp..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #18
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    eee głupoty kolega gada Obieg płynu zawsze jest taki sam i ciec będzie bez względu na to czy ogrzewanie działa czy nie
    Dokładnie. W BBMach temperaturą powietrza sterują klapy a nie zawór na nagrzewnicy jak w niektórych innych Fiatach (i pewnie nie tylko), więc płyn krąży cały czas. Ale nagrzewnica też może być już dawno wymieniona a padnięte jasie zostały ;/

    Cytat Napisał Uchol Zobacz post
    Jak masz 2 poduszki to powodzenia w szukaniu centralki
    Czyżby centralka na 2 jasie byla tak małopopularna ?

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2012
    Skąd
    dąbrowa tarnowska
    Wiek
    31
    Postów
    239
    Auto
    Stilo Abarth 2,4
    Rocznik
    2002
    Ja już znalazłem centralke na alledrogo z tym samym numerem ( co prawda są tylko 2 na aukcjach ). I to racja niezależnie czy się grzeje czy nie to i tak płyn znajduje się w nagrzewnicy tj. tzw mały obieg przecież czyż nie?? Dziś zobaczę na nagrzewnicę bo ciekawi mnie to niezmiernie, że nie ma zapachu płynu w aucie oraz nie ubywa go ze zbiorniczka..w zasadzie to po samej centralce będzie widać, a może ktoś już ową nagrzewnicę wymienił.
    Ostatnio edytowane przez mazitechnoboy ; 12-03-2013 o 15:17

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2012
    Skąd
    dąbrowa tarnowska
    Wiek
    31
    Postów
    239
    Auto
    Stilo Abarth 2,4
    Rocznik
    2002
    Hah panowie drodzy okazuje się, że nagrzewnica jest cała a elektronika w sensorze czyściutka i co teraz ??20130312_180113.jpg hmm ciekawe,że kontrolka AIRBAG świeci nawet jak sie wyjmie centralke?? Bo według schematu nie ma bata żeby kontrolka świeciła jak nie ma centrali AIRBAG.. czyli może faktycznie jest gdzieś przebicie do masy na kontrolce jak to wskazuje Error odczytany przez FES " AIRBAG warning lamp in S.C. to GND or O.C. " ---> Lampka ostrzegawcza AIRBAG zwarcie do masy lub przerwa w obwodzie
    Ostatnio edytowane przez mazitechnoboy ; 12-03-2013 o 19:57

  7. #21
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2012
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    23
    Postów
    875
    Auto
    Bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1996
    przeczyść dół obudowy i miejsce mocowania centralki, i od wtyczki idzie masa na tunel to też sprawdź

  8. #22
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Kontrolka jest tak w liczniku zrobiona, że wyciągnięcie centralki powoduje jej zapalenie Wszystko się zgadza.. Ja bym sprawdził czy centralka ma prawidłowe zasilanie i masę i jeżeli wszystko na kablach jest ok to zmienił centralkę jednak.. Ew. można by spróbować podłączyć ją na stole i podpiąć się do niej fesem (trochę zabawy ale w sumie 3 kable i powinno hulać).
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2012
    Skąd
    dąbrowa tarnowska
    Wiek
    31
    Postów
    239
    Auto
    Stilo Abarth 2,4
    Rocznik
    2002
    Zrobię tak, że dokonam pomiaru napięcia zasilania na złączu centrali, jeśli jest ok, a centralka mimo to pokazuje błąd zbyt niskiego napięcia to wywalam ECU airbagów i zakładam inny.

  10. #24
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Tylko uważaj tam, żeby Ci się miernik nie omsknął bo jakby jasie wywaliło to raczej mogłoby to szkód narobić.. (i nie szkody materialne są najważniejsze).
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2012
    Skąd
    dąbrowa tarnowska
    Wiek
    31
    Postów
    239
    Auto
    Stilo Abarth 2,4
    Rocznik
    2002
    EE luzik zważywszy na to iż piny do detonacji są po drugiej stronie złącza ponadto musiałbym jednocześnie podać plus i masę na piny poduszki ( chyba )

  12. #26
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Ot.
    Ostatnio gdzieś widziałem jak facetowi pod kosiarkę (traktorek) wsadzili poduszkę powietrzną. Opalił ją i w tym momencie wybuchła, facet nieźle poleciał ...
    także uważaj

    Koniec Ot

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2012
    Skąd
    dąbrowa tarnowska
    Wiek
    31
    Postów
    239
    Auto
    Stilo Abarth 2,4
    Rocznik
    2002
    No i pomierzyłem napięcie na kostce zasilającej centralkę ponad 12 V na wył. silniku i kolo 14 v na zapalonym, więc raczej centrala jest uszkodzona z niewiadomych przyczyn, bo pokazuje zbyt niskie napięcie akumulatora, a poniżej 9V to na pewno mi nie spada bo nówkę akumulator mam zainstalowany.

  14. #28
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    A masę też sprawdzałeś?
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  15. #29
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2012
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    23
    Postów
    875
    Auto
    Bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1996
    sprawdź opór na masie albo chociaż przejście, ale to będzie centralka dupnięta mówię ci

    Ja już odkryłem co jest nie tak z moją, ale żeby ją zrobić musiał bym nową płytkę zrobić i polutować wszystko

  16. #30
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał Uchol Zobacz post
    Ja już odkryłem co jest nie tak z moją, ale żeby ją zrobić musiał bym nową płytkę zrobić i polutować wszystko
    To już lepiej kupić używaną

    Cytat Napisał mazitechnoboy Zobacz post
    No i pomierzyłem napięcie na kostce zasilającej centralkę ponad 12 V na wył. silniku i kolo 14 v na zapalonym, więc raczej centrala jest uszkodzona z niewiadomych przyczyn, bo pokazuje zbyt niskie napięcie akumulatora, a poniżej 9V to na pewno mi nie spada bo nówkę akumulator mam zainstalowany.
    Albo powstały jakieś zimne luty czy mikropęknięcia wskutek drgań, takie rzeczy w elektronice samochodowej też się zdarzają. Ale to prościej chyba wymienić niż szukać.


 
Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Kody błędów dla OBDII
    Napisany przez seth na forum Diagnostyka, interfejsy, kody błędów
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 02-08-2012, 18:33
  2. Brak mocy, dziwne kody błędów
    Napisany przez lysy na forum Doblo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 16-07-2012, 15:31
  3. [kody błędów]
    Napisany przez marcinbl na forum Panda
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 23-02-2011, 20:42
  4. [silnik] Kody błędów punto 1.2 16v
    Napisany przez kubekm5 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 13-12-2010, 12:55
  5. Skąd bierzecie kody błędów
    Napisany przez Bonzo na forum Stilo
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 30-03-2010, 11:32

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

kody bledu 86 fiat punto

sensor airbag fiat bravo 1.9 2007

00464793640

zasilanie kntrolki airbag w doblokasowanie bmasa od poduszki stilomarea airbag pineper sensor poduszekairbag marea akumulatorfiat airbag bledy 2e 32za male napiecie na sensorze airbagdoblo kasowanie poduszekstill r60-20 kody bledow
http://www.iparts.pl