Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 8 z 8

Temat: kod usterki c 1045  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 grudzień 2011
    Skąd
    Sędziszów
    Postów
    17
    Auto
    fiat marea weekend 1.9 jtd

    kod usterki c 1045

    witam w moim fiacie marea weekend po odpaleniu gasna wszystkie kontrolki lecz przy hamowaniu mam twardy pedal i bardzo wyczuwalny abs pedal wchodzi w dol ale ciecko i tak dwa trzy razy po przejechaniu paru metrow i nagle zapala sie kontrolka zolta abs i czerwona od hamulcow i mozna jezdzic lecz bez abs-u co moze byc przyczyna tegoz na komputerze wyszedl kod c 1045 i cos mechanik jeszcze wspomnial ze pompa abs-u cos bardzo jest wysilona prosze o pomoc pozdrawiam



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Jeżeli pali się jednocześnie kontrolka od ABS i od hamulca ręcznego oznacza to awarię elektronicznego reduktora siły hamowania (na tylnej osi)
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 grudzień 2011
    Skąd
    Sędziszów
    Postów
    17
    Auto
    fiat marea weekend 1.9 jtd
    witam wlasnie to mi sie wlancza ale nie od razu tylko jak przejade pare metrow czyli co musze wymienic?

  5. #4
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Co wymienić tego Ci nie powiem, ale generalnie trzeba by się zainteresować właśnie tym reduktorem (jest na tylnej belce)..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #5
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    http://fiatklubpolska.pl/forum-ogoln...bd-fiat-10730/

    C1045 Front Left Inlet Solenoid Valve Circuit Malfunction

    Podobny temat był dosłownie nad dniach tam też się pytałeś, [ABS] Kody usterek
    Błąd wskazuje na uszkodzenie elektromagnetycznego zaworu w układzie sterowania hydraulicznego.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 grudzień 2011
    Skąd
    Sędziszów
    Postów
    17
    Auto
    fiat marea weekend 1.9 jtd
    Hmm to nie ja sie pytałem bo jestem tu od dzis ale ok jutro zajade do mechanika moze zerknie co tam sie stało jeszcze raz dzieki

  8. #7
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Ty się pytałeś, [ABS] Kody usterek link do Twojego postu
    Daj znać co tam mechanik powiedział.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 grudzień 2011
    Skąd
    Sędziszów
    Postów
    17
    Auto
    fiat marea weekend 1.9 jtd
    hej witam niestety nie zdazylem z wymiana czujnika ani nie zagladalemdo kola poniewaz cos mi sie stalo ze sprzeglem i chyba ze skrzynia masakra chyba kupilem skarbonke


 

Podobne tematy

  1. Fiat Qubo - typowe usterki a może wady fabryczne
    Napisany przez galrad na forum Qubo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 27-11-2016, 11:27
  2. Rozwiązane usterki
    Napisany przez yoyo na forum Bravo/Brava/Marea, zrób to sam
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 30-08-2012, 12:06
  3. Wnioski nt mojej usterki
    Napisany przez fuse na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 13-11-2011, 23:04
  4. Utrudniona zmiana biegów - prośba w zdiagnozowaniu usterki
    Napisany przez bravo8 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 08-02-2011, 20:13
  5. 3 usterki , 3 pytania :P
    Napisany przez pała na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 28-01-2010, 17:48

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

c1045

B1045 fiat

BLAD C1045c1045 fiatfiat c1045fiat c1045 absfiat cord c1045czerwona kontrolka przy hamowaniu mareac1045 absfiat blad c10451045 abs fiat kody abs marea

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl