Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 26

Temat: Kluczyk Brava  

  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    19 maj 2009
    Skąd
    Kęty
    Postów
    58
    Auto
    Fiat Brava 1,9 JTD 2000r.

    Kluczyk Brava

    Czy immo w kluczyku jest zasilane baterią? Jeśli tak to czy kluczyk jest rozbieralny bo boję się rozwalić obudowę. Drugie pytanie czy jeśli jest zasilane to czy słaba bateria ma wpływ na łączenie kluczyka ze stacyjką? Może to głupie pytania ale jestem laikiem



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    20 maj 2009
    Skąd
    Zabrze
    Postów
    31
    Auto
    Marea Weekend
    Z tego co wiem to imo w kluczyku nie ma baterii i jest to mała płytka chyba że jest jakiś alarm ale wtedy bateria jest wyłącznie do alarmu. Brak styku to raczej przepracowanie materiału w samej stacyjce lub klucz jest już powycierany. Ale z tego co wiem to stacyjki fiata podatne są właśnie na uszkodzenia i potem jest problem.

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    12 styczeń 2008
    Skąd
    Wolbrom/Beaconsfield
    Wiek
    36
    Postów
    105
    Auto
    Alfa 156 SW/Nuova Delta 1.6 16V/Delta Integrale 16V
    Możesz mieć uszkodzoną cewkę od immo która jest wokół stacyjki.
    Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów.

  5. #4
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    kiedyś miałem problem w bravo z 98 roku myślałem, że coś ze stacyjką, lecz postanowiłem spróbować jeszcze z 2 kluczkiem i potem dowiedziałem się ze jak się cały czas używa jednego kluczka cały i ma sie jeszcze jakies wisorki smycze to powoduje ze kluczyk się szybciej eksplatuje, nie wiem ile w tym prawdy, lecz u mnie jak zmieniłem kluczyk na 2 drugi problem sam znikł. Jeśli chodzi o baterie to jak kolega pisał, jeśli nie ma tam wbudowane alarmu to nie ma bateri jest tylko płytka od immobilisera. Więc proponuje spróbować z drugim kluczykiem, lub jest to wina immobilisera jak piszą wyżej

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2009
    Skąd
    Sokołów Podlaski
    Wiek
    26
    Postów
    431
    Auto
    Brava 1.9 JTD
    Rocznik
    2000
    Kiedyś był taki przypadek, że nosiłem kluczyk w tej samej kieszonce co komórkę, było trochę połączeń, SMSów, a więc i zakłóceń. Potem jak przyszło jechać nie dało się samochodu zapalić i kontrolka od immo nie gasła, a po około pół godziny kluczyk poleżał sam i odpalił normalnie, powiem, że więcej się to nie powtórzyło, bo nikt nie nosił telefonu w kieszonce razem z kluczykiem. Może głupie, ale czy to może mieć jakieś powiązanie?

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    19 maj 2009
    Skąd
    Kęty
    Postów
    58
    Auto
    Fiat Brava 1,9 JTD 2000r.
    Właśnie czasem mi samochód nie chce zapalić z nie wiadomo jakiego powodu. Ostatnio kilka razy wyciągałem kluczyk i wkładałem odwrotnie włączałem i wyłączałem alarm i w końcu zapalił. Tutaj w innym temacie jest opisany mój problem

    http://fiatforum.com.pl/topics6/czer...3497.htm#27646

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 grudzień 2009
    Skąd
    przemyśl
    Postów
    24
    Auto
    Marea 1.8 sedan
    bardziej bym stawiał na immobilizer. jeżeli Ci Świruje..


    Pozdrawiam

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2009
    Skąd
    Sokołów Podlaski
    Wiek
    26
    Postów
    431
    Auto
    Brava 1.9 JTD
    Rocznik
    2000
    Odświeżam temat. W moim Bravolocie mam centralny zamek z alarmem oraz immobiliser. Pilot mam średniej jakości, już trochę zużyty, kluczyk odpadł od reszty, bo wyłamała się ta część co tworzyła kółko przy kluczyku. I teraz mam kilka pytań: Czy dałoby radę ogarnąć taki motyw, że zrobiłbym sobie kluczyk-scyzoryk razem z pilotem PRZYKŁAD. Jeżeli tak to jak wyglądałaby sprawa z pilotem, tzn. zrobienie nowego i zakodowanie go?

  10. #9
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    problem z dostaniem do niego transpondera oraz zakodowanie go. Jeśli Ci się uda znaleźć i facetowi który koduje zaprogramować to nie widzę, żadnego problemu.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2009
    Skąd
    Sokołów Podlaski
    Wiek
    26
    Postów
    431
    Auto
    Brava 1.9 JTD
    Rocznik
    2000
    Znalazłem takie coś: PRZYKŁAD. W tym jest już płytka, czy np u gościa który koduje immobiliser w kluczyk jest szansa przekodowania także alarmu?

  12. #11
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    tak, wszystko tak jak pisałem wyżej, albo przełoży Ci ze starego, albo zakoduje od nowa.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  13. #12
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    lukq, to co napisałeś dotyczy transpondera. Jeżeli nie da się go wydłubać ze starego klucza to trzeba by kupić nowy i go potem wprogramować do systemu fiat code.. Musisz mieć wtedy w sumie 3 klucze - 2 normalne i jeden matke czyli brązowy. co do wprogramowania pilota - nie liczyłbym że pilot w scyzoryku będzie się dało wprogramować w Twoj alarm.. No chyba że to tej samej firmy.. Same transpondery stosowane w tych fiatach są ciężko dostępne..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2009
    Skąd
    Sokołów Podlaski
    Wiek
    26
    Postów
    431
    Auto
    Brava 1.9 JTD
    Rocznik
    2000
    Do Fiata mam 3 klucze: 2 niebieskie i brązowy - matkę oraz kartę kodową. Dzisiaj dorabiałem kluczyk do Suzuki (dowiedziałem się w ogóle, że auto ma immobiliser, a nigdy bym nie powiedział, że ma) i zapłaciłem 190zł za nowy kluczyk z chipem i zaprogramowaniem go, ten co dorabiał mi kluczyk zczytał kod z kluczyka zapasowego i zaprogramował nowy kluczyk. Więc myślę, że z immo w Fiacie nie miałbym problemu, bardziej martwiłoby mnie przełożenie bądź zakodowanie nowego pilota no i jak wiadomo koszt końcowy.

    Posiadam alarm firmy cheetah.

  15. #14
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    No jeżeli 190zeta za klucz to dla Ciebie nie problem to ok Do fiata na pewno też by dał radę.. Oni mają wtedy klucze z programowalnym RFID'em i programują go tam samo jak jeden z Twoich oryginalnych kluczy.
    Niestety z alarmami i pilotami do nich wcale nie jest tak, że każdy do każdego pasuje.. Mogą być 433MHz i być teoretycznie tak samo kodowane ale współpracować nie będą.. Są teraz dwie opcje albo kupisz całkowicie nowy alarm z nowymi pilotami - scyzorykami albo może dobierzesz ten pilot i jakoś go wprogramujesz (zwróć uwagę że duża część alarmów z allegro tego standardowo nie umożliwia - jak ten co masz Ty akurat nie wiem).Sprawdz też czy producent nie wypuszcza alarmów jak Twoje z pilotami w scyzorykach. Do klucza scyzoryka dokładasz transponder (może uda Ci się kupić sam) i wprogramowujesz samemu go do auta (opis znajdziesz na sieci ale musisz mieć co najmniej 2 klucze + klucz matka - pisałeś że masz). Surówkę klucza dorabiasz w pierwszym lepszym punkcie za 5zeta..

  16. #15
    Klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2009
    Skąd
    Sokołów Podlaski
    Wiek
    26
    Postów
    431
    Auto
    Brava 1.9 JTD
    Rocznik
    2000
    Może 190 zeta to nie byle co, ale myślę, że jeżeli byłaby możliwość zrobienia takiego czegoś to jeden kluczyk taki mógłbym sobie zrobić, bo plączę się oddzielnie kluczyk, oddzielnie pilot i czasami macam się po kieszonkach i myślę czy nie zgubiłem kluczyka.


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Zamek pod kluczyk
    Napisany przez Adams_dg na forum ASO, dobre warsztaty, szukam warsztatu
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 12-08-2014, 13:13
  2. Kluczyk - immo
    Napisany przez sinesium na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 09-12-2010, 15:18
  3. Jeden kluczyk scyzoryk
    Napisany przez Robertoo na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 09-12-2010, 14:18
  4. [ukł. zapłonowy] marea złamany kluczyk
    Napisany przez tomek.grzybek na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 09-10-2010, 19:18
  5. [zamek] kluczyk
    Napisany przez ozi73 na forum Idea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 06-02-2010, 18:32

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

uszkodzony kluczyk stacyjki w fiacie bravo

kluczyk bravo

kluczyk fiat bravo

klucz code fiat brava 1 9JTD

kluczyk fiat bravo ii problem

jak zakodowac kluczyk fiat brava

rozkodowany kluczyk brava

jakie baterie do pilota fiat marea

fiat brava zniszczony kluczyk

jaka bateria do kluczykow w samochodzie fiat bravo

jak rozkodowac kluczyk brawa

kluczyki do fiata bravo

wyglad kluczykow fiata bravo

kod do kluczyk fiat bravo

kluczyk scyzoryn fiat bravo 2007

fiat brava 2000 r zakodowany

jaka bateria w kluczyku fiat bravo 2009

klucz z pilotem fiat brava 1 9 jtd

jak zakodowac kluczyk fiat brawo

kluczyki brava

fiat marea obudowa pilota

czy immo jest zasilany oddzielnie z baterii

http://www.iparts.pl