Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy ... 4567 OstatniOstatni
Posty od 76 do 90 z 93
Like Tree1lubi to!

Temat: Kilka problemów bravo  

  1. #76
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 listopad 2014
    Skąd
    Złotoryja
    Wiek
    21
    Postów
    98
    Auto
    Fiat Bravo 1.6
    Rocznik
    1997
    Centralny mam raczej oryginalny. W bezpiecznikach mam moduł domykania szyb .

    I jeszcze powiedz mi ktoś co z tą gumą na amorze co pisałem wyżej.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #77
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 listopad 2014
    Skąd
    Złotoryja
    Wiek
    21
    Postów
    98
    Auto
    Fiat Bravo 1.6
    Rocznik
    1997
    Coś ktoś? Ponawiam pytanie jak się zwie ta guma co się daje od góry kielicha z przodu na amortyzator? Czy się tam nie daje? Tylko to poduszka wystaje?

  4. #78
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 listopad 2014
    Skąd
    Złotoryja
    Wiek
    21
    Postów
    98
    Auto
    Fiat Bravo 1.6
    Rocznik
    1997
    Nawiew w środku przestał mi działać. Wydał dziwny dźwięk i nie działa wogole. Co się mogło stać?

  5. #79
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 listopad 2014
    Skąd
    Złotoryja
    Wiek
    21
    Postów
    98
    Auto
    Fiat Bravo 1.6
    Rocznik
    1997
    Dobra, już nawiew działa. Teraz pytanie jeszcze o zegary. Muszę nie raz postukac by obrotek zaczął działać, nie raz nie pokazuje ile mam paliwa bo spada wskazówka na dół, temperatura rośnie do dwóch lub trzech kresek i wyżej nie idzie, ale jak stoję w miejscu dłuższą chwilę to ze dwie kreski wzrosną ale jak już jadę to spada do dwóch. Zegary do wymiany? I jeszcze pytanko, jak zmienić kolor podświetlenia np. Na niebieski zegarów?

  6. #80
    Klubowicz
    Dołączył
    21 styczeń 2015
    Skąd
    EZD
    Postów
    207
    Auto
    Bravo 1.9 JTD SX (CF3)
    Rocznik
    07.01 FL
    Cytat Napisał diego1121 Zobacz post
    Teraz pytanie jeszcze o zegary. Muszę nie raz postukac by obrotek zaczął działać
    Masz zimne luty na płycie głównej - najlepiej przelutować to goracym powietrzem, a jak nie masz takiej możliwości to lutownicą, ale jest sporo roboty przy tym.


    Cytat Napisał diego1121 Zobacz post
    temperatura rośnie do dwóch lub trzech kresek i wyżej nie idzie, ale jak stoję w miejscu dłuższą chwilę to ze dwie kreski wzrosną ale jak już jadę to spada do dwóch
    Jak dla mnie terostat do wymiany. Z tego co pamietam do 1.6 mozna dokupic sam wkład i go wymienić - koszt ok. 40-50zł.

    Cytat Napisał diego1121 Zobacz post
    jak zmienić kolor podświetlenia np. Na niebieski zegarów?
    Oświetlenie zegarów
    Mit primum non nocere - po pierwsze nie szkodzić

  7. #81
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 listopad 2014
    Skąd
    Złotoryja
    Wiek
    21
    Postów
    98
    Auto
    Fiat Bravo 1.6
    Rocznik
    1997
    Ok, dzięki. Gdzie szukać termostatu pod maską? W sumie chyba sam dam radę znaleźć. Gdzie szukać wtyczki od poduszki? Bo świeci mi kontrolka.

  8. #82
    Klubowicz
    Dołączył
    21 styczeń 2015
    Skąd
    EZD
    Postów
    207
    Auto
    Bravo 1.9 JTD SX (CF3)
    Rocznik
    07.01 FL
    Skoro się świeci podepnij się pod kompa i zobacz dlaczego.
    Mit primum non nocere - po pierwsze nie szkodzić

  9. #83
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 listopad 2014
    Skąd
    Złotoryja
    Wiek
    21
    Postów
    98
    Auto
    Fiat Bravo 1.6
    Rocznik
    1997
    Gdzie znajdę wtyczkę?

  10. #84
    Klubowicz
    Dołączył
    21 styczeń 2015
    Skąd
    EZD
    Postów
    207
    Auto
    Bravo 1.9 JTD SX (CF3)
    Rocznik
    07.01 FL
    Do poduszek powinna być za schowkiem. Do ABS i sterownika silnika są pod maską.
    Mit primum non nocere - po pierwsze nie szkodzić

  11. #85
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 listopad 2014
    Skąd
    Złotoryja
    Wiek
    21
    Postów
    98
    Auto
    Fiat Bravo 1.6
    Rocznik
    1997
    Ok, dzięki. Poszukam

  12. #86
    Klubowicz
    Dołączył
    21 styczeń 2015
    Skąd
    EZD
    Postów
    207
    Auto
    Bravo 1.9 JTD SX (CF3)
    Rocznik
    07.01 FL
    Po facelift'cie('98 i wyżej) zrobiono jedno złącze EOBD do wszystkiego pod bezpiecznikami - tak informacyjnie pisze.
    Mit primum non nocere - po pierwsze nie szkodzić

  13. #87
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 październik 2015
    Skąd
    Piekary Śląskie
    Postów
    58
    Auto
    Brava 1.6 S
    Rocznik
    1995
    diego1121 tak, w 1.6 mozna kupic sam wkład, kupiłem za 43zł i w sobote bede brał się do roboty. termostat znajduje się po prawej stronie silnika patrzac od strony zderzaka. Znajduje sie tak troche poniżej ale widać go, i widać krawędz za ktorą mozna go rozkrecic.

  14. #88
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał _adi Zobacz post
    Po facelift'cie('98 i wyżej) zrobiono jedno złącze EOBD do wszystkiego pod bezpiecznikami - tak informacyjnie pisze.
    Nie do końca.. Moje Bravo jest z grudnia 98, polift a EOBD nie ma. 1.8 był trochę opóźniony z tym, potem wyszła jeszcze jedna wersja z innym silnikiem i skrzynią i ona miała już zdaje się EOBD. Pisze to bo to wcale nie jest takie oczywiste. 1.2 z EOBD najłatwiej znaleźć, potem 1.6, 1.4 nie było bo zaprzestali produkować je po FL.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  15. #89
    Klubowicz
    Dołączył
    21 styczeń 2015
    Skąd
    EZD
    Postów
    207
    Auto
    Bravo 1.9 JTD SX (CF3)
    Rocznik
    07.01 FL
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Nie do końca.. Moje Bravo jest z grudnia 98, polift a EOBD nie ma. 1.8 był trochę opóźniony z tym, potem wyszła jeszcze jedna wersja
    Tego nie wiedziałem no ale nikt nie będzie z tego doktoratu pisał.
    Tak swoją drogą mało Cię tu ostatnio widać.
    Mit primum non nocere - po pierwsze nie szkodzić

  16. #90
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał _adi Zobacz post
    Tak swoją drogą mało Cię tu ostatnio widać.
    Tak wiem.. Z czasem jest cienko. Dziecko, dom, cała masa innych zajęć, żeby nie było na forum Peugeota nie wchodzę wcale
    Z fiatem wczoraj walczyłem więc może dlatego jakoś dziś sobie przypomniałem o FKP Ale to nie o tym temat..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 
Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy ... 4567 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Kilka problemów z moją nową Mareą
    Napisany przez wojo985 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post: 31-07-2013, 07:00
  2. Kilka problemów z fiatem
    Napisany przez azbach na forum Ulysse
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 11-10-2012, 20:16
  3. Kilka problemów.
    Napisany przez kamilukas na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 14-04-2012, 16:11
  4. kilka problemów w samochodzie
    Napisany przez tomasz_ na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 17-08-2011, 17:03
  5. [silnik] Fiat Bravo 1.9TD kilka problemów i pytań
    Napisany przez nfk na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 13-08-2010, 19:39

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl