Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 32

Temat: Jaki profil opony  

  1. #16
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 październik 2008
    Skąd
    Kondratowice
    Postów
    486
    Auto
    fiat bravo hgt
    pojedynczo też sie zdarzały
    ale cóż ja mogę wiedzieć jestem tylko mechanikiem po zawodówce



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 styczeń 2011
    Skąd
    Łódź
    Postów
    15
    Auto
    Bravo 1,4 12v
    ja kiedys wracajac z pracy zalatwilem jedna tak samo wiec zalozylem dojazdowke i 2 kilometry dalej zalatwilem zapas

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 październik 2008
    Skąd
    Kondratowice
    Postów
    486
    Auto
    fiat bravo hgt
    ja jedno koło pożyczyłem od kuzyna a drugie dojazdówka
    ale cóż ja mogę wiedzieć jestem tylko mechanikiem po zawodówce

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 styczeń 2011
    Skąd
    Łódź
    Postów
    15
    Auto
    Bravo 1,4 12v
    moja propozycja to ci ktorzy jeszcze nie zakladali zapasu niech sprawdza czy pasuje do ich auta mozna sie bardzo zdziwic szczegolnie w nocy na jakims zadu...

  6. #20
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 październik 2008
    Skąd
    Kondratowice
    Postów
    486
    Auto
    fiat bravo hgt
    ja jeśli zakładam dojazdówkę na przód muszę założyć pierścień dystansowy
    ale cóż ja mogę wiedzieć jestem tylko mechanikiem po zawodówce

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2009
    Skąd
    Sokołów Podlaski
    Wiek
    26
    Postów
    431
    Auto
    Brava 1.9 JTD
    Rocznik
    2000
    Moja dojazdówka pasuje, bo kiedyś miałem okazje użyć Ale ciekawy temat wyszedł, bo myślałem o założeniu 15 opon, więc na lato jednak teraz kupię 14 Jakie opony macie na swoich samochodach z motorem JTD, bo to chyba jednak trochę cięższy silnik od benzynowego? Mam opony letnie (nie pamiętam nazwy), ale słabe jakieś, bo cały czas wyglądają jakby miałby niedobór powietrza, czy to 1,3 czy 2,1 atm to tak samo opona ugięta :/ I mam zamiar kupić nowe.

    Myślałem o:
    - Fulda Ecocontrol
    - Dębica Passio2

    A jakie wy proponujecie?

  8. #22
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    czyli jednak instrukcja obsługi jest przystosowana do Polskich realiów.

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 styczeń 2011
    Skąd
    Łódź
    Postów
    15
    Auto
    Bravo 1,4 12v
    nie mam pojecia co ci doradzic ja mam uniroyale i one strasznie szumia myslalem nawet ze to lozyska a to te cholerne opony

  10. #24
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    - Dębica Passio2
    unikaj Dębicy moim zdaniem są kiepskie.
    ja polecam wszystkim Barumy lub Fuldy

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    22 czerwiec 2009
    Skąd
    Cieszyn
    Wiek
    28
    Postów
    263
    Auto
    Audi S3 8L BAM
    Rocznik
    2002
    Ja pod swoim dieslem mam wlasnie 185/55/15 Fuldy Carat Progresso, a jak chcecie zakladac 14'' felgi to cos z duzym profilem opony zeby cale kolo mialo duza srednice, bo wieksze kolo lagodniej wybiera nierownosci.
    Bravo 1.9 TD 100 GT => A3 1.8T 150 => S3 1.8T 225

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2009
    Skąd
    Sokołów Podlaski
    Wiek
    26
    Postów
    431
    Auto
    Brava 1.9 JTD
    Rocznik
    2000
    W sumie to w podobnej cenie można kupić też Pirelli, Firestone, Goodyear. Na które wy byście się zdecydowali?

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    22 czerwiec 2009
    Skąd
    Cieszyn
    Wiek
    28
    Postów
    263
    Auto
    Audi S3 8L BAM
    Rocznik
    2002
    Cytat Napisał Marcin91
    W sumie to w podobnej cenie można kupić też Pirelli, Firestone, Goodyear. Na które wy byście się zdecydowali?
    Firestone to grupa Bridgestone, z marek premium to masz jeszcze continental michelin i dunlop, jak juz chcesz drozsze opony i masz na nie kase to raczej nie ma znaczenia firma, bardziej ma tu znaczenie rozmiar czy rodzaj bieznika, jezdzisz szybciej bierzesz szersze opony, na suchym zapie***lasz ale opory toczenia masz wieksze i taka szersza opona ma wiecej wody do odprowadzenia, z kolei do zwyklej jazdy jakies wezsze, gorsze prowadzenie w zakretach, ale mniejsza podatnosc na aquaplaming, wszystko zalezy od twojego stylu jazdy. Ten sam model opony moze inaczej sie prowadzic w roznych rozmiarach czy w roznych samochodach/
    Bravo 1.9 TD 100 GT => A3 1.8T 150 => S3 1.8T 225

  14. #28
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2009
    Skąd
    Chrzanów
    Postów
    208
    Auto
    Bravo 1,9 JTD, 105CV (CF2), Lis '98
    No felga 15 to niestety nie na Polskie warunki Opony w profilu 195/55/R15 chetnie ale na jeden sezon (bo zawsze sie gdzies piep.... w dziure i opona na boku rozcieta - a to juz final i do tego prostowanie alufelg = koszty). Dodam ze u mnie duza kwestia to sprezyna progresywna Eibaha -35mm - swoje tez robi...

    O zachodnich sasiadach: nie polecam takze 15 na niskim profilu u austriakow i autostradach z plyt... pod Wiedniem tylko gruchlo jak w stali zrobilem 1,5cm dolek w rancie A kolo zimowe, w stali, opona zimowa, 14R 185/70

    Ale z 2 strony patrzcie, jezdza ludzie nawet na 17"-19" felgach, profil - podeszwy w filcowych kapciach mam grubsze - jakies 35 itp... i nie maja problemow Ale to dlatego, ze szerokosc kapcia ma np. 255 albo i wiecej Wtedy e 35% profilu to jednak dosyc duzo
    www.checkengine.com.pl - Ewolucja.

    Bolek, Zasiadający Po Prawicy Mistrza Loży Prześmiewców

  15. #29
    Klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2009
    Skąd
    Sokołów Podlaski
    Wiek
    26
    Postów
    431
    Auto
    Brava 1.9 JTD
    Rocznik
    2000
    Ja pomimo młodego wieku nie szaleję autem, jeżdżę spokojnie, więc jakaś super szeroka mi nie jest potrzebna, wydaje mi się, że taka jak jest w instrukcji byłaby wystarczająca Zależy mi przede wszystkim na tym żeby ta opona nie wyglądała jakby powietrza w niej nie było, a taki efekt mam właśnie w obecnych oponach :/ Kolega miał 17" w Nubirze to oprócz fajnego wyglądu to więcej nic nie było, jazda tragiczna

  16. #30
    Klubowicz
    Dołączył
    23 sierpień 2010
    Skąd
    Oleszyce
    Postów
    66
    Auto
    Brava 1.6 16V +LPG
    Cytat Napisał jaski82
    ja jeśli zakładam dojazdówkę na przód muszę założyć pierścień dystansowy
    o ile dobrze kojarzę, to przy kołach dojazdowych, jeżeli zachodzi konieczność wymiany kola z przodu zaleca się tylne koło przełożyć na przód a dojazdówkę dopiero na tył.


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Jaki olej???
    Napisany przez madmodeno na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 49
    Ostatni post: 17-04-2012, 19:11
  2. jaki mixer
    Napisany przez luki21 na forum LPG - Liquified Petroleum Gas
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 08-04-2009, 19:55
  3. Wie ktoś może jaki kod mają te kolory?
    Napisany przez mihal85 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 03-02-2009, 23:09
  4. opony na zime
    Napisany przez bravo ck na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post: 02-12-2008, 09:41
  5. Jaki to kod koloru?
    Napisany przez mihal85 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 24-07-2008, 10:19

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

profil opony bravo

fiat bravo hgt jakie opony 15

fiat brava-profil opony

jaki profil opony na polskie drogi

brava 1855515

fiat bravo jakie opony

fait bravo opony profil

jaki profil opony

opony do bravo 2011

jakie opony do fiat bravo1.4

http://www.iparts.pl