Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 345
Posty od 61 do 67 z 67
  1. #61
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 listopad 2011
    Skąd
    Sokołów Młp.
    Wiek
    32
    Postów
    13
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16V
    Nieprzegladałem forum tak dokładnie . Jutro będe grzebał w bravie. I gdzieś kapie płyn w okolicy miski olejowej . Nagrzewnice zamuwiłem to będe miał troche zabawy



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #62
    Klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2009
    Skąd
    Sokołów Podlaski
    Wiek
    26
    Postów
    431
    Auto
    Brava 1.9 JTD
    Rocznik
    2000
    Panowie, termostat został wymieniony, samochód odebrany od mechanika i podobno jest w porządku (jutro sam ocenię dokładnie jak wrócę do domu), ale mam jeszcze pytanie, czy po wymianie płynu odpowietrza się gdzieś chłodnicę/układ? Pytam tak w sumie dla własnej wiadomości, bo samochodu osobiście nie odbierałem, a tata mówił, że zanim wrócił z pracy to samochód już był gotowy do odebrania Ale jutro po południu ma jeszcze jechać na kontrolę z tym płynem na sprawdzenie czy wszystko jest w porządku.

  4. #63
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    fiaty mają zazwyczaj trzy odpowietrzniki : jeden w chłodnicy, drugi na wężu idącym do nagrzewnicy a trzeci na wężu wychodzącym z nagrzewnicy. Odpowietrzenie układu polega na odkręceniu po kolei każdego z odpowietrznika ( najpierw ten w chłodnicy, później ten co idzie do nagrzewnicy i wiadomo który ostatni) na gorącym silniku i czekasz aż zacznie z niego kapać płyn, wtedy go zakręcasz i przechodzisz do następnego. Aha i podczas odpowietrzania musisz mieć nawiew ustawiony na gorące powietrze. To jest pierwszy sposób. Drugi polega na uruchomieniu silnika, ustawienie nawiew na na goracy i odkręcenie korka w zbiorniczku wyrównawczym, Teraz czekasz aż auto na biegu jałowym się żagrzeje az do załączenia wentylatora na chłodnicy. Co jakiś czas musisz przytrzymać silnik na 3000obr/min i pamiętaj kontrolować płyn w zbiorniczku wyrównawczym

  5. #64
    Klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2009
    Skąd
    Sokołów Podlaski
    Wiek
    26
    Postów
    431
    Auto
    Brava 1.9 JTD
    Rocznik
    2000
    Dzięki serdeczne za pomoc, jutro jak wrócę to się temu dokładnie przyjrzę i zapytam.

  6. #65
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Nawet w samych bravo różnie z tymi odpowietrznikami jest w różnych wersjach silnikowych, ale zasada zawsze ta sama
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #66
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    39
    Postów
    2,747
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Marcin u Ciebie powinny być dwa odpowietrzniki na chłodnicy i ewentualnie jeden na wężu idącym do nagrzewnicy.
    A co do odpowietrzników to mają one być odkręcone pod czas zalewania płynu a nie tylko do odpowietrzenia układu.W momencie zalewania trzeba patrzeć na odpowietrznik i kiedy zacznie lecieć z niego płyn,zakręcamy go.Wtedy nie mamy problemów z korkami powietrza.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9JTD ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Jest:Fiat Stilo MW 1.9 16v JTD 04'

  8. #67
    Klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2009
    Skąd
    Sokołów Podlaski
    Wiek
    26
    Postów
    431
    Auto
    Brava 1.9 JTD
    Rocznik
    2000
    Sprawdziłem ogólnie autko i wygląda, że wszystko jest ok, płynu jest odpowiedni stan i aż przyjemnie się jedzie kiedy w autku jest ciepło. Dziękuję za pomoc, szczególnie koledze Zielony.


 
Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 345

Podobne tematy

  1. problem z odpaleniem na zimnym i ciepłym silniku
    Napisany przez slimek83 na forum Uno
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 19-03-2012, 19:38
  2. Fiat Uno 1.4 i.e. gaśnie na ciepłym silniku
    Napisany przez abarth_87 na forum Uno
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 27-04-2011, 12:06
  3. Dziwny gwizd na ciepłym silniku.
    Napisany przez zozo1 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 18-11-2010, 20:01
  4. Blokada kół w ciepłe dni
    Napisany przez adrianikus na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 15-06-2010, 18:45
  5. problem z odpalaniem na ciepłym silniku
    Napisany przez tomrs6 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 11-01-2010, 10:37

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

letnie powietrze fiat

fiat bravo jtd ile sie nagrzewa

golf3 1.8 grzeje sie jak szybciej jedzie

powoli se nagzewa silnik golf 3

letnie powietrze golf iii

silnik wolno sie nagrzewa lancia lybra sw

brak cieplego powietrza golf iii

golf 3 nie leci cieple powietrze

golf2 wolno sie nagrzewa

fiat marea weekend grzeje sie w lecie a w zimie sie nie zagrzewa

odpychanie nagrzewnicy golf iii

przyslanianie chlodnicy w fiat brava

fiat brava brak cieplego powietrza

fiat brava 1.9 75 jak dlugo sie nagrzewa

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl