Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 39
  1. #16
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,361
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Możecie pomyśleć o terminalu coś od HP. Taki terminal kosztuje 100-200zł na alledrogo. Spokojnie DOS pociągnie (procesory około 1GHz, 256MB SD lub DDRAM)
    Coś jak to Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
    I ma sprzętowy RS Lub poszukać jakiegoś laptopa starego, IBM T23 były dosyć dobre.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM




  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    No tak miszko tylko to ma tylko 1 RS'a Na moje najlepszym wyjściem to jakiś stary lapcio.. Do terminala jeszcze dochodzi monitor itp.. Gdzie z tym do ludzi ;P
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #18
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,361
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Aaa zwracam honor jak trzeba 2x RS Co do terminala to raczej myślałem o garażowym zestawie. Postawić sobie stary monitor LCD, klawiaturę i terminal, który zjada 10-20W.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  5. #19
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Nawet w garażu liczy się miejsce - kable, cuda wianki.. Pewnie jak kupi starego laptopa to bateria będzie już śmietnik ale to tylko jeden kabel - zasilający. Nawiasem mówiąc można prostym zasilaczem podpiąć to pod instalację w samochodzie i sprawdzać parametry w drodze. A z takim terminalem to co? Monitor, klawiatura, terminal, kable.. eee Ogólnie fajne te terminale nie powiem ale tu akurat średnio to wg. mnie wypada..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #20
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,361
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Dostałem po głowie, ok, laptop jest lepszy Tyle, że taki z padniętą baterią na nic się nie zda w aucie, gdy będzie trzeba wyjechać na testy
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  7. #21
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał miszko Zobacz post
    Tyle, że taki z padniętą baterią na nic się nie zda w aucie, gdy będzie trzeba wyjechać na testy
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Nawiasem mówiąc można prostym zasilaczem podpiąć to pod instalację w samochodzie i sprawdzać parametry w drodze.
    Michał śpisz jeszcze o tej godzinie Taki adapter kosztuje ze 30zł Chiński ale raz na jakiś czas by się nadał..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #22
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,361
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Nie odzywam się Idę po kawę...
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  9. #23
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    boch ja nikogo nie namawiam bo sam nie wiem czy mając 1.6 bym inwestował ale własna diagnostyka, ale argument że gdzieś za rogiem nawet za 10zł robią diagnostykę to w moim przypadku żaden argument. Ja kupiłem kabel bo walczyłem z AirBag'ami.. Tyle co ja wtedy podłączałem kompa do jasiów zanim doszedłem co i jak to ciężko zliczyć.. Nawet jakby była diagnostyka za darmo to same paliwo na dojazd by mnie więcej wyniosło. Przy silniku też nie raz się przydało.. Jak nie chcesz za dużo wiedzieć o aucie i częściej oddajesz je do mechanika niż robisz samemu może faktycznie nie warto. Ja lubię ogarniać co się z fiatem dzieje dlatego kabel kupiłem. Najgorsze jest to że diagnostyka gdzieś w warsztacie z reg. polega tylko na odczycie błędów.. Rzadko który mechanik wie jakie powinien parametry dany czujnik trzymać.. Ja często też nie wiem ale swoje podejrzenia mogę zweryfikować przez internet - mam na to czas, pytania nic nie kosztują a zawsze ktoś pomoże.. Dlatego wolę diagnozować sam..
    moja wypowiedź dotyczy wyłacznie sterownika IAW 1AF.17, a właściwie problemów z nim związanych Ty jesteś w tej szczęśliwej sytuacji, że Twój sterownik obsługuje FES. nie wydać w tym momencie kilku złotych na kabelek byłoby zwykłym niechciejstwem.

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 marzec 2012
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    42
    Auto
    Brava 1.6 16V 90KM
    A można podmienić na taki sterownik IAW 49F
    BRAVA 1.6?

    Jeśli można podmienić sterownik to chyba najlepsza opcja...

  11. #25
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Cytat Napisał miszko Zobacz post
    Nie odzywam się Idę po kawę...
    hehe to zrób i mi

    Tak na marginesie, takie adapter miał Skopek, pamiętasz

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2010
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    413
    Auto
    Brava 1,6 103KM +LPG (BRC SQ24L)
    Rocznik
    1996
    Ja dokładnie tak samo uważam. Moje to moje i nic nikomu do tego Poza tym, byłbym chyba jedynym posiadaczem Fiata w Szczecinie dysponującym sprawnym zestawem do Euroscana

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2010
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    413
    Auto
    Brava 1,6 103KM +LPG (BRC SQ24L)
    Rocznik
    1996
    Chyba jest jeszcze jedna opcja: http://www.maxitest.pl/
    Jakieś nieznane mi dotychczas oprogramowanie, ale na liście jest Magneti Marelli 1AF, więc jest nadzieja. Niestety program w wersji tylko do fiata kosztuje 99 zł, wersji "demonstracyjnej" nie udało mi się znaleźć.

  14. #28
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 marzec 2012
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    42
    Auto
    Brava 1.6 16V 90KM
    Odkurzę temat,
    czy komuś udało się połączyć tym : http://www.maxitest.pl/ ze sterownikiem Magneti Marelli 1AF.17 ???

  15. #29
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    wydaje mi się, że to strata czasu i pieniędzy. no ale od czego jest zakładka "kontakt" na stronie producenta wysłać zapytanie odnośnie poprawnej współpracy interface'u ze sterownikiem IAW 1AF.17 i będziesz miał pewność.

  16. #30
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 marzec 2012
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    42
    Auto
    Brava 1.6 16V 90KM
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    wydaje mi się, że to strata czasu i pieniędzy. no ale od czego jest zakładka "kontakt" na stronie producenta wysłać zapytanie odnośnie poprawnej współpracy interface'u ze sterownikiem IAW 1AF.17 i będziesz miał pewność.
    Kilka dni czekałem na odpowiedź ale się nie doczekałem.... Najtaniej wychodzi zmiana sterownika komp. w aucie....


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Amortyzatory magneti marelli
    Napisany przez robson73dg na forum Stilo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 13-11-2011, 22:23
  2. [ukł. hamulcowy] Zestaw tarcz i hamulców - Magneti Mareli to
    Napisany przez byrrt na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 15-01-2011, 14:18
  3. Stilo - Marelli MF Body Computer
    Napisany przez maly_777 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 21-04-2010, 22:17
  4. Punto I - Interfejs do Magneti Marelli IAW 16F.E6
    Napisany przez WebSpider na forum Punto
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 11-04-2010, 16:19

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

IAW 1AF.17

iaw 1af

sterownik iaw

iaw 1af 1n

iaw 1af.13

kabel marea 1.6 iaw 1af

interfejs do obslugi iaw 1af

sterownik iaw1af 17

tms374

magneti marelli jaki programiaw1af.17Magneti Marelli IAW 1AFforum fiat sterownik iawfiat marelli iawbravo iaw 17diagnostyka iaw 1afsterownik iaw 1afprogram do diagnostyki fiat marea IAW 1AFECU Magneti Marelli IAW 1AF chomikujsterownik do iaw 1af 1.6 sterownika 1af17 na iawiaw 1af czym

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl