Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy ... 4567 OstatniOstatni
Posty od 76 do 90 z 95
Like Tree2lubi to!

Temat: I poszedł wałek ;(  

  1. #76
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    10 marzec 2009
    Skąd
    Marki
    Postów
    216
    Auto
    Marea Weekend SX 1,9 JTD
    175000 km. I jest to przebieg 300% pewny.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #77
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    10,990
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Ja swoim 240 tys, wszystko wymieniane na czas, starałem się lepszych firm i nigdy nie zostałem zawiedziony.

    Nie mówię że fiat to cud techniki ale to naprawdę dobre auta. Może i tańsze plastyki, ale za to niższa cena.... Na silnik nic złego nie piwem

    Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2, przy użyciu Swype

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  4. #78
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,638
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Siwy1982 Zobacz post
    FIAT to tani plastik, tanie rozwiązania wymagające częstych napraw co sprawia, że auto jest droższe w eksploatacji niż np. niemieckie czy nawet francuskie odpowiedniki klasowe.
    Hehe i powiesz pewnie że golf 3 czy peugeot 205 będzie lepszy Źle trafiłeś i tyle, silniki fiata pakowane są do wielu marek, które uważane są za "lepsze" . Ciężko wymagać aby kilkunastoletnie auto się nie psuło. Tyle że do fiata są zwyczajnie tańsze części. Przyznaje, że lubią odzywać się jakieś pierdoły ale 90% z nich można naprawić samemu za grosze. Takie gadanie, że coś znów popsuło się po paru miesiącach.. Było robić to na lepszych częściach u lepszych mechaników to nie byłoby problemu..

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  5. #79
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    10 marzec 2009
    Skąd
    Marki
    Postów
    216
    Auto
    Marea Weekend SX 1,9 JTD
    Było kupić lepszy samochód

  6. #80
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,638
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Siwy1982 Zobacz post
    Było kupić lepszy samochód
    Kupisz "lepszy", pojedziesz do tych samych serwisów, wsadzisz takie same chińskie części i tak samo będziesz psioczył na inną markę
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #81
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    10,990
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Myślę, że ta rozmowę powinniśmy już skoczyć, bo to nie ten dział i temat.

    Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2, przy użyciu Swype

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  8. #82
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 wrzesień 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    815
    Auto
    Brava jtd
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    silniki fiata pakowane są do wielu marek
    Mina gościa który, kupił sobie astre BEZCENNA. Jak mu powiedziałem OOOOOOOO SILNIK FIATA, o on drżącym głosem lekko przestraszony A dobre to te silniki? pewnie myślał że ma niemiecki cud techniki bo na włoszczyzne by pewnie nigdy nie spojrzał.

  9. #83
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 styczeń 2013
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    29
    Postów
    8
    Auto
    Fiat Brava 1.4 12v
    Rocznik
    96
    Czy są może osoby z Łodzi? Bo potrzebuję pomocy

  10. #84
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,638
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał bratan1 Zobacz post
    Czy są może osoby z Łodzi? Bo potrzebuję pomocy
    Są na pewno napisz na strefach regionalnych.. Ew. w codzienniku.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #85
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 maj 2013
    Skąd
    Kruklanki
    Wiek
    28
    Postów
    5
    Auto
    Bravo 1,4 12V
    Rocznik
    1998
    Moje Bravo ma 113tkm, z czego 10tkm na LPG, w silniku 5W40 i śmieję się z dymiących na niebiesko Glofów III Pozdrawiam

  12. #86
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 maj 2013
    Skąd
    wałbrzych
    Postów
    5
    Auto
    fiat brava
    Rocznik
    1997
    Cytat Napisał sebeq Zobacz post
    Obiecałem wrzucic fotki mojej przerobionej magistrali , troche mi to zajeło z braku czasu. Ale wkońcu jest magistrala przerobiona by główny kanał olejowy był w każdej sekcji . Co to daje??? z moich obserwacji wynikło ze najczesciej brak smarowania jest na skrajnych sekcjach magistrali,wedlug mnie bolączką są "zwężenia-przeszkody" w postaci śrub przechodzących przez magistrale być może zmniejszają one cisnienie lub przeplyw.
    Moja magistrala jest rozwiercona do 0.7mm , dodane są rurki miedziane o srednicy zewnetrznej ok 5mm i wewnetrznej ok 2,5mm i spojone z magistralą lutem sredniotwardym do miedzi .Cała magistrala osadzona nie jak w oryginale na gumkach ale na tulejkach z teflonu ktory sie nie kurczy z wiekiem. Napewno ktoś się zaraz odezwie ze zmniejsza sie cisnienie oleju , nic bardziej mylnego ,cisnienie oleju mierzyłem na oryginalnej magistrali i na przerobionej i jest takie samo jak widac pompa ma jeszcze jakis zapas skoro utrzymuje cisnienie nominalne. Auto mam w ciąglym użytku i często zaglądam pod pokrywe i problemów brak. Drążyłem temat już od początku zakupu auta , przerobiłem testowo 3 magistrale i wersje finalną przedstawiam na fotce, jezdzi ona w moim aucie i w aucie przyjaciela. Proszę nie oczekiwac cudów od silnika ktory zadko kiedy widzial zmiany oleju lub latał na mineralnym oleju bo wtedy trzeba go dobrze wyczyscic od srodka,przy wymianie lub przeróbce magistrali polecam usługę płukania silnika metodą dynamiczną ,zdziwicie sie co jest w silniku.. Juz sporo firm w wiekszych miastach oferuje takie plukanie MAR-MAR Płukanie silników - YouTube .
    Troche nabazgrałem ,mam nadzieje ze ktoś bedzie mial z tego użytek .

    Pozdrawiam sebeq
    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    [QUOTE=sebeq;91528]Obiecałem wrzucic fotki mojej przerobionej magistrali , troche mi to zajeło z braku czasu. Ale wkońcu jest magistrala przerobiona by główny kanał olejowy był w każdej sekcji . Co to daje??? z moich obserwacji wynikło ze najczesciej brak smarowania jest na skrajnych sekcjach magistrali,wedlug mnie bolączką są "zwężenia-przeszkody" w postaci śrub przechodzących przez magistrale być może zmniejszają one cisnienie lub przeplyw.
    Moja magistrala jest rozwiercona do 0.7mm , dodane są rurki miedziane o srednicy zewnetrznej ok 5mm i wewnetrznej ok 2,5mm i spojone z magistralą lutem sredniotwardym do miedzi .Cała magistrala osadzona nie jak w oryginale na gumkach ale na tulejkach z teflonu ktory sie nie kurczy z wiekiem. Napewno ktoś się zaraz odezwie ze zmniejsza sie cisnienie oleju , nic bardziej mylnego ,cisnienie oleju mierzyłem na oryginalnej magistrali i na przerobionej i jest takie samo jak widac pompa ma jeszcze jakis zapas skoro utrzymuje cisnienie nominalne. Auto mam w ciąglym użytku i często zaglądam pod pokrywe i problemów brak. Drążyłem temat już od początku zakupu auta , przerobiłem testowo 3 magistrale i wersje finalną przedstawiam na fotce, jezdzi ona w moim aucie i w aucie przyjaciela. Proszę nie oczekiwac cudów od silnika ktory zadko kiedy widzial zmiany oleju lub latał na mineralnym oleju bo wtedy trzeba go dobrze wyczyscic od srodka,przy wymianie lub przeróbce magistrali polecam usługę płukania silnika metodą dynamiczną ,zdziwicie sie co jest w silniku.. Juz sporo firm w wiekszych miastach oferuje takie plukanie MAR-MAR Płukanie silników - YouTube .
    Troche nabazgrałem ,mam nadzieje ze ktoś bedzie mial z tego użytek .

    Pozdrawiam sebeq[/QUo
    TE]

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Sebeq.Jestem tu nowy i chcialbym zobaczyc te fotki z magistrala Twojego pomyslu,ale nie wiem jak to otworzyc?

  13. #87
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 styczeń 2012
    Skąd
    bartoszyce
    Wiek
    31
    Postów
    15
    Auto
    bravo
    Hej , poprostu kliknij na miniaturke zdjecia w tamtym poscie. Btw moje autko nadal pracuje po naprawie magistrali , na dodatek przekroczyłem 200tys km z czego na tuningowej magistrali jakies 40tys.



    sebeq

  14. #88
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 maj 2013
    Skąd
    wałbrzych
    Postów
    5
    Auto
    fiat brava
    Rocznik
    1997
    Witam Sebeq.
    Czy ta magistrala powinna byc taka luzna?To znaczy czesci powinny byc laczone,czy lepiej to eszysyko zcalic w jedno np.cyna?

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Sebeq jeszcze jedno.Przy wejsciu magistralki do glowicy to wejscie tez powinno byc szczelne tzn.jakies oringi?

  15. #89
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 styczeń 2012
    Skąd
    bartoszyce
    Wiek
    31
    Postów
    15
    Auto
    bravo
    Hej , moja magistrala była luźna mniej więcej na środku , także połączyłem ją dość twardym lutem do rurek Cu. Natomiast wejście do głowicy powinno być pewne i szczelne bez luzów , rurkę od magistrali która tam wchodzi możesz deko poszerzyć punktakiem lub zabielić lutem.

    sebeq
    ryba7216 lubi to.

  16. #90
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 maj 2013
    Skąd
    wałbrzych
    Postów
    5
    Auto
    fiat brava
    Rocznik
    1997
    Dzieki Tobie bardzo.Chociaz u mnie pada zabieram
    sie dzisiaj za to.Thanks.

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    A czy tasma teflonowa moze byc?


 
Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy ... 4567 OstatniOstatni

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

camshaft opinie

camshaft int opinie

gumki magistrali olejowejmagistrala olejowa fiat brava 1.4 12vwytarte panewki walka rozrzadu fiatwytarty walek rozrzadu objawywytarty walek fiat bravo 1.4 12Veper fiat chomikuj ustawienie samoregulatora fiat2fiat bravo gumki przy przewodach w silnikuwyciek oleju walek rozrzadu fiat brawo 1 4 12vBrava 1.4 magidtrala olejowa rozwiercanie