Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 39
  1. #16
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2008
    Skąd
    Lędziny
    Postów
    307
    Auto
    Fiat Bravo 1.9JTD GT
    Sorki za mój błąd hehe... tak jak mówisz, po prostu nie wyregulowałem go jak trzeba i nie potrzebnie problem rozwiałem
    Lewa strone wymienilem i autko jechalo ok, ale po wymianie prawej(mialem problem z kontrą i nie zauwazyłem ile bylo wkrecone) zrobił sie problem i kierownica zle patrzy
    Jutro jade na zbieznosc, tak czy inaczej chcialem jechac ale myslałem, ze choć w miare uda mi sie to ustawic.
    Chyba opony po parunastu km sie nie zepsuja??

    Teraz tylko z tym łozyskiem musze porobic bo te huczenie jest denerwujace Prasy to wybicia nie mam, ale moze dam mechanikowi parę zł zarobic - przynajmniej nie bede sie z tym bawił



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2008
    Skąd
    Lędziny
    Postów
    307
    Auto
    Fiat Bravo 1.9JTD GT
    Szlag by to trafił... wczoraj wymieniłem koncóweczki - lewa strona wkreciłem tyle ile trzeba(było bo ta sama koncówka drazka) i podczas jazdy było ok. Z prawa strona mialem problem przy odkreceniu kontry i tak jakoś wyszło, ze jak już puściła to nie wiedziałem ile ma byc wkręcone i chyba 2-3 obroty za mało wkręciłem bo auto znosi na lewo i kierownica krzywo;/
    Ale to nic... auto pojechało na zbieznosc i sie okazało ze tuleje na wahaczu/ach do wymiany(nie wiem dokładnie ile tego bo ja tym autem nie bylem osobiscie). Teraz pytanie czy opłaca sie same tuleje wymienic czy bić od razu w wahacz?? Powiem krótko, ze samochodem zamierzam jeszcze do roku jezdzic, potem zmieniam... Nie chce tulej wymieniac a potem sie okaze zaraz ze łacziki, sworznie itp wyskoczy:/
    Wymiana samego wahacza nie jest skomplikowana?? Znów do tulej potrzeba prasy.... I co tu zrobić??
    Tak na marginesie, nie mozna jakoś ustawić zbieznosci "w miare ok", aby narazie tylko pojezdzic nawet jak sa tuleje wybite??

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    32
    Postów
    654
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    Jak masz rozjechane tuleje w zawieszeniu to zawsze ciężko jest ustawić zbieżność a po drugie będzie IC pływał na ulicy. A zawieszenie układ kierowniczy to Twoje i innych bezpieczeństwo więć nie oszczędzaj na samym sobie i zrób jak należy. Powiem CI tak mi kiedyś ustawili szpece zbieżność na rozjechanych tulejach i wyszła kierownica krzywo. Ale u mnie w jednym warsztacie co teraz robie zbieżność najpierw patrzą na tuleje wahaczy (szarpaki) i potem sie biorą za zbieżność.

  5. #19
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2008
    Skąd
    Lędziny
    Postów
    307
    Auto
    Fiat Bravo 1.9JTD GT
    Wiec co lepiej sie opłaca?? Wahacz cały czy same tuleje?? Może podjade gdzies na podnosnik i sprawdze jaki stan sworzni itp., jezeli zle nie beda wygladac to zajmne sie tulejami bo co innego wymyslec...

  6. #20
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Tuleje niby da się wymienić, ale wahacze nie są drogie więc polecam ich wymianie. Tym bardziej jakbyś miał to samodzielnie robić to z tulejami może być problem bo potrzebna będzie prasa.

  7. #21
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2008
    Skąd
    Lędziny
    Postów
    307
    Auto
    Fiat Bravo 1.9JTD GT
    Kurcze no wydaje mi sie, że lepiej pójdzie mi wymiana całego wahacza W sklepie w moim mieście najtanszy jest za 130 Hart-a... Niewiem czy inwestować w to czy może to być strzał na miesiąc Znow na Allegro sa jeszcze tansze, podpowiedzcie ludzie hehe
    Ale tak jak pisalem, nie chce wydawać, ładować kasy w auto i tak zmieniam je mysle, ze w przyszłym roku
    Ostatnio edytowane przez MichaelloEs ; 23-07-2013 o 12:57

  8. #22
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    32
    Postów
    654
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    Grunt żebyś nie miał luzów na zawieszeniu i zrób zbieżność i będzie ok.

  9. #23
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    J bym Harta nie kupił ;p Można kupić na allegro komplet Delphi, powinny być lepsze.

  10. #24
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2008
    Skąd
    Lędziny
    Postów
    307
    Auto
    Fiat Bravo 1.9JTD GT
    Hmm, dalej robcie mi metlik Do bravo są chyba te same wahacze czy od wersji silnika sie roznia??

  11. #25
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2008
    Skąd
    Lędziny
    Postów
    307
    Auto
    Fiat Bravo 1.9JTD GT
    Jezeli chodzi o łacznik stabilizatora to gumy na nim sa lekko popękane ale na diagnostyce nic nie wykazało zurzycia... Wymieniac dla swietego spokoju czy ewentualnie potem jak bedzie trzeb?? Bo po tym juz nie trzeba robic zbieznosci nie??

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    06 październik 2012
    Skąd
    Radom
    Postów
    396
    Auto
    Brava 1.6 16v Stilo 1.9 16v Punto 1.2 16v ELX Speedgear
    Rocznik
    1996 2005 2001
    Z tego co wiem to są dwie wersje wahaczy. Dłuższe dla silnika 2.0 hgt oraz krótsze dla reszty silników
    Ostatnio edytowane przez mati16v ; 23-07-2013 o 16:01

  13. #27
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał MichaelloEs Zobacz post
    auto pojechało na zbieznosc i sie okazało ze tuleje na wahaczu/ach do wymiany(nie wiem dokładnie ile tego bo ja tym autem nie bylem osobiscie). Teraz pytanie czy opłaca sie same tuleje wymienic czy bić od razu w wahacz??
    A Ty myślałeś, że nawet jakbyś końcówki wymienił i udałoby się dokręcić niby tak samo to zbierzność byłaby ok? Matko..
    Wahacze tylko całe - zaraz pójdzie Ci sworzeń i będzie konieczność wymiany całości.. Nie ważne ile jeszcze chcesz tym autem jeździć.. Chcesz krótko i nie zależy Ci na uczciwej odsprzedaży to kup jakieś tanie g. wahacz.. Po wymianie wahaczy również robi się zbieżność..
    Cytat Napisał MichaelloEs Zobacz post
    Jezeli chodzi o łacznik stabilizatora to gumy na nim sa lekko popękane ale na diagnostyce nic nie wykazało zurzycia...
    Tego na szarpakach nie zobaczysz.. Chcesz mieć tip-top to wymień profilaktycznie.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  14. #28
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2008
    Skąd
    Lędziny
    Postów
    307
    Auto
    Fiat Bravo 1.9JTD GT
    "Majster" nie... wcale tak nie myslałem jak piszesz... rozchodziło mi sie o to, ze po obrotach w miare prawdopodobnie zjadę się z dobrą zbieznoscia(nie idelana). Po pierwszym kole było oki(do jazdy bo i tak mialem isc na zbieznosc) ale po drugim wyszła "kupa" i nie bede komentował Takze, nie "matkuj" mi tutaj hehehe

    Co do wahaczy wyciągłem dwa, dzis dostałem nowe ale nie bardzo umialem załozyc jak trzeba... Gwinty sie nie zgadzały do konca z dziurkami na srubki Te małe sruby pasowały ale długie nie szło jakos dopasować(sam sie meczyłem moze dlatego) ale raczej jak jest otwór na srube to go nie rozciagniesz nie wiadomo ile
    Moze macie jakieś szpecowskie, ze tak nazwę z nikąd swoje podejscia do tego tematu???

  15. #29
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Ja jak wymieniałem ostatnio to ułatwiłem sobie sprawę i odkręciłem zwrotnicę od McPerssona. Dzięki temu wahacz wkładałem prosto bez żadnych naprężeń i śruby pasowały normalnie. Jest też tak, że te wahacze made ich zibawue są często robione byle jak i wtedy ciężko je wkręcić..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  16. #30
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2008
    Skąd
    Lędziny
    Postów
    307
    Auto
    Fiat Bravo 1.9JTD GT
    Aha, to moze dlatego mi to nie pasowalo... najpierw krotkie srubki dokrecilem i druga strona fajnie podeszla ale tj. pisalem nie dalo sie wkrecic dlugich srob.... niewiem czy cos w ogole daloby aby to poprawic, ewent rozwiercenie dziur hehe...
    Jezeli mam wersje gt to moze tutaj sa zastosowane dluzsze wahacze czy sie myle??


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Luzy na lewarku skrzyni biegów, spadająca dźwignia.
    Napisany przez Service90 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 14-08-2012, 10:08
  2. Piszczenie w kole
    Napisany przez adinksz na forum Stilo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 24-07-2012, 10:51
  3. huczenie z przodu cc 900 spi 1996r
    Napisany przez Tazziu na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 13-04-2011, 16:49
  4. obicie na drzwiach ma luzy
    Napisany przez makak na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 04-04-2011, 17:54
  5. [silnik] luzy zaworow
    Napisany przez RoRo na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 19-02-2009, 18:01

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat ducato huk podczas jazdy

fiat bravo chuczy lozysko

luz na wahaczu w seicento mozna z tym jezdzic

luz na kole lewo prawo

fiat bravo luzy w kole

fiat brawa luzy w kole

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl