Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 5 z 5
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 listopad 2008
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    4
    Auto
    Bravo 1,8 GT r.1996

    Fiat Bravo 1,8 GT silnik zdechł pomocy :/

    Witam
    Posiadam Bravo 1,8 GT, ostanio uległ uszkodzeniu w nim silnik.
    Został oddany do wartszatu, gdzie okazało się dziurawy jest 1 tłok i jest zarysowana ściana cylindra. Samochód chodzi na 3 cylindrach. Kompresja na tych 3 pozostałych jest bardzo dobra.
    Mechanik poinformował mnie, że najlepiej kupić drugi silnik niż ten remontować.

    Czy może orientuje się ktoś w kosztach remontu takiego silnika, czy trzeba wymieniać wszystkie tłoki czy wystarczy ten 1 uszkodzony.

    Mam także pytanie skoro już wkładać trzeba będzie drugi silnik to czy łatwo zaadaptować do tego samochodu jednostkę 2.0 HGT, czy raczej nie opłacalna sprawa bo zadużo elementów trzeba by było wymienić.

    Dziekuje za każdą poradę no i namiary na fachowców którzy mogą mi pomóc w tym kłopocie.

    pozdrawiam



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    09 styczeń 2008
    Skąd
    Heilbronn
    Wiek
    33
    Postów
    1,381
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał kowwwal1
    Mam także pytanie skoro już wkładać trzeba będzie drugi silnik to czy łatwo zaadaptować do tego samochodu jednostkę 2.0 HGT, czy raczej nie opłacalna sprawa bo zadużo elementów trzeba by było wymienić.
    Musisz zmienić silnik, wiązkę, hamulce ( przód - tył ), zawias.... wykonalne.
    K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

    Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



    www.tomekmichalik.pl

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Jeżeli układ korowo-tłokowy jest Ok to zmienić tłok, zrobić głowicę i jeździć. Silnika dobrego za drobne nie kupisz a jak zrobisz to będziesz wiedział przynajmniej co masz.

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 kwiecień 2009
    Skąd
    Kędzierzyn-Koźle
    Postów
    12
    Auto
    Fiat Marea Weekend elx JTD110
    Kumpel w golfie wolał zmienić silnik. Do jego auta, rocznik 1998, silnik 1,4 kosztował niecałe 2k zł, a teraz śmiga jak nowy. Do fiata może być taniej, ale i tak dobrze jest obejrzeć taki silnik przed kupnem z dobrym (zaufanym) mechanikiem.
    smich

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    17 wrzesień 2008
    Skąd
    Katowice
    Postów
    1,003
    Auto
    Nuovo Bravo 1,6 multijet Brava 1,9JTD
    A co da oglądanie silnika skoro nawet nie możesz go odpalić to jak kupowanie używanego sprzętu elektronicznego bez podłączania go do prądu. Ja wychodzę z założenia, że lepiej wyremontować to co się ma i wiedzieć na czym się stoi.


 

Podobne tematy

  1. Lubelskie Spotkanie Fiat Bravo/Brava 01.06.08r
    Napisany przez Marczy na forum Lubelskie
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 14-03-2015, 12:46
  2. szczelność ukł. chłodzenia Fiat Bravo HGT
    Napisany przez przemoemo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 05-11-2008, 15:06
  3. Pomocy!! Nie działa obrotomierz
    Napisany przez maciek638 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 09-09-2008, 20:34
  4. [ukł. chłodzenia] Fiat Bravo gdzie jest termostat
    Napisany przez Vincent na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 04-05-2008, 10:54
  5. Problem z xenonami Pomocy !!
    Napisany przez Brolli na forum Ulysse
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 29-03-2008, 11:46

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

silnik 1 8 gt

silnik 1 8 bravofiat bravo 18 gt silnikfiat bravo 18 gt uszkodzonysilnik 1 8 bezyna brawosilnik 1 8 GT fiatbravo 1 8 gtremont silnika fiat bravo 1 8 gt
http://www.iparts.pl