Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 63
Like Tree1lubi to!

Temat: Fiat Bravo 1.4 12v - zbyt duze spalanie na "ssaniu"  

  1. #31
    Klubowicz
    Dołączył
    24 listopad 2012
    Skąd
    Elbląg
    Postów
    257
    Auto
    Ranault Clio 1.2 benz, Fiat Marea 1.6 16V benz./gaz
    Rocznik
    2000
    Ile Twoja instalacja ma lat? Jaka to instalacja? Ile dziennie robisz kilometrów i na jakich odcinkach? Co rozumiesz przez pojęcie: jeżdżę dynamicznie? Czy to poprzedni właściciel powiedział Ci o odpalaniu auta na gazie? Czy mechanicy o których wspominałeś są też gazownikami?
    Ostatnio edytowane przez spawacz ; 19-12-2012 o 09:24



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2012
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    22
    Postów
    875
    Auto
    Bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1996
    Restart kompa, jezeli masz karton przed chłodnicą to do smieci z nim, miałem tak samo odłaczyłem kleme od aku zostawiłem na 30min karton wyciągnełem i jak odsniezam to nie uruchamiam auta bo przez to tez idzie kupe paliwa (odsniezyc(oskrobac) odpalic i jechać) mi spalił teraz prawie 10l na 100km wiec jest git i jezdze tak do 3 tys czasami do 4 jak chce zdązyc na zielonym

  4. #33
    Klubowicz
    Dołączył
    16 grudzień 2012
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    30
    Postów
    88
    Auto
    Fiat Bravo 1.8 GT 97 rok
    Uchol czyli mówisz ze można po odpięciu klem na 30 minut zrestartować kompa ?? Czy to rozwiązanie dużego spalania?? Na ile pomoze? znów zaleje do baku a on bedzie palił jak walnięty.

  5. #34
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    powinny sie skasowac nastawienia któe komputer zbierał podczas jazdy i wrocic do ustawien zaprogramowanych przez fabryke - po tym zabiegu komputer bedzie sie uczyło od nowa twojej jazdy i ustosunkuje spalanie ;P
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  6. #35
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2012
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    22
    Postów
    875
    Auto
    Bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1996
    dokładnie tak resetujesz ustawienia, a jeżeli odpinałeś sondę to odłączenie aku jest konieczne

  7. #36
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,636
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał uchol Zobacz post
    a jeżeli odpinałeś sondę to odłączenie aku jest konieczne
    Co ma lambda do ustawień komputera?
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #37
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    10,968
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Jakieś dziwne rzeczy tu wypisujecie,z ta adaptacja to najlepiej przez komputer.

    O tej sądzie to pierwsze słyszę

    Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2, przy użyciu Swype

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  9. #38
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    jak nie odpinał sondy na włączonym silniku to nie ma problmu jak na włączonym odpioł i wpioł to tylko zostanie slad w kompie ze nie było sondy - ale jak sprawna to zostanie tylko slad ze jej nie było przez chwile
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  10. #39
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,636
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał yacub Zobacz post
    tylko zostanie slad w kompie ze nie było sondy - ale jak sprawna to zostanie tylko slad ze jej nie było przez chwile
    właśnie.. Sonda nie wymaga żadnej adaptacji itp więc albo jest i działa albo nie ma/nie działa.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #40
    Klubowicz
    Dołączył
    16 grudzień 2012
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    30
    Postów
    88
    Auto
    Fiat Bravo 1.8 GT 97 rok
    Ok tak zrobiełem Panowie, za klika godzin podepnę. Słyszałem ze dobrze jest też na chwilkę zewrzeć ze sobą dwie klemy żeby dobrze zresetować, zrobić tak ?

    Panowie nie mam juz pomysłu. Jak sprawdzić sonde w tym aucie ?? Mechanik podpiął pod komputer i widziałem ze zmieniało sie "uboga" na cos tak ale nie dojrzałem ale mówi ze ok. Czy po takim odczytu z kompa DELPHI mechanik wie czy sonda jest sprawna czy nie ? Powinien ją pomierzyć miernikiem czy podpiecie pokazuje info o uszkodzonej sondzie ??

    Z góry dziękuje i pozdrawiam

  12. #41
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,636
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał wuemstudio Zobacz post
    Słyszałem ze dobrze jest też na chwilkę zewrzeć ze sobą dwie klemy żeby dobrze zresetować, zrobić tak ?
    Ma to rozładować wewnętrzne pojemności i skrócić czas odpięcia aku.
    Cytat Napisał wuemstudio Zobacz post
    Czy po takim odczytu z kompa DELPHI mechanik wie czy sonda jest sprawna czy nie ?
    Jasne. Nie wiem czy w 1.4 można wyciągnąć z kompa napięcie ale jeżeli oscyluje bogata/uboga to też znaczy że działa.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  13. #42
    Klubowicz
    Dołączył
    16 grudzień 2012
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    30
    Postów
    88
    Auto
    Fiat Bravo 1.8 GT 97 rok
    Panowie a jeśli chodzi o spalanie na ssaniu ? To bravo pali mi jakies 15-18 litrów. Do pracy mam jakies 3 km, rano odpalam samochód obroty na ssania wskakują na 1600 a jak dojade do pracy to jest jeszcze jakies 1100 a dodatkowo zeby sie szybciej nagrzewał zasłoniłem mu prawie całą chłodnice ale nagrzewać szybciej to sie raczej nie nagrzewa.

    moje pytanie jest takie, czy nie lepiej bedzie zejsc na doł wczesniej odpalić je na około 5 minut czy poprostu odrazu wsiadac , odpalac i jechać ?? Pytam o to co bedzie bardziej oszczedne , czy odpalić i poczekac az sie nagrzeje czy wsiadać i jechać. Akumulator odpiołem na jakies 4 godziny, zobaczymy co teraz bedzie. Jak cos sie zmieni oczywiscie bede informował na bieząco.

  14. #43
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2012
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    22
    Postów
    875
    Auto
    Bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1996
    Najlepiej wsiadac i jechac, bo grzanie auta na ssaniu ciągnie troszke paliwa

  15. #44
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,117
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał wuemstudio Zobacz post
    dodatkowo zeby sie szybciej nagrzewał zasłoniłem mu prawie całą chłodnice ale nagrzewać szybciej to sie raczej nie nagrzewa.
    Jeśli masz sprawny termostat to zasłanianie chłodnicy nic nie daje i tak ma być. Nie ma sensu grzać auta na postoju - dużo spali a szybciej się nagrzeje w trakcie jazdy.

  16. #45
    Klubowicz
    Dołączył
    16 grudzień 2012
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    30
    Postów
    88
    Auto
    Fiat Bravo 1.8 GT 97 rok
    no właśnie w takiej temperaturze minusowej u mnie jest odwrotnie, auto na postoju łapie pierwszą temperature po 3-4 minutach w czasie jazdy jak by stygło. Termostat dobry bo nowy.

    Czy może być tak że nie domykają się jakies zawory i wtrysk podaje za dużo benzyny?

    Kurde im głebiej w silnik tym moge zadawać głupsze pytania wiec proszę o wyrozumiałość.

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    dodatkowo zapytam czy jest możliwość w bravo 1.4 12v 96 rok wyłączyć ssanie, lub zrobić coś by tyle to nie trwało?? Autko świetne, przyjemni mi sie nim jeździ i chciałbym nim pojeździć i sie nacieszyć bo jest naprawde świetne a kupiłem je dosłownie kilka dni temu.


 

Podobne tematy

  1. centralny zamek - działa "jak mu się chce" bravo 97'
    Napisany przez bieniu na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 22-03-2012, 10:11
  2. komunikaty "low oil press" oraz "alternator fail"
    Napisany przez krzysztof2345 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 26-11-2011, 15:14
  3. Spanie (nie mylić z "spalanie") w Bravo
    Napisany przez rudi_pl na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 30-10-2011, 18:39
  4. Bravo 1.8 GT Duze spalanie
    Napisany przez glacjusz na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 22-04-2011, 15:29
  5. Bravo 1.8GT - sygnał "samochód jedzie" elektryka
    Napisany przez byrrt na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 22-11-2010, 03:25

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat brava 1.4 12v opinie

spalanie na ssaniu

fiat bravo 1.4 12v spalanie

fiat bravo 1.4 12v opinie

fiatklubpolska.pl 3

bravo 1.4 ssanie

fiat brava 1.4 12v spalanie

fiat bravo spalanie 18l

termostat fiat brava 1.4 12v

spalanie fiat bravo 1.4 12v

przycisk ssania w fiat brava

fiat bravo opinie

monowtrysk fiat brava 1.4 12v

ile pali fiat brava 1.4 12v

fiatklubpolska.pl fiat-bravo-1-4-12v-zbyt-duze-spalanie-na-ssaniu-17016

wymiana termostatu fiat bravo 1.4 12v

czy czujnik temperatury wody w fiacie brava 1 4 12v ma wpluw na spalanie paliwa

fiat brava 14 12v spalanie rezerwa paliwa

fiat bravo 1.4 jts spalanie

Tagi dla tego tematu