Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Posty od 46 do 55 z 55
  1. #46
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Nowy Sącz
    Wiek
    25
    Postów
    343
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 12V
    Karizmo kolega nie pisze tego żeby się pośmiać ale w celu udzieleniu mu pomocy i wytłumaczniu. Po to istnieje to forum.

    Kolego CTN Stuka wałek rozrządu. Najzwyczajniej w świecie któraś krzywka się wytarła. Oddaj to lepiej w ręce mechanika jeśli nie masz doświadczenia.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #47
    Master
    Dołączył
    12 listopad 2012
    Skąd
    Żory
    Postów
    1,131
    Auto
    Marea weekend 2,0 20v /Mercedes 300SE 87r /Plymouth Valiant 61r
    Rocznik
    1997
    Jeśli ponownie użyłeś starej uszczelki (wyczyszczonej, odtłuszczonej i przejechanej silikonem) to trzeba cudu, by silnik dobrze pracował. Uszczelkę głowicy każdorazowo zmienia się na nową! Na zamiennikach, bądź używce "zaoszczędzisz" parę złotych, które potem z nawiązką wydasz na poprawianie tego, co mogło być zrobione raz, a dobrze. Odnośnie klekotania, to moim zdaniem masz przestawiony rozrząd i skoro dymi na niebiesko, to także problem z uszczelką, bo spala olej.
    Specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych.

  4. #48
    CTN
    CTN jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 lipiec 2013
    Skąd
    Śląsk
    Postów
    3
    Auto
    Brava 1.4 12v SX
    Rocznik
    1998
    Cytat Napisał Karizmo Zobacz post
    Tak to jest jak się doktor za mechanikę bierze



    HEHEHEHe padłem ze śmiechu, typowi silikonowi chłopcy, stary jesteś mistrzem Internetu
    Nie wiem z czym masz problem. Nie znasz mnie, a obrażasz. Po to jest forum aby pytać/doradzać itd. Jeżeli masz z tym problem to wyjdź na dwór się przewietrzyć. A jeżeli uznajesz mnie za mistrza to sam się ukłoń .

    Dzięki reszcie za pomoc. Czyli przede wszystkim wymiana uszczelki, tylko gdzie można dostać nie zamiennik? Cena mi nie robi różnicy, i nie jestem z tych co oszczędzają. Co do wałka rozrządu to już pójdzie sprawa do mechanika. Czy orientujecie się ile może kosztować taka wymiana? Orientacyjnie oczywiście.

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    A i jeszcze jedno - czy uszczelkę pokrywy zaworów też jest mus wymiany na nowej czy też można "zregenerować" starą.?

  5. #49
    Klubowicz
    Dołączył
    26 kwiecień 2009
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    33
    Postów
    115
    Auto
    BMW e65 730d
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał CTN Zobacz post
    Nie wiem z czym masz problem. Nie znasz mnie, a obrażasz. Po to jest forum aby pytać/doradzać itd. Jeżeli masz z tym problem to wyjdź na dwór się przewietrzyć. A jeżeli uznajesz mnie za mistrza to sam się ukłoń .
    Bije pokłony do samej ziemi mistrzu mam nadzieje ze weźmiesz mnie na trochę na przeszkolenie.
    Obrażać to cię jeszcze nie zacząłem ty sam się obraziłeś tym

    Cytat Napisał CTN Zobacz post
    stara została odtłuszczona, wyczyszczona, przejechana silikonem i założona
    Co wy mu chcecie pomagać jak on totalnie nie ma o tym pojęcia,
    O takich rzeczach jak planowanie czy dokręcanie śrub głowicy w odpowiedniej kolejności to nawet nie słyszał.

    Zakładałem masę zamienników i z żadnym problemu nie było chcesz oryginał jedź do ASO.
    Wstaw do najgorszego chociaż by mechanika to powinien sobie z problemem poradzić.

    Cytat Napisał CTN Zobacz post
    Cena mi nie robi różnicy, i nie jestem z tych co oszczędzają
    Cytat Napisał CTN Zobacz post
    też jest mus wymiany na nowej czy też można "zregenerować" starą.?
    A tu odpowiedź, po co wymieniać

    Cytat Napisał CTN Zobacz post
    silikonem
    Autopomoc - Mechanika - Diagnostyka komputerowa (EXAMINER) - Wulkanizacja
    Używane części Bravo I i II Brava Marea Punto I i II i Panda II, Grande Punto. GWARANCJA !
    Sprzedaż komputerów ze zdjętym (odnowionym) IMMO !, IAW 59F.M1,M2,M3,M5,M7, IAW 5AF.P3,P4,NA,SP,SM,SK,S1 i wiele innych !
    "KariMax" Łódź ul. Kronikarska 8, www.cfiat.pl Tel:692500500 karizmo@op.pl

  6. #50
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cały problem polega na tym, że kolega CTN napisał że wymienił uszczelkę pod głowicą a wymienił z tego co rozumiem uszczelkę dekla. Uszczelka się niszczy dlatego się ją wymienia. Skoro stara ciekła pewnie została źle założona lub dekiel został źle dokręcony. Ew. mogłeś użyć dodatkowo uszczelniacza typu dirco czy victor reintz
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #51
    Klubowicz
    Dołączył
    26 kwiecień 2009
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    33
    Postów
    115
    Auto
    BMW e65 730d
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    a wymienił z tego co rozumiem uszczelkę dekla.
    No właśnie cały w tym cyrk ze nie tez na początku o tym pomyślałem ale po przeczytaniu postu chyba jednak głowice ściągał.
    Ostatnio edytowane przez Karizmo ; 24-07-2013 o 18:42
    Autopomoc - Mechanika - Diagnostyka komputerowa (EXAMINER) - Wulkanizacja
    Używane części Bravo I i II Brava Marea Punto I i II i Panda II, Grande Punto. GWARANCJA !
    Sprzedaż komputerów ze zdjętym (odnowionym) IMMO !, IAW 59F.M1,M2,M3,M5,M7, IAW 5AF.P3,P4,NA,SP,SM,SK,S1 i wiele innych !
    "KariMax" Łódź ul. Kronikarska 8, www.cfiat.pl Tel:692500500 karizmo@op.pl

  8. #52
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Karizmo Zobacz post
    właśnie cały w tym cyrk ze nie tez na początku o tym pomyślałem ale po przeczytaniu postu chyba jednak głowice ściągał.
    pisze o deklu, na moje mowa o pokrywie zaworów..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #53
    Master
    Dołączył
    12 listopad 2012
    Skąd
    Żory
    Postów
    1,131
    Auto
    Marea weekend 2,0 20v /Mercedes 300SE 87r /Plymouth Valiant 61r
    Rocznik
    1997
    Ale pisze też o kopceniu na niebiesko, to zaś może świadczyć o uszkodzeniu uszczelki głowicy. Napisał o usunięciu problemu, który jednak po 12 km powrócił. Istotnie przyczyną dymienia mogą być zużyte uszczelniacze zaworów, nie tylko uszczelka głowicy. CTN jednak nie napisał, czy dymienie już wcześniej występowało? Nie napisał, czy klekotanie pojawiło się dopiero po wymianie uszczelki? Wreszczcie nie napisał, na czym to usunięcie problemu polegało. O tym, że wymieniał uszczelkę głowicy świadczy to, że mowa tam o słabej kompresji na dwóch cylindrach, oraz to:
    Cytat Napisał CTN Zobacz post
    czy uszczelkę pokrywy zaworów też jest mus wymiany na nowej czy też można "zregenerować" starą
    Moim zdaniem kolega CTN powinien pojechać do mechanika, choćby tylko po to, by usłyszeć diagnozę i wysłuchać opinii, po czym dla upewnienia się, zadać dobrze sprecyzowane pytanie na forum. Już w poprzednim poście pisałem, że uszczelki zakłada się nowe (to nie czasy komuny, że niczego nie można było kupić i dorabiało się uszczelki ze skóry, kartonu albo miedzianej blachy). Koszt nowej uszczelki jest nieporównywalnie mniejszy od kosztu dodatkowej robocizny, gdy okaże się, że nasza "regeneracja" okazała się nieskuteczna. Z tym wymienianiem wałka rozrządu bym się wstrzymał, bo przyczyn klekotania może być kilka. Przestawiony rozrząd (zwłaszcza jeśli niedoświadczony CTN osobiście ściągał głowicę), uszkodzony zawór lub zawory, lub też zużyte krzywki na wałku rozrządu. Ja obstawiam to pierwsze, zwłaszcza mając na uwadze treść w nawiasie.
    Ostatnio edytowane przez hak64 ; 24-07-2013 o 20:19
    Specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych.

  10. #54
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Nowy Sącz
    Wiek
    25
    Postów
    343
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 12V
    Piszesz że nie jesteś z tych co oszczędzają więc oddaj sprawę dobremu mechanikowi i po kłopocie...

  11. #55
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2013
    Skąd
    Brzeg
    Postów
    10
    Auto
    Brava 1.4 12v
    Rocznik
    1997
    Kolego jeżeli ci dymi na niebiesko sprawdż ciśnienie na cylindrach i zrób próbę olejową ,wtedy będziesz wiedział czy to pierścienie czy głowica. Klekoczące zawory ściąg pokrywę zaworów , wymontuj magistrale olejową umyj ,przedmuchaj i sprawdż gumki od magistrali olejowej ,bardzo często są one przyczyną klekoczących zaworów.Gumki jak są przegrzane wypracowane nie uszczelniają jak powinny i puszczają olej ,ciśnienie ojeju jest niewystarczające aby regulatory zaworów pracowały poprawnie.


 
Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234

Podobne tematy

  1. [zawieszenie] metaliczne stuki z zawieszenia lub układu kierowniczego
    Napisany przez florek2010 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 15-06-2011, 07:47
  2. Gaśnie na zminym silniku i ciężko pali. 1.4 12V
    Napisany przez rafal735r na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 07-04-2011, 10:09
  3. Fiat Bravo 1.4 12v 97r Nie Odpala
    Napisany przez Suchciel na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 03-02-2011, 12:24
  4. [silnik] Metaliczne stuki z okolic rozrządu
    Napisany przez wlodziu79 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 12-05-2010, 17:58
  5. Stuki w silniku
    Napisany przez kimono9 na forum Doblo
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 25-01-2010, 19:59

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

stuki w silniku fiat brava 1.4 12v

zawory fiat brava 1.4 12v

fiat brava 1.4 12v stukanie w silniku

stuki w silniku fiat brava

stuki w silniku fiat

fiat bravo 1 4 stuka w silniku

stukanie w silniku faitbravo

fiat brawo l 1.4 regulacja zaworow

stukanie w silniku fiat bravo

fiat bravo brava 1.4 12v walek rozrzadu

stukanie w silniku bravo 1.4

stuki metaliczne w silniku fiat brava

fiat brava stukanie w silniku

zawory fiat bravo 1.4 12V

klekot w silniku brava 1.4fiat bravo 1.4 12v regulacja zaworowbrava 1.4 stuki w silnikuzatarty silnik brava 1.4

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl