Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 5 z 15 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni
Posty od 61 do 75 z 217
  1. #61
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 grudzień 2012
    Skąd
    Włocławek
    Postów
    55
    Auto
    Fiat Brava 1,2 16v
    Tak jak pisałem Ci wcześniej - czujniki do przeczyszczenia. Ale zanim zaczniesz cokolwiek robić podłącz auto pod fesa. Wg mnie będziesz błąd chwilowy czujnika położenia wału i błąd chwilowy map sensora.
    Druga sprawa - sprawdź ładowanie. Weź miernik i sprawdź jakie masz ładowania aku na włączonym silniku. Następnie załącz odbiorniki - światła, wentylator, ogrzewanie tylnej szyby itp i znowu sprawdź na aku ile masz ładowania. Możesz to również sprawdzić w fesie ale...miernik to miernik.
    Trzecia sprawa - sprawdź to co lukq ci pisał. Pompka paliwa może już mieć problemy. Niektórzy sprawdzali to w ten sposób że auto zalewali do pełna. W miarę jak paliwa ubywało objawy się nasilały (falowanie obrotów i problemy z odpaleniem). Wtedy problemem jest niewymienny zaworek w pompie paliwa.
    Jak ogarniesz powyższe sprawy to daj znać



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #62
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    Tak zrobię :]
    O.. to mój 500 post ;]
    Trochę czasu się tu z wami spędziło

  4. #63
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    Panowie dobrze myślę - termostat jest tutaj po wyjęciu aku?
    Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 27c36ce1ab45a.jpg

    Reasumując..
    1. Zlewam płyn z chłodnicy [wąż na samym dole]
    2. Po zlaniu odkręcam termostat i wymieniam na nowy
    3. Uzupełniam płyn i odpowietrzam
    4. Chyba nic się nie stanie jak odpowietrzę starym sposobem - tj. otwarty korek
    Ostatnio edytowane przez Rick ; 27-01-2014 o 14:58

  5. #64
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 grudzień 2012
    Skąd
    Włocławek
    Postów
    55
    Auto
    Fiat Brava 1,2 16v
    Tak tam masz termostat - pod cewką.
    Możesz zrobić wg procedury, którą podałeś.
    Odpowietrzenie na otwarty korek działa w tym aucie bardzo dobrze. Pamiętaj żeby obserwować temperaturę, włączyc ogrzewanie i czekać aż wentylator zacznie pracować.

  6. #65
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    Ile min. może zająć odpowietrzenie na otwartym korku?

  7. #66
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 grudzień 2012
    Skąd
    Włocławek
    Postów
    55
    Auto
    Fiat Brava 1,2 16v
    Trudno powiedzieć. Zależy gdzie to będziesz robił tzn w jakiej temperaturze - im zimniej tym dłużej. Silnik musi się rozgrzać i załączyć wentylator

  8. #67
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    Na -5 trochę to potrwa ;]

  9. #68
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    40
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    szczerze mówiąc to temperatura niema tutaj strasznie dużego znaczenia, jak nowy termostat to grzeje płyn w bloku i nagrzewnicy
    jak nie będziesz włączał ogrzewania to szybciej sie odpowietrzy. (w takich konstrukcjach jak mercedes i seicento to musi byc ogrzewanie włączone)

    jak chłodnica na całej swej powierzchni będzie ciepła to możesz uznac odpowietrzanie za zakończone

  10. #69
    Klubowicz
    Dołączył
    14 maj 2009
    Skąd
    lubuskie
    Wiek
    39
    Postów
    126
    Auto
    Bravo 1,2 16V
    Rocznik
    01.1999 FL
    U mnie przy około -5*C nagrzanie do włączenia wentylatora trwało jakieś 25 minut.

    Odpowietrzanie to nie tylko odkręcenie korka na chłodnicy, odpowietrza się też nagrzewnicę.

    W załączniku opis.
    Dołączone pliki Dołączone pliki
    Fiat Bravo SX 1.2 82KM 1999
    http://www.autocentrum.pl/awc/panterka/fiat-bravo-1999/

  11. #70
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    40
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    zgadza sie pisałem o tym wczesniej.
    Jazwykle robie to tak, ze luzuje srobke do odpowietrznika chłodnicy i leje płyn, az zacznie sie przelewac i nie wychodzi powietrze,
    W tym przypadku, jakby nie spuszczac płynu tylko odkrecic termostat i pozniej uzupełnic płyn to nagrzewnica sie nie zapowietrzy, za dużo by o tym pisac, proste prawa fizyki zapowietrzyc sie moze wnajwyzszym punkciegdzie krazy ciecz, tam tez najłatwiej odpowietrzyc,

    Można tez prosciej:
    nalac płyn do pełna chłodnicy, pojezdzic troche i uzupełnic

  12. #71
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    Czyli żeby nie zapowietrzyć nagrzewnicy.

    1. Mogę odkręcić termostat - dużo zleje się płynu? Powódź? A potem uzupełnić płyn.

    LUB

    1. Zlewam płyn z chłodnicy [wąż na samym dole]
    2. Po zlaniu odkręcam termostat i wymieniam na nowy
    3. Uzupełniam płyn i trochę jeżdżę?

  13. #72
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    40
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    około 0,5-1l pójdzie w grunt

  14. #73
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    Nie zaleje sondy czy innej elektroniki?
    Czyli opcja nr. 1 wchodzi w grę?

  15. #74
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    40
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    tak, jest to prosta nie skomplikowana czynnosc, nie kombinuj i nie utrudniaj sobie zycia, na temat wymiany termostatu chyba wiesz juz wszystko

  16. #75
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    No fakt wiem Dziękuję ;]

    Co do odpalania - zerknijcie proszę
    Dodaję gazu na ostatnim kręceniu i dopiero wtedy odpala.
    Na początku jakość straszna - potem łapie ostrość.
    Fiat Brava 1.2 - Odpalanie na -8 - YouTube


 
Strona 5 z 15 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Mechanik, elektryk Lodz
    Napisany przez piotrekp na forum ASO, dobre warsztaty, szukam warsztatu
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 15-09-2022, 12:47
  2. Problemy z elektryką?
    Napisany przez l3ochnia na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 11-05-2013, 14:16
  3. Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 18-12-2012, 12:27
  4. problemy z elektryką panda 2004
    Napisany przez gold-car na forum Panda
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 09-11-2011, 20:19
  5. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 12-10-2010, 11:04

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

alternator do fiata brawo1.2 16v

www.fiat brawo pracuje silnik biegi wchodza ale samochud stoi

co robic gdy biegi nie wchodza fiat brava 1.2

fiat mechanik wloclawek

fiat bravo strscilo moc i cos trzeszczy

wymiana szczotek alternatora brava 14 12v

wymiana regulatora napiecia w fiacie brawa 14 12v

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl