Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 24 z 24
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2009
    Skąd
    Jelenia Góra
    Postów
    13
    Auto
    Fiat linea 1.4 77 KM
    Więc tak Sprawdziłem na przekaźniku duzej prędkości git napiecie . Odnalazłem we wtyczce ecu B wtyczki odpowiadające za włączanie przekaźników jak ten pin połacze z masą to szybki tryb sie włącza a jak podepnę tak samo pin od wolnej predkości to nic czyli muszę szukać bo nie mam przejscia z wtyczki do przekaźnika . Co sugerujecie gdzie szukać przerwania czy trzeba odwijać wszystkie przewody bo jest ich masa .



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał anakonda4x Zobacz post
    jak podepnę tak samo pin od wolnej predkości to nic czyli muszę szukać bo nie mam przejscia z wtyczki do przekaźnika
    Sprawdzałeś opornik wolnej prędkości wentylatora w chłodnicy? On lubi padać i wtedy masz tylko szybki bieg.

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2009
    Skąd
    Jelenia Góra
    Postów
    13
    Auto
    Fiat linea 1.4 77 KM
    Opornik jest git spr go i działa jak należy . Zlokalizowałem nast problemy w fesie pokazał mi sie błąd czujnika (sygnał niski) i czujnik fazy (sygn wysoki) czujnik kupiłem nowy i nie wiem może fabrycznie nie sprawny czy co . a za co odpowiada ten czujnik fazy . A wolny tryb spr diał jak omine czujniki (podałem plus bezpośrednio na przekaźnik a ecu w fesie zasterowało masą i went włączył się . więc idąc dalej coś jest z czyjnikiem i jego zasilaniem lub uszkodzeniem wymienić ten czujnik na nowy tytlko teraz jaki kupiłem taki za 70 zł i nie smiga niby do mojego modelu. co dalej ?

  5. #19
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Sprawdź w eper i wg nr części kup.
    Pisałem Ci ze jest kilka rodzai.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2009
    Skąd
    Jelenia Góra
    Postów
    13
    Auto
    Fiat linea 1.4 77 KM
    W eper nie moge tego znaleźć wchodzę w chłodzenie i jest termostat ale nie widać aby do niego czujnik wchodził więc nie wiem (a u mnie wchodzi ) stary co miałem miał oznaczenie (dav 402 386 01) nie wiem czy orginał.

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Dobra czujnik zamówiony w serv fiata zg z vin . jak jutro przyjdzie zobaczę czy coś się zmieni . A tem czujnik fazy do czego jest mogę z tym błądem narazie jeździć ? czy też wymieniać na szybko ???

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    34
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    co to w koncu za fiat??
    miałem kilka 1,2 ale tylko ten z klima ma 2 biegi wentylatora.

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2009
    Skąd
    Jelenia Góra
    Postów
    13
    Auto
    Fiat linea 1.4 77 KM
    Fiat brava 1.2 16v 2001 80 km EOBD 80 z klimą czujnik mam nadal wywala błąd ale zlokalizowałem ze z ecu nie ma napięcia wyłączającego wentylatory wolnej i szybkiej . własnie badam gdzie przerwa jest . ale z tym czujnikiem mnie zaskakuje bo połączenia z ecu do kostek są spr mulktimetrem

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2009
    Skąd
    Jelenia Góra
    Postów
    13
    Auto
    Fiat linea 1.4 77 KM
    I tak to wyglada przewodności kostek czujnika temp.wody (czujnik nowy ) i fazy są ale nadal błędy . W przekaźniku małej prędkości nie mam plusa tego co załącza cewkę (sterującego) kabel wchodzi do środka auta i tam nie mogę go zlokalizować czy ma przewodność i co go zasila .

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2009
    Skąd
    Jelenia Góra
    Postów
    13
    Auto
    Fiat linea 1.4 77 KM
    Wszystko sprawdzone okazało się ze wiązka w ścianie grodziowej była uszkodzona co powodowało zakłócenia w odczycie z czujników przez ecu i wadliwe sterowanie wentylatorem . Nowe kable i wszystko wróciło do normy .


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Wentylator chłodnicy
    Napisany przez Adamkrol94 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 20-05-2014, 14:43
  2. Wentylator chłodnicy
    Napisany przez trenokm na forum Punto II
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 14-05-2014, 19:43
  3. Wentylator chłodnicy
    Napisany przez bluestilo na forum Stilo
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 21-02-2013, 16:59
  4. Wentylator chłodnicy sie nie wyłącza
    Napisany przez zkar na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 13-01-2011, 16:30
  5. Wentylator chłodnicy
    Napisany przez Adams_dg na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 26-07-2010, 22:53

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

yhs-ddc_bd

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl