Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 20
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2011
    Skąd
    Kazimierza wielka
    Postów
    71
    Auto
    brava 1.2
    Rocznik
    2001.01

    fiat 1.2 kontrolka paliwa

    pojawił się kolejny problem , powiem szczerze że zaczyna mnie irytować ten samochód. Zalałem go w piątek 20 litrów i postawiłem pod blokiem. Wsiadam rano odpalam i rzeczywiście jest 20 litrów no to jadę , a tu nagle po przejechaniu gdzieś 3 km zaświeciła mi się rezerwa. Dojechałem na miejsce zgasiłem silnik i zapalam od nowa a strzałka ani drgnie. Czy jest sens rozbierać i sprawdzać pływa itd skoro to mentalność fiatów , czy po prostu jeździć na licznik km.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    34
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    stuknij pare razy w licznik, jak wtedy wskazówka bedzie skakac, to puściły luty w liczniku, tzreba wyjąc i przelutować.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2011
    Skąd
    Kazimierza wielka
    Postów
    71
    Auto
    brava 1.2
    Rocznik
    2001.01
    Cytat Napisał robert199 Zobacz post
    stuknij pare razy w licznik, jak wtedy wskazówka bedzie skakac, to puściły luty w liczniku, tzreba wyjąc i przelutować.
    Próbowałem , niestety nie zareagował

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    34
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    z licznikami po 99r są problemy z tymi wczesniejszymi nie

    z wyjęciem pompy w tym fiacie niema problemu. od bagażnika jest łatwy dostep

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2011
    Skąd
    Kazimierza wielka
    Postów
    71
    Auto
    brava 1.2
    Rocznik
    2001.01
    obstawiacie pływak ?

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2013
    Skąd
    Łazy
    Wiek
    22
    Postów
    76
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    1999
    w bravo zeby dostac sie do pompki nie ma problemu, ale zeby ja wyjąc trzeba poluzowac zbiornik paliwa najlepiej go opuscic, bo otwór który niby jest do wyjęcia jest lekko przesuniety i calosc nie wyjdze, prawdopodobnie styki które masz na pływaku sie wytarły, mozesz to rozmontowac i zobaczyc wyczyscic, akurat ja zrobilem to przy okazji wymiany pompki mi pomogło.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2011
    Skąd
    Kazimierza wielka
    Postów
    71
    Auto
    brava 1.2
    Rocznik
    2001.01
    nie wiem czy to ma znaczenie ale mam bravke,, bo zapomnialem zmienic w profilu

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    34
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    niewiem jak w bravo, czy jest inaczej, ale w brava faktycznie otwory sie nie pokrywają idealnie, ale z wyjęciem pompki naprawde niema problemu,

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2011
    Skąd
    Kazimierza wielka
    Postów
    71
    Auto
    brava 1.2
    Rocznik
    2001.01
    Cytat Napisał robert199 Zobacz post
    niewiem jak w bravo, czy jest inaczej, ale w brava faktycznie otwory sie nie pokrywają idealnie, ale z wyjęciem pompki naprawde niema problemu,

    spróbuje zatankować może coś ruszy , a jak nie to w sobote wezme sieza rozkrecanie

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2013
    Skąd
    Łazy
    Wiek
    22
    Postów
    76
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    1999
    moze inaczej, bez opuszczania baku masz mniej miejsca na rece i na manewrowanie, bo nie zgrywaja sie, wygodniej jest z opuszczeniem baku, odkrecasz od dołu takie 2 płaskowniki które trzymaja zbiornik nastepnie wyjmujesz taka gumowa uszczekle przy wlewie paliwa i odkrecasz chyba kluczem 13, najlepiej robic sobie na kanale zwerbowac znajomego, piwko postawic zeby przytrzymał Ci bak na czas jak bd wyjmował.. pozniej juz reszte bd widział:d. No wiadomo moze akurat ruszy zaoszczedzisz roboty i czasu

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2011
    Skąd
    Kazimierza wielka
    Postów
    71
    Auto
    brava 1.2
    Rocznik
    2001.01
    Cytat Napisał Bartosz123 Zobacz post
    moze inaczej, bez opuszczania baku masz mniej miejsca na rece i na manewrowanie, bo nie zgrywaja sie, wygodniej jest z opuszczeniem baku, odkrecasz od dołu takie 2 płaskowniki które trzymaja zbiornik nastepnie wyjmujesz taka gumowa uszczekle przy wlewie paliwa i odkrecasz chyba kluczem 13, najlepiej robic sobie na kanale zwerbowac znajomego, piwko postawic zeby przytrzymał Ci bak na czas jak bd wyjmował.. pozniej juz reszte bd widział:d. No wiadomo moze akurat ruszy zaoszczedzisz roboty i czasu

    NIe wiem gdzie k*wa podziało sie 10 litrów paliwa , ale podjechałem zatankowałem 40 litrów i wskaźnik pokazuje 40 litrów jest na przed ostatniej kropce. Nie wiem gdzie paliwo ? wyparowało czy kuźwa w nocy mi ktoś spuśćił z pod bloku bo to jest niemozłiwe.

    Jedno wiem że nigdy wiecej fiata nie kupie , co usterka Typowe dla fiata

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2013
    Skąd
    Łazy
    Wiek
    22
    Postów
    76
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    1999
    no to moze masz gdzes jakas nieszczelnosc.. wez jakas tekture pod auto i zobacz rano, bo zbiornik ma 50l jak dobrze mysle.. albo poprostu pływak nie działa jak powinien.. musiał bys to rozebrac

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2011
    Skąd
    Kazimierza wielka
    Postów
    71
    Auto
    brava 1.2
    Rocznik
    2001.01
    [QUOTE=kaza2;163474]NIe wiem gdzie k*wa podziało sie 10 litrów paliwa , ale podjechałem zatankowałem 40 litrów i wskaźnik pokazuje 40 litrów jest na przed ostatniej kropce. Nie wiem gdzie paliwo ? wyparowało czy kuźwa w nocy mi ktoś spuśćił z pod bloku bo to jest niemozłiwe.

    Jedno wiem że nigdy wiecej fiata nie kupie , co usterka Typowe dla fiata[/QUOTE
    Myśle że to wina pływaka bo jak wracałem z roboty to miałem 0 jak na zgaszonym silniku a przejechałem 10 km i co dziwne zjeżdzałem z górki to juz był zacięty na 1 kropce czerwonej ale dalej świeciła rezerwa, zgasiłem i dalej został pływak na czerwonym i juzrezerwa nie świeciła. D Może ja źle odczytuje wskaźnik i jest te 50 litrów ?

  15. #14
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2013
    Skąd
    kraśnik
    Wiek
    50
    Postów
    702
    Auto
    marea 1,9 JTD 105 / Bravo 1,4 12V
    Rocznik
    1999
    Na 100% masz nieszczelne zasilanie paliwem , wjedź na kanał i zacznij od zbiornika chociaż plastikowy ale może być pęknięcie później przeleć przewód zasilający jest z twardego plastiku ale może przetarty

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Przecież masz prawie full !!!!!

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    I wszystko jest o.k źle odczytujesz wskaźnik

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2013
    Skąd
    Łazy
    Wiek
    22
    Postów
    76
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    1999
    fakt masz prawie pełny.. wiele wiecej juz nie wejdze, zobacz czy wszystko jest szczelne..


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. palio1,2-zapalająca się kontrolka pompy paliwa
    Napisany przez pyrkosz61 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 15-08-2013, 18:58
  2. Nie świeci kontrolka rezerwy paliwa Seicento
    Napisany przez arczi ac na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 07-07-2013, 13:50
  3. świecąca kontrolka od wtrysku paliwa
    Napisany przez dar93 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post: 21-07-2012, 18:27
  4. [silnik] Kontrolka WTRYSK PALIWA
    Napisany przez jurek_kiler na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 05-05-2011, 17:01
  5. Fiat Marea 1.8 16v kontrolka paliwa
    Napisany przez Radwik na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 04-03-2011, 20:15

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl