Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Posty od 31 do 34 z 34
  1. #31
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,624
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    może zasysa, bo silnik się kręci w drugą stronę? znaczenie jakieś tam pewnie i ma. nie znalazłem jednak w necie konkretnych informacji w tym temacie. wiadomo jednak że w skrzyni korbowej tworzy się ciśnienie, którego nadmiar wyrzucany jest przez odmę wraz z cząsteczkami oleju. tak teoretyzując trochę... jeśli u mnie w odmie panuje podciśnienie i powietrze, które trafia przez rurę od filtra powietrza jest pożyczane przed odmę do silnika, to może przepustnica nie otrzymuje właściwej dawki powietrza i w momencie kiedy przechodzę na wolne obroty (zamknięta przepustnica) następują problemy? pomyślę nad filtrem do odmy, na który link zapodał lukq. zmierzę jutro średnicę przekroju wężyka od odmy co by kupić właściwy rozmiar



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 kwiecień 2011
    Skąd
    Łódź
    Postów
    53
    Auto
    Brava 100 16V
    Rocznik
    1999 FL
    Cytat Napisał egon Zobacz post
    Pierwsze słyszę, żeby to miało, aż takie znaczenie, odma jest odpowiedzialna za "odpowietrzanie" komory korbowej i tyle, ja na twoim miejscu w ogóle bym sobie tym głowy nie zawracał, ewentualnie posprawdzaj wszystkie węzę, wężyki czy nie maja gdzieś przetarć, albo cos i tyle
    Takie ma znaczenie ze jeden przewod polaczony jest za przepustnica,jesli bedzie nieszczelny to bedzie zasysal "lewe"powietrze.

  4. #33
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    35
    Postów
    3,713
    Auto
    Lancia Lybra 1,9JTD 115KM CF3
    Rocznik
    2002
    Cytat Napisał modjo Zobacz post
    ,jesli bedzie nieszczelny to bedzie zasysal "lewe"powietrze.
    Dlatego napisałem, żeby sprawdził wszystkie węże, jeśli są OK to nie ma się czym martwic
    boch w skrzyni korbowej nigdy, ale to nigdy nie ma mniejszego ciśnienia niż w kolektorze ssącym więc twoja teoria jest raczej mało prawdopodobna
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

    Fiat Brava
    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  5. #34
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 kwiecień 2011
    Skąd
    Łódź
    Postów
    53
    Auto
    Brava 100 16V
    Rocznik
    1999 FL
    Cytat Napisał modjo Zobacz post
    Takie ma znaczenie ze jeden przewod polaczony jest za przepustnica,jesli bedzie nieszczelny to bedzie zasysal "lewe"powietrze.
    Jeszcze oring na laczeniu wlewy oleju z blokiem


 
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Podobne tematy

  1. Wysokie obroty i cykający zawór pochłaniacza par paliwa.
    Napisany przez qolejowy na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 08-01-2012, 15:19
  2. Marea 1998 2,4 TD Elektrozawór blokady silnika
    Napisany przez Andyk na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 29-07-2011, 13:40
  3. elektrozawór oparów paliwa
    Napisany przez kris5896 na forum Punto
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post: 18-04-2010, 13:34
  4. Elektrozawór? Nie słychać przełączenia na LPG!
    Napisany przez tiraeth na forum LPG - Liquified Petroleum Gas
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 12-10-2009, 09:20

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

uklad pochlaniania par paliwa

zawor par paliwa

filtr recyrkulacji par paliwa w punto

zawor elektromagnetyczny filtra oparow paliwa zdjecie

zawor elektomagnetyczny filtra oparow paliwa fiat zdjecie

objawy zepsutego elektrozaworu par paliwa polo

filtr recylkulacji par paliwa w punto

http://www.iparts.pl