Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 11 z 11
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    09 marzec 2009
    Skąd
    Olsztyn
    Postów
    39
    Auto
    FIAT BRAVA 1,9JTD

    EGR - zaślepić na głucho, czy z dziurkami ?

    Witajcie.

    Jakiś czas temu zaślepiłem sobie EGR kawałkiem blaszki-samoróbki. Teraz przy okazji innych prac chciałbym to sobie zamienić na "fachową" zaślepkę i zauważyłem, że w sprzedaży są ich dwa rodzaje. Jeden z dziurkami przepuszczający część spalin i drugi bez tych dziurek. Blaszka z dziurkami to podobno kopia jakiejś części serwisowej Fiata.

    No i teraz naszły mnie wątpliwości. Kupić blaszkę z dziurkami czy bez ? Bardziej przemawia do mnie wersja bez dziurek, moja samoróbka właśnie taka była, ale pewien na 100% nie jestem, może jednak te dziurki powinny tam być ?

    Pozdrawiam
    MS



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    no jak zaślepiać EGR to proste że bez żadnych dziurek. powód :
    przez dziurki bedą się wydostawać spaliny a potem w nawiew i do kabiny.

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    09 marzec 2009
    Skąd
    Olsztyn
    Postów
    39
    Auto
    FIAT BRAVA 1,9JTD
    Cytat Napisał seth67
    no jak zaślepiać EGR to proste że bez żadnych dziurek. powód :
    przez dziurki bedą się wydostawać spaliny a potem w nawiew i do kabiny.
    Hmm... no pisząc o dziurkach nie myślałem o takich na zewnątrz tylko w zaślepce:

    http://allegro.pl/zaslepka-egr-jtd-m...609241060.html

    Po coś one tam są, jest to właściwie takie ograniczenie działania EGR niż całkowite zaślepienie i stąd moje pytanie.

    MS

  5. #4
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,078
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Kryza z otworami, jest do nowszego typu ECU 16. Chodzi o to by nie został zarejestrowany błąd a samochód nie wchodził w tryb awaryjny. Ty u siebie spokojnie zaślepiaj pełną kryzą i nie będziesz miał żadnego problemu.
    Taką kryzę, możesz zrobić sobie samemu z nierdzewki.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    09 marzec 2009
    Skąd
    Olsztyn
    Postów
    39
    Auto
    FIAT BRAVA 1,9JTD
    Cytat Napisał lukq
    Kryza z otworami, jest do nowszego typu ECU 16. Chodzi o to by nie został zarejestrowany błąd a samochód nie wchodził w tryb awaryjny. Ty u siebie spokojnie zaślepiaj pełną kryzą i nie będziesz miał żadnego problemu.
    Taką kryzę, możesz zrobić sobie samemu z nierdzewki.
    OK, teraz wiem o co chodzi, wstawię pełną zaślepkę.

    A co do robienia samemu, to jak się nachodzę za kawałkiem nierdzewki, nawycinam i nakombinuję to stwierdzę, że taniej było kupić za 11zł z przesyłką. Więc zrobię tak od razu, a sam tylko wkręcę

    Pozdrawiam
    MS

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    06 lipiec 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    373
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD
    Rocznik
    2003
    Jak silnik JTD CF2 (105KM) to blaszką bez dziurek, jak CF3 (110KM) to tylko z dziurkami.
    Wyznaję zasadę F, kupować Fiaty, Fordy, Francuskie, NIE kupować Folkswagenów ! /F/I/A/T/

  8. #7
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,078
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał Madaw
    Jak silnik JTD CF2 (105KM) to blaszką bez dziurek, jak CF3 (110KM) to tylko z dziurkami.
    nie koniecznie CF3 z dziurkami, zależy od komputera. Ja mam pełną a mam CF3

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  9. #8
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    39
    Postów
    2,748
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Też posiadam CF3 i blaszka bez dziurek Te z dziurkami to chyba w MultiJetach są montowane.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9JTD ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Jest:Fiat Stilo MW 1.9 16v JTD 04'

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    06 lipiec 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    373
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD
    Rocznik
    2003
    Cytat Napisał lukq
    nie koniecznie CF3 z dziurkami, zależy od komputera
    Cytat Napisał Zielony
    Też posiadam CF3 i blaszka bez dziurek
    Czytałem, że tam gdzie jest elektrozawór EGR musi być z dziurkami, ale widać nie zawsze tak jest
    Wyznaję zasadę F, kupować Fiaty, Fordy, Francuskie, NIE kupować Folkswagenów ! /F/I/A/T/

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 listopad 2014
    Skąd
    zg
    Wiek
    32
    Postów
    14
    Auto
    brava 1,9 JTD
    Rocznik
    2000

    zaslepka EGR

    Cytat Napisał Madaw Zobacz post
    Czytałem, że tam gdzie jest elektrozawór EGR musi być z dziurkami, ale widać nie zawsze tak jest
    gdzie kupić taką zaslepke EGR fiat brava 1,9 JTD ? bo widze juz link nieaktualny

  12. #11
    Master
    Dołączył
    05 listopad 2009
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    18
    Postów
    1,121
    Auto
    Fiat Marea Weekend 1.9JTD
    Rocznik
    1999
    Na allegro.
    They see me trollin', they hatin'
    Marea Weekend 1.9 JTD CF2 oraz: Focus MK2 1.6TDCi, Thalia 1.4 i Nuova Bravo 1.4 T-Jet
    Nie pomagam przez PW


 

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

egr fiat blaszka

zaslepienie egr fiat bravo jtd

zaslepka egr z dziurka

zaslepka egr calkowita czy z dziurkami

egr blaszka z dziurka

blaszka egr fiat

egr zaslepic

egr marea jtd

bravo ii blaszka egr

bravo jtd 105km egr

fiat bravo zaslepione wgr

nowe bravo egr

bravo egr jak usunac

fiar bravo egr

zaslepka egr 1.9 jtd

gdzie zaslepic egr w 1.9 jtd 16v

http://www.iparts.pl