Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 22 z 22
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2009
    Skąd
    Sokołów Podlaski
    Wiek
    26
    Postów
    431
    Auto
    Brava 1.9 JTD
    Rocznik
    2000
    Takie objawy wskazują niby na wydmuchaną uszczelkę pod głowicą. Ja tak miałem kiedyś w Volkswagenie i w korku też płyn rósł tyle tylko, że go wywalało z chłodnicy. A jak jedziesz cały czas to temperatura jest normalnie, nie rośnie na czerwone pole??



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    17 listopad 2009
    Skąd
    Klembów
    Postów
    41
    Auto
    Marea weekend 2,4 TD HLX
    do puki jadę jest wszystko ok ,jak cisnę ostro to troszkę rośnie ale nie znacznie i jak zwalniam wraca do normy

    [size=2][ Dodano: 2010-02-25, 21:03 ][/size]
    nikt nie ma pomysłu w mojej sprawie?

  4. #18
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    również się podczepię do tematu. w mojej maryśce objaw jest trochę inny, przy prędkości około 125-130 km/h temperatura jest idealna jak przekroczę o jakieś 5-10km/h 130 to zaczyna mi podchodzić nad połowę lecz tak pomiędzy tą następną kreskę. Jak jadę do 110 km/h temperatura zaś jest pomiędzy połową a tą kreską przed, lecz powietrze leci w zależności od nastawienia ciepłe bądź zimne. czy ktoś może wie co to może być, bo dla mnie to jest rebus, bo jak by był termostat walnięty to nie leciało by ciepłe powietrze chyba co? z góry mówię ze płyn jest między min a max a no i odpowietrzałem tymi zaworkami na wężach zarówno tym z prawej jak i z lewej strony przy chłodnicy. z góry dziękuje za jakieś info

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  5. #19
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    17 wrzesień 2008
    Skąd
    Katowice
    Postów
    1,003
    Auto
    Nuovo Bravo 1,6 multijet Brava 1,9JTD
    diablo, sprawdź uszczelkę pod głowicą. Najpewniej sprawdzisz ją wkręcając zamiast świecy końcówkę kompresora. Okręcasz korek zbiorniczka wyrównawczego, podajesz ciśnienie i nie powinno się nic w zbiorniczku pokazać jak się pojawią bąbelki to uszczelka strzelona.
    Niestety w dieslu dostęp do świec jest trudny a ich okręcenie czasem problematyczne więc można sprawdzić "nabicie" przewodów gumowych. Na zimnym silniku powinny być dość, miękkie, na ciepłym twardsze ale powinny się poddać palcom, jeżeli nie jesteś w stanie ścisnąć przewodu chłodniczego (lub stawia duży opór) prawdopodobnie kompresja przedostaje się do układu chłodzenia.

    lukq, miałem podobnie u mnie nie była to usterka mechaniczna, tylko winne zegary - pomogło przeczyszczenie kostek.

  6. #20
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    szela, czy mówimy Tu kolego o przeczyszczeniu kostek przy termostacie, czy przy liczniku z tyłu?

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    17 listopad 2009
    Skąd
    Klembów
    Postów
    41
    Auto
    Marea weekend 2,4 TD HLX
    No i sprawa chyba się wyjaśniła,okazało się że jest problem z podłączeniem wentylatorów które chodzą tylko na wolnym biegu .Do puki było zimno to wystarczało do schłodzenia silnika a teraz niestety już nie .Szybki bieg wentylatorów załącza się u mnie na jakieś trzy czwarte skali ale tylko gdy odepnę przewody idące na te oporniki przy chłodnicy i zamienię przekaźniki.Pisałem o tym kiedyś na forum ale nie mogę zaleźć teraz tego tematu.Czas odwiedzić elektryka dam znać o postępach.

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    02 marzec 2010
    Skąd
    Kielce
    Postów
    50
    Auto
    Brava 1.2 16V steel
    Witam wszystkich. Może ktoś będzie wiedział gdzie tkwi problem, a mianowicie. mam brave 1.2 16V steel z klima. jak ustawie pokrętło temperatury w dowolnej pozyccji( oprócz Lo i Hi) to daje najgorętszym powietrzem po prostu nie ma płynnej regulacji. Co to może być? Termostat mam wymieniony, czujnik temperatury. Poradzcie co to może być


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Problem z ogrzewaniem
    Napisany przez wojo985 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 44
    Ostatni post: 03-10-2013, 09:16
  2. [ogrzewanie] Problem z ogrzewaniem
    Napisany przez GONZO na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 02-02-2011, 19:31
  3. Problem z ogrzewaniem
    Napisany przez majsta7 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 28-01-2009, 17:05
  4. Dziwna rzecz obok akumulatora, co to jest ??
    Napisany przez daniel.t na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 26-01-2009, 07:57
  5. [ogrzewanie] Problemy z ogrzewaniem i kontrolką temp. silnik
    Napisany przez Dortmund2000 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 04-12-2008, 20:37

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

problem z ogrzewaniem marea

ogrzewanie fiat marea 1.9 jtd

problem z grzaniem fiat marea 1.9 jtd

fiat marea wieje zimne

problemy z grzaniem sie fiat brava

problem z ogrzewaniem bravo fiat

fiat marea 1.9jtd 10km i druga kreska temperatury

ogrzewanie marea jtd

problemy z grzaniem marea jtd

wieje zimne powietrze fiat bravo 1.9jtd

http://www.iparts.pl