Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 6 z 6

Temat: Dwa typy chłodnic  

  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji

    Dwa typy chłodnic

    W moim aucie chłodnica silnika wystepuje bez zbiornika. Zmuszony jestem ją wymienić, gdyż się poci. Paruje z niej, przy rozrządzie - równolegle do paska.
    Nie chcę kombinować, ale zbędnie wydawać kasy nie zamierzam. Dysponuję chłodnicą z identycznego fiata, lecz posiada ona zbiorniczek - moja nie. Stąd moje pytanie, czy jest możliwość zamontowania takiej chłodnicy? Dodam, że według katalogu rocznika, występują właśnie te dwie chłodnice. Rozumiem, że trzeba będzie wypierniczyć zbiorniczek wyrównawczy?
    Ostatnio edytowane przez Zokolic ; 06-02-2015 o 10:48
    F/I/A/T



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Możliwość pewnie jest, aczkolwiek wiąże się to z przeróbkami układu chłodzenia - pytanie czy warto ? Chociaż widziałem patenty, że ludzie po takiej wymianie mieli 2 zbiorniki wyrównawcze i jakoś to działało...

  4. #3
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Z dwoma będzie działać - czemu nie.. Tylko faktycznie po co.. Chłodnicę i tak nową trzeba kupić i tak bo jakakolwiek używka to loteria..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Z dwoma będzie działać - czemu nie.. Tylko faktycznie po co.. Chłodnicę i tak nową trzeba kupić i tak bo jakakolwiek używka to loteria..
    Dwa zbiorniczki wyrównawcze w jednym układzie ? Czy w takim wypadku nie będzie więcej płynu w układzie? Trochę mnie to trapi.
    Używkę mam w aucie, w które użytkowałem, ale wyzionęło ducha. Więc nie obawiam się, że to loteria. Poza tym chińczyk kosztuje nie mniej niz 150 zł, a to taka sama loteria jak używka.
    F/I/A/T

  6. #5
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    To że będzie więcej płynu w układzie to pewne ale czy to na coś wpłynie - nie sądzę bo niby czemu..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    To że będzie więcej płynu w układzie to pewne ale czy to na coś wpłynie - nie sądzę bo niby czemu..
    Jak połączyć dwa układy ? Przecież wąż jest jeden ze zbiorniczka zrobić trójnik ?
    F/I/A/T


 

Podobne tematy

  1. Piasta tył z ABS - 2 typy ?
    Napisany przez nike166 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 44
    Ostatni post: 09-03-2013, 21:47
  2. Problem z chłodnicą(wyciek płynu)
    Napisany przez marusio3 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 14-06-2012, 18:26
  3. [ukł. chłodzenia] Typy chłodnic do 1,9TD
    Napisany przez gizela75 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 25-12-2010, 15:18
  4. Różne typy świec. Zagadka
    Napisany przez maciekt8 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 08-07-2009, 15:54
  5. Problem z chłodnicą, termostatem ?
    Napisany przez Martys85 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 16-04-2009, 14:08

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl