Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 29 z 29
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2009
    Skąd
    Katowice
    Wiek
    36
    Postów
    137
    Auto
    Fiat Linea 1.4
    Rocznik
    2008
    Matko jedyna... Przepustnice przeczyść,kable popryskaj, klemy popraw... Może rozrząd przeskoczył ????????

    A może by tak zacząć od żródła i pompę paliwa sprawdzić hmm?
    Ostatnio edytowane przez solidboy ; 08-01-2013 o 02:03
    [COLOR="#FF0000"]Blacharstwo i lakiernictwo samochodowe
    Katowice. Tanio[/COLOR]



    [color=blue]
    Marea Weekend 1.8 16V ELX 01
    Marea Weekend 1.8 16V HLX 99'
    Marea 1.6 16V ELX 00'
    Marea Weekend 1.6 16V SX 97'
    Marea 1.6 16V SX 97'
    Tempra 1.6 SX 92'
    Tempra 1.6 Top 92'
    Cinquecento 700 96'
    [/color]



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 lipiec 2012
    Skąd
    Tychy
    Postów
    16
    Auto
    Bravo '00 1.2 16v
    Jasne, wszystko chętnie zrobię jak tylko będzie czas się zabrać za to bądź umówić się do majstra.

    A jakby rozrząd przeskoczył to chyba dałoby się to poczuć też w inny sposób czy może się mylę? Silnik pracuje równo.

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2009
    Skąd
    Katowice
    Wiek
    36
    Postów
    137
    Auto
    Fiat Linea 1.4
    Rocznik
    2008
    Sprawdż czy pompa podaje zawsze paliwo. Od tego zacznij.

    Jeżeli tak, to szukaj dalej.
    [COLOR="#FF0000"]Blacharstwo i lakiernictwo samochodowe
    Katowice. Tanio[/COLOR]



    [color=blue]
    Marea Weekend 1.8 16V ELX 01
    Marea Weekend 1.8 16V HLX 99'
    Marea 1.6 16V ELX 00'
    Marea Weekend 1.6 16V SX 97'
    Marea 1.6 16V SX 97'
    Tempra 1.6 SX 92'
    Tempra 1.6 Top 92'
    Cinquecento 700 96'
    [/color]

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    09 maj 2012
    Skąd
    Olsztyn
    Postów
    266
    Auto
    Marea WEEKEND 1.6 16v + Klima
    Rocznik
    2000. FL
    Też tak mam. Czasem trzeba kilka obrotów silnika zanim odpali,a żeby było śmieszniej to jak jest np: -10 st. to pali na dotyk . Komputer mi podaje- błąd potencjometra przepustnicy- i myślę że to może być przyczyną.

    Widzę,że kolega "solidboy" posiadał taką Marysię jak ja, może pamiętasz ile stopni wychylenia powinna mieć przepustnica na biegu jałowym? FES mi podaje 3 st. gdzieś przeczytałem,że powinno być 7 st. a na logikę wydaje mi się,że powinno być 0 st.
    FIAT = Archiwum X

  6. #20
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2012
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    23
    Postów
    875
    Auto
    Bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1996
    Cytat Napisał TakiTam Zobacz post
    FES mi podaje 3 st. gdzieś przeczytałem,że powinno być 7 st. a na logikę wydaje mi się,że powinno być 0 st.
    W 1,4 też mam przepustnice 3 st. 0 Nie może być, żeby silnik chodził to musi być przepustnica uchylona. Też się zastanawiałem czy tak ma być

  7. #21
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    U mnie w 1.8 pokazuje 0 i praktycznie można przyjąć, że przepustnica jest domknięta na 100%.. powietrze bierze przez krokowiec..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #22
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    no własnie u mnie tak samo przepystnica jest na 0 i powietrze przelatuje tylko przez krokowiec po coś on jest
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  9. #23
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2012
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    23
    Postów
    875
    Auto
    Bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1996
    Panowie macie racje kurna to trzeba przeczyścić przepustnice

  10. #24
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    całą przepustnice - razem z kanałem od krokowca - i samym krokowcem - a ogolnie przepustnica czarna ?
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  11. #25
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2012
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    23
    Postów
    875
    Auto
    Bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1996
    nie wiem odkąd kupiłem auto nie zaglądałem

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    09 maj 2012
    Skąd
    Olsztyn
    Postów
    266
    Auto
    Marea WEEKEND 1.6 16v + Klima
    Rocznik
    2000. FL
    Reasumując. W każdym aucie niezależnie od pojemności powinno być 0 st.?
    FIAT = Archiwum X

  13. #27
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 lipiec 2012
    Skąd
    Tychy
    Postów
    16
    Auto
    Bravo '00 1.2 16v
    Chyba tak, ja też miałem błąd, kąt bodaj 3,5 stopnia, majster usunął i wydaje się być dobrze. Nie wiem, może znowu się coś rozjechało.

  14. #28
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    czasami własnie jak brud sie zbiera to przepsustnica nie domyka sie do konca i pokazuje inne wartosci ale silnik działac moze prawidłowo bo przepływu powietrza nie ma poprzez te zabrudzenia
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  15. #29
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 styczeń 2013
    Skąd
    Dolnośląskie
    Postów
    4
    Auto
    Brava 1.4 12V SX
    Rocznik
    1998
    Moja bella ma podobny problem. Otóż jak ją odpalić po nagrzaniu lub po dłuższym staniu to wszystko O.K. - pali na dotyk. Ale jak się ja zgasi na zimno i znowu chce zapalić to protestuje. U mnie przyczyna tego zjawiska jest instalacja LPG (samochód widzi benzynę okazjonalnie). Po prosu wtryskiwacz jest zapchany. wystarczy zrobić ze stówkę na benzynie i wraca do norm. Czytając wypowiedz reszty to jeśli to miały by być kable to samochód będzie nierówno chodził na wolnych obrotach. Co do rozrusznika bo tu jakieś wypowiedzi były. Najlepiej poprosić druga osobę (ściągnąć osłonę od paska rozrządu "górna wystarczy") i zobaczyć i kreci silnikiem jak tak to raczej jest O.K. Co do jazdy na benzynie innej niż 95 bez przestawiania silnika raczej bym nie polecał bo można zrobić więcej szkody niż pożytku.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Kręci, ale nie odpala
    Napisany przez rejczi85 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post: 22-03-2013, 20:30
  2. [Problem] Kręci ale nie odpala...
    Napisany przez Uniacz1998 na forum Uno
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 11-03-2013, 09:35
  3. Bravo 1.9 JTD kręci i nie odpala.
    Napisany przez ziomen na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 24-01-2013, 18:20
  4. Fiat bravo kręci ale nie zawsze odpala
    Napisany przez grzechot80 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 14-11-2012, 12:57
  5. Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 03-11-2009, 10:28

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

rozrusznik dlugo kreci

dlugo kreci zanim zapali

samochod dlugo kreci zanim odpali

dlugo kreci rozrusznik

brava 1.4 12v dlugo trzeba krecic

bravo dlugo kreci

auto dlugo odpala

auto dlugo kreci

brava 1.6 rozrusznik dlugo kreci

dlugo trzeba krecic rozrusznikiem

auto dlugo. kreci zanim zapali dlaczego

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl