Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 3 z 3
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji

    Czujnik temperatury - Wtrysk - jutro święta! POMOCY!

    Auto mi zdechło.
    Padł mi wtrysk na 4-tym garze. (obok cewki) - Mechanicznie działa, jednak elektrycznie uszkodziło się uzwojenie.
    Sprawdzałem podając plus i minus za aku, bezpośrednio do wtyczki, wszystkie poza 4 reagują na zasilanie
    Czy muszę wybebeszać połowę samochodu, czy da się odkręcić listwę i wyciągnąć skrajny (czwarty) wtrysk?
    Nie mam na to czasu...

    Dobra dalej - czujnik temperatury
    Niby na gazie pracuje. Jednak głupieje.
    korkowiec czysty dolot cały, instalacja wyregulowana

    Rozłazi się na obrotach, nie faluje. ale pracuje nie równo. -bez czujnika nie chce chodzić a z czujnikiem masakra.
    Jaką oporność powinien mieć czujnik (wkręcany w termostat na dwa piny) - u mnie był żółty, u innych szary.
    Auto świruje gdy podstawię czujnik, bez czujnika temp pracuje równo.
    Termostat sprawny.
    Chu. strzelił święta, Musżę auto naprawić, bo we wtorekdo pracy pojadę rowerem ;/
    Ostatnio edytowane przez Zokolic ; 20-04-2014 o 02:25
    F/I/A/T



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    34
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    niewiem jak sprawdzasz wtrysk, ale sterowany jest minusem nie plusem.
    czujnik temp. ma wpływ na czas wtrysku na zimnym i kat wyprzedzenia zapłonu, ale nieznacznie.

    moze ten wtrysk ci leje, a nie nie działa.

    wymiana wtrysku przy odrobinie sprytu to 20 min roboty.
    da sie bez odkrecania kolektora, luzujesz listwe podnosisz i wymieniasz wtrysk, jest mało miejsca ale sie da

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji
    Cytat Napisał robert199 Zobacz post
    niewiem jak sprawdzasz wtrysk, ale sterowany jest minusem nie plusem.
    czujnik temp. ma wpływ na czas wtrysku na zimnym i kat wyprzedzenia zapłonu, ale nieznacznie.

    moze ten wtrysk ci leje, a nie nie działa.

    wymiana wtrysku przy odrobinie sprytu to 20 min roboty.
    da sie bez odkrecania kolektora, luzujesz listwe podnosisz i wymieniasz wtrysk, jest mało miejsca ale sie da
    Wtrysk steruje plusem z aku, tak jak mówisz. Wszystkie pierwsze trzy (od rozrządu) pracują - cykają, a czawarty ma przerwe w uzwojeniu, dałem mu nawet 24v bezpośrednio - nawet przejścia prądu nie ma bo nie iskrzy ;p
    Czujnik - to tłumaczy dlaczego czasem na gazie "strzeli" zmienił się trochę kąt wyprzedzenia zapłonu.

    Czyli da się wymontować czwarty wtrysk bez rozkręcania kolektora dolotowego ?
    F/I/A/T


 

Podobne tematy

  1. Czujnik temperatury
    Napisany przez yoas na forum Stilo
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 15-04-2014, 20:45
  2. Czujnik temperatury
    Napisany przez maslana na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 21-07-2013, 17:11
  3. czujnik temperatury
    Napisany przez dlxpspo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 02-02-2012, 10:57
  4. Czujnik polozenia walu czy wtrysk. Bravo TD100
    Napisany przez prezesek20 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 28-02-2011, 16:38
  5. POMOCY - Układ Dolotowy - Czujnik Temperatury Powietrza
    Napisany przez Pauel na forum Punto II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 06-12-2010, 22:49

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl