Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Posty od 31 do 38 z 38
  1. #31
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2010
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    12
    Auto
    Bravo
    Tutaj akurat z rozkruszeniem się nie da gdyż jest to guma a nie plastik
    Kupiłem właśnie poxipol i jutro postaram się zrobić zabieg, a jak nie to nagrzeje długi śrubokręt i po prostu postaram się to poprzepalać a później może wyjąć.

    Tylko ciekawe czy to jest właśnie przyczyną tego nieodpalania;/



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 styczeń 2011
    Skąd
    Olsztyn, Barczewo
    Postów
    1,028
    Auto
    Marea 1.9 TD 75
    Ja kiedyś jak potrzebowałem takiego rurkowego klucza to po prostu przeciąłem przecinarką klucz nasadowy i dospawałem do niego długą rurkę, po spawaniu klucz do wody, z drugiej strony przewierciłem na wylot otwór i kluczyk gotowy.

  4. #33
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2010
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    12
    Auto
    Bravo
    Dzisiaj udało się wyjąć gumę, więc włożyłem nowe przewody.
    Niestety to nie poprawiło usterki, brava dalej niema siły odpalić;/
    Sprawdzałem twój sposób miszko, niestety wszędzie jest iskra na 4.

    [size=2][ Dodano: 2011-04-18, 19:44 ][/size]
    Dzisiaj rozkręciłem rozrusznik, przeczyściłem go i okazuje się że jest jeszcze gorzej z odpalaniem;/ nawet na zimnym.

  5. #34
    Klubowicz
    Dołączył
    01 styczeń 2013
    Skąd
    malopolska
    Postów
    74
    Auto
    Marea 1.6 16V
    Rocznik
    99
    Dlaczego większość takich wątków kończy się bez żadnych wniosków. Czytam, akcja się rozwija i nagle urwanie... U mnie historia jest podobna na ciepłym silniku zaczynało się niedomaganie i gaśniecie silnika przy dojeździe najpierw na LPG potem również na PB. Oczywiście falowanie obrotów. Przepustnica 2 lata temu wymieniona więc tylko profilaktycznie przemierzyłem i było OK. Zmierzyłem Lambde a tu wynik od 0 do max 0.6V. Wymieniłem i co się okazało, pierwsze odpalenie super (tylko PB), znikł problem chwilowego zająknięcia przy dodawaniu gazu, silnik pracował super. Po przejechaniu 5km silnik zaczął zachowywać się inaczej chodź podobnie. Po odpaleniu na ciepłym po 1-2 sek gasł, jak przygazowałem było OK, gaśniecie przy dojeżdżaniu wróciło. Jedyna poprawa to zniknięcie falowań na jałowym. Teraz chce przemierzyć sygnał czujnika położenia wału oscylem. Komp 49F nie odpowiada podłączony do VAGa.

    Poradźcie mi proszę gdzie mam szukać złącza? Wtryski LPG i filtr gazu zasłaniają mi przód silnika a na domiar nakrętka w plastiku zasysającym powietrze zaczęła się obracać, więc dochodzenie po kablu odpada.

    dzieki

  6. #35
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,078
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Jakie masz kabel kkl?
    To może się przydać.
    http://fiatklubpolska.pl/diagnostyka...-2012-a-13189/

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  7. #36
    Klubowicz
    Dołączył
    01 styczeń 2013
    Skąd
    malopolska
    Postów
    74
    Auto
    Marea 1.6 16V
    Rocznik
    99
    Tak KKL, dokładnie taki sam jak jest na pierwszym zdjęciu. W wątku który podałeś jest info ze 1000 razy na forum było wałkowane że z 1.6 16V KKL VAG nie bangla. A ja wiem ze raz udało się do niego podłączyć tym kabelkiem koledze. Pamiętam wywalił wtedy błąd zbyt bogatej mieszanki. Teraz nic, wiec muszę oscyloskopem spróbować namierzyć robala.

  8. #37
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    57
    Postów
    1,715
    Auto
    Bravo 1,4 i Grande1.2
    Rocznik
    2011 ........ i ......2009
    Bardzo możliwe że się udało bo:
    Marysiek z silnikem 1,6 jest chyba 7 rodzai silników z dwoma pojemnościami 1596 i 1581
    Jeżeli kolaga miał Marysię 100 16V ze sterownikiem silnika Magneti Marelli IAW 49F Injection (1.6) to połączył się za pomocą Vag-a+przejściówka 3pin
    złącze diagnostyczne powinno znajdować się na prawym kielichu amortyzatora lub ścianie grodziowej na środku przyczepione do takiej plastikowej puszki.
    Złącze czujnika wałka przpięte jest z przodu silnika na bloku koło filtra oleju ,najlepsze dojście z dołu
    Ostatnio edytowane przez KOBRA ; 05-01-2013 o 20:16

  9. #38
    Klubowicz
    Dołączył
    01 styczeń 2013
    Skąd
    malopolska
    Postów
    74
    Auto
    Marea 1.6 16V
    Rocznik
    99
    Dzięki. Złącze było tam gdzie mówiłeś. Nawet obeszło się bez lewarka. Czujnik szlak trafił... dobrze ze fiacik nie staną na autostradzie.
    Ostatnio edytowane przez zwora2 ; 07-01-2013 o 00:34


 
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Podobne tematy

  1. [silnik] czujnik ciśnienia oleju
    Napisany przez Drozdzu na forum Punto
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 22-03-2009, 20:41
  2. CZUJNIK UDERZENIOWY - MAREA
    Napisany przez kubaw na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 23-01-2009, 21:44
  3. Czujnik uderzeniowy
    Napisany przez adik582 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 16-12-2008, 19:35
  4. [silnik] Czujnik ciśnienia oleju ?
    Napisany przez bluszczy na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 13-11-2008, 16:13
  5. [ukł. chłodzenia] Gdzie jest czujnik temperatury cieczy
    Napisany przez barfor na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 18-10-2008, 18:00

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

czujnik halla fiat brava

gdzie czujnik polozenia walu seiczento

czujnik polozenia walu w marea

sprawdzenie rezystancji czujnikaczujnik polozenia walu fiat brava 1.4
http://www.iparts.pl