Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 29 z 46 PierwszyPierwszy ... 19272829303139 ... OstatniOstatni
Posty od 421 do 435 z 684
Like Tree4lubi to!

Temat: czasem gaśnie po wrzuceniu luzu w czasie jazdy  

  1. #421
    Klubowicz
    Dołączył
    04 luty 2012
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    32
    Postów
    148
    Auto
    fiat brava 1.6 16V 1997 LPG
    kupiłem cewkę (jakaś firma na M....ale nie marelli), założyłem, przejechałem się, niby nie zgasł. Ale na pełną diagnozę muszę jeszcze poczekać.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #422
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,510
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    kupiłeś MaxGear'a? o rety

  4. #423
    Klubowicz
    Dołączył
    04 luty 2012
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    32
    Postów
    148
    Auto
    fiat brava 1.6 16V 1997 LPG
    nie no....Boch...za kogo Ty mnie masz. Jakaś niemiecka - pudełko w aucie zostało. Jutro napiszę.
    Przypomniałem sobie - MEYLE
    Ostatnio edytowane przez beowolfpl ; 30-06-2013 o 22:49

  5. #424
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,510
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    nie no, luz daj znać jak auto jeździ na nowej cewce. u mnie pojawił się cień szansy, że tajemniczy nieaktywny błąd cewki wkońcu wyjaśnię. zaprzyjaźniony mechanik, a właściwie elektronik samochodowy będzie miał wkrótce pełną wersję Multiecuscan'a w wersji 1.5. być może uda się połączyć z moim sterownikiem i ten nieszczęsny błąd wyjaśnić.

  6. #425
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,641
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    No to w końcu MES obsługuje Twoje ECU czy nie?
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #426
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,510
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    na razie nie mam potwierdzenia. dystrybutor wysłał zapytanie do autora programu. martwi mnie tylko brak funkcji DTC EX dla obsługi starych sterowników. nie będzie zatem szczegółowej informacji co do przyczyn usterki. także albo w ciemno wymienię wiązkę ECU-cewka, albo poszukam "nowego" sterownika. wszystko okaże się po podłączeniu. zdaniem elektronika cewka działa bez zarzutu, a błędem cewki nie powinienem się martwić. ALE... pamiętam, że kiedy mi auto gasło, zapalała się marchewka, a jedyny błąd odnotowany w pamięci sterownika, to był właśnie błąd cewki. póki co, przy temperaturach takich jak ostatnio (ok. 20 stopni C), przygasanie u mnie nie występuje. ciekawe co będzie jak wrócą tropiki.

  8. #427
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 styczeń 2013
    Skąd
    Bygoszcz
    Wiek
    26
    Postów
    17
    Auto
    Fiar Bravo 1.6 16V
    Rocznik
    1998
    Mam problem z gaśnięciem mojego Bravo 1.6 98r. Zaczęło się od tego że zerwał się rozrząd. Auto poszło do mechanika wymiana praktycznie wszystkiego w głowicy, zawory, prowadnice, uszczelniacze nowy pasek napinacze rolki uszczelki wszelkie możliwe w koło góry silnika. Dodam też że rozrząd spinany był na oryginalnych blokadach a nie na jakiś patentach podwórkowych. Samochód poskładany teoretycznie wszystko dobrze ale gaśnie. Po odpaleniu wcale nie trzyma wolnych obrotów, ani podczas jazdy ani podczas postoju. Odpala trzymając wyższe obroty wszystko jest dobrze, puszczając gaz tudzież dojeżdżając do skrzyżowania i wciskając sprzęgło zaraz gaśnie. Auto jest zagazowane na zwykłej instalacji (nie sekwencji), cuda dzieją się na gazie jak i na benzynie. Dziś przeczyszczę po raz drugi silniczek krokowy. Jakie macie pomysły, czego się złapać czego szukać. Ostatecznie pojadę na komputer ale wolałbym sam pokombinować.

    A tak BTW
    czy jest tylko jeden rodzaj wtrysków cztero-otworkowych tylko IWP 001?

  9. #428
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,510
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    faktycznie, najlepiej zacząć od krokowca. to krokowiec odpowiedzialny jest za wolne obroty czyli po odpaleniu i po wciśnięciu sprzęgła w czasie jazdy. najlepiej jednak jak podjedziesz do serwisu, w którym mają diagnostykę i kumatego mechanika, który po parametrach wychwyci potencjalną usterkę. gdyby to był faktycznie krokowiec unikaj tanich zamienników z allegro. lepiej w tej cenie kupić oryginalny, używany u sprawdzonego sprzedawcy.

    SILNICZEK KROKOWY BRAVO BRAVA MAREA PALIO 1.6 16V (3352345182) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

    co do wtrysków. właściwe wtryskiwacze do swojego auta znajdziesz przez EPER. z tego co mi wiadomo, wtryskiwacze czterootworkowe występowały w wersjach przedliftowych i miały oznaczenie IWP 001 i kody producenta 71719037 lub 7751313. w wersjach po 99 roku czyli po lifcie montowane były wtryskiwacze dwuotworkowe o symbolu IWP0064.
    Ostatnio edytowane przez boch ; 02-07-2013 o 14:59

  10. #429
    Klubowicz
    Dołączył
    04 luty 2012
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    32
    Postów
    148
    Auto
    fiat brava 1.6 16V 1997 LPG
    Akis - nie masz sekwencji?? Dziwna sprawa. Do tej pory myślałem, że auta z wtryskiem wielopunktowym muszą mieć sekwencje....

  11. #430
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 styczeń 2013
    Skąd
    Bygoszcz
    Wiek
    26
    Postów
    17
    Auto
    Fiar Bravo 1.6 16V
    Rocznik
    1998
    Cytat Napisał beowolfpl Zobacz post
    Akis - nie masz sekwencji?? Dziwna sprawa. Do tej pory myślałem, że auta z wtryskiem wielopunktowym muszą mieć sekwencje....
    o dziwo nie mam. Z taka instalacją go kupiłem jeżdżę już 3 lata i zero problemu. Nie strzela, nie ma braku mocy więc nie narzekam.

    Cytat Napisał boch Zobacz post
    co do wtrysków. właściwe wtryskiwacze do swojego auta znajdziesz przez EPER. z tego co mi wiadomo, wtryskiwacze czterootworkowe występowały w wersjach przedliftowych i miały oznaczenie IWP 001 i kody producenta 71719037 lub 7751313. w wersjach po 99 roku czyli po lifcie montowane były wtryskiwacze dwuotworkowe o symbolu IWP0064.

    słyszałem że po czyszczeniu krokowca należy odłączyć akumulator aby zresetować wszystkie ustawienia komputera co o tym powiecie? Jeszcze jakieś pomysły oprócz tego z silniczkiem krokowym, szukać jeszcze jakiejś usterki?

  12. #431
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 styczeń 2013
    Skąd
    Bygoszcz
    Wiek
    26
    Postów
    17
    Auto
    Fiar Bravo 1.6 16V
    Rocznik
    1998
    Kolejny odkryty objaw jest taki że gdy silnik jest zimny wszystko jest ok, trzyma obroty itp. Po nagrzaniu silnika i jakby wyłączeniu się ssania samochód zaczyna się telepać i gaśnie. Tak samo na gazie jak na benzynie. Do tego jak silnik się nagrzeje odpalając trzeba dodać gazu bo inaczej nie zaskoczy, można kręcić ile się da. Silniczek krokowy wyjąłem jeszcze raz przeczyściłem kanał w przepustnicy i cały silniczek ale nic tam prawie nie było. Zaczynam już głupieć co się dzieje;/

  13. #432
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,510
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    upieram się, żebyś podjechał na diagnostykę

  14. #433
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2010
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    414
    Auto
    Brava 1,6 103KM +LPG (BRC SQ24L)
    Rocznik
    1996
    A moim zdaniem rozrząd jest źle ustawiony. Blokady blokadami, ale to forum różne przypadku już widziało Ja bym jechał do mechanika co ustawiał rozrząd z reklamacją. Coraz mniej już mechaników co potrafią dobrze ustawić rozrząd bez blokad...

  15. #434
    Klubowicz
    Dołączył
    04 luty 2012
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    32
    Postów
    148
    Auto
    fiat brava 1.6 16V 1997 LPG
    po pierwsze-odepnij klemy na okolo 30 min. Potem je podlacz' poczekaj chwile, odpal auto, pamietaj ze nie wolno dodawac gazu ani wlaczac zadnego obciazenia, wylacz gaz, zeby chodzil calkiem na benzynie, niech auto chodzi tak okolo 15-20 min, potem sie nim przejedz ale dalej na benzynie, biegi zmieniaj przy 2500 tys i nie przekraczaj tych obrotow. Pojezdzij tak 20 min na benzynie i zgas auto. No i napisz czy w trakcie tego gasl ci za kazdym razem, czy szarpalo, falowalo itp. Sory za brak polskich liter

  16. #435
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,510
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał beowolfpl Zobacz post
    po pierwsze-odepnij klemy na okolo 30 min. Potem je podlacz' poczekaj chwile, odpal auto, pamietaj ze nie wolno dodawac gazu ani wlaczac zadnego obciazenia, wylacz gaz, zeby chodzil calkiem na benzynie, niech auto chodzi tak okolo 15-20 min
    wedle prawideł znalezionych w sieci, odczekać aż do załączenia wiatraka na chłodnicy jak znajdę chwilę czasu to przetłumaczę procedurę z manuala Haynes'a, już nie pamiętam czy tam też wspomniano o załączeniu wiatraka.


 
Strona 29 z 46 PierwszyPierwszy ... 19272829303139 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Fiat Bravo 1.9 JTD 105 km, 2000 r, zgasł w czasie jazdy i nie odpala.
    Napisany przez kulcik87 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 16-10-2011, 13:48
  2. [ukł. zapłonowy] Zgasił w czasie jazdy i nie odpala- pomocy
    Napisany przez pepeII na forum Punto II
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 22-07-2010, 21:44
  3. Gaśnie w czasie jazdy
    Napisany przez adgam na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 22-07-2010, 07:05
  4. Gaśnie w czasie jazdy.
    Napisany przez tbs10 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 26-03-2010, 05:44
  5. Bez powodu gaśnie w czasie jazdy
    Napisany przez tiraeth na forum Uno
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 12-06-2009, 20:31

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

gasniecie samochodu na luzie

gasnie na luzie

samochod gasnie na luzie

auto gasnie na luzie

mapa gazowa podczas jazdymarea 1.6 gasnie na luziepunto gasnie na luziena luzie gasnie autofiat brava gasnie
http://www.iparts.pl