Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 15 z 45 PierwszyPierwszy ... 5131415161725 ... OstatniOstatni
Posty od 211 do 225 z 672
Like Tree4lubi to!

Temat: czasem gaśnie po wrzuceniu luzu w czasie jazdy  

  1. #211
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    a gdzie te pdf'y?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #212
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    a gdzie te pdf'y?
    Np. tu : Bravo/Brava Service Manual ZIP - Downloads - Fiat Klub Polska

    Chodzi generalnie o Bravo Brava Workshop Manual - można to znaleźć też na chomikach.. Chyba w 3ch czy 4 częściach.. Szok jakie tam są czasem informacje
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #213
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    prawdziwa skarbnica wiedzy dzięki.

  5. #214
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2010
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    413
    Auto
    Brava 1,6 103KM +LPG (BRC SQ24L)
    Rocznik
    1996
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    otóż u mnie jest tak, że po wciśnięciu sprzęgła obroty lecą momentalnie na ustaloną wartość biegu jałowego czyli 800 obr./min. czasami jednak jest tak, że obroty spadają do wartości pośredniej powiedzmy 1300 obr./min. i dopiero po chwili na 800 obr./min. jak być powinno? jak to jest u Was?
    Dzisiaj sprawdziłem.
    Warunki: ciepły silnik, przejechałem ok. 13 km, oczywiście na gazie.
    Obroty ok. 2500 obr/min, wciskam sprzęgło, minimalnie spadają, po niecałej sekundzie wskazówka leci w dół (prawie się kładzie na ograniczniku).
    U mnie jest śmieszna sprawa, po założeniu gazu obrotomierz wskazuje <1000 RPM tylko jak włącza się wentylator na chłodnicy. Żeby było śmieszniej, na ciepłym silniku, w biegu jałowym obrotomierz wskazuje ok. 1100 RPM, a na diagnoserze u mojego mechanika-gazera było ok. 850 RPM

  6. #215
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    czyli masz punkt pośredni pomiędzy dajmy na to 2500 obr./min. a 800 obr./min... no własnie, u mnie z tym różnie. ciekawe jak pozostali koledzy?

  7. #216
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2010
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    413
    Auto
    Brava 1,6 103KM +LPG (BRC SQ24L)
    Rocznik
    1996
    Ciężko powiedzieć czy to jest punkt pośredni, czy to po prostu jakaś bezwładność któregoś elementu... Moim zdaniem to jest normalny stan rzeczy.

  8. #217
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Sprawdzałem wczoraj - przygazówka, puszczam, wskazówka leci do ok 1000-1100obr, niecała sekunda i potem delikatnie do 850obr..

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał mamut-tme Zobacz post
    Ciężko powiedzieć czy to jest punkt pośredni, czy to po prostu jakaś bezwładność któregoś elementu...
    To jest celowe działanie ECU
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #218
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    być może jest tak jak piszesz, że ECU ustala sobie ten punkt pośredni, tylko ciekawe czy we wszystkich wersjach silnikowych jest to realizowane w ten sam sposób? u mnie to zejście z punktem pośrednim zdarza się rzadko, czyli coś go zakłóca. albo mapki jeszcze do małej korekty, albo coś innego szwankuje.

  10. #219
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Nie wiem czy we wszystkich ale widywałem taki efekt nie tylko we fiacie.. Wydaje się to logiczne
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #220
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    w Mitsubishi mojej siory lecą od razu do 800

  12. #221
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2010
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    413
    Auto
    Brava 1,6 103KM +LPG (BRC SQ24L)
    Rocznik
    1996
    A jakie to Mitsubishi? Bo jak jakieś stare na gaźniku no to pewnie będzie od razu spadać

  13. #222
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    raczej nowe tylko, że to diesel

  14. #223
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Benzyny mają chyba mniejszy moment na niskich obrotach więc dlatego muszą się ratować z takim punktem pośrednim.. Tak mi się wydaje..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  15. #224
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2010
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    413
    Auto
    Brava 1,6 103KM +LPG (BRC SQ24L)
    Rocznik
    1996
    Benzyny bez turbo owszem. Stare diesle bez turbiny też maja mało momentu... W ogóle porównywanie benzyny atmosferycznej z turbodieslem nie ma sensu.

  16. #225
    Klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2011
    Skąd
    Mielec/Ostrowiec Św./Kielce
    Wiek
    35
    Postów
    285
    Auto
    Bravo 1,9JTD GT
    Cytat Napisał mamut-tme Zobacz post
    Benzyny bez turbo owszem. Stare diesle bez turbiny też maja mało momentu... W ogóle porównywanie benzyny atmosferycznej z turbodieslem nie ma sensu.
    Turbo benzyna co najwyżej może równać się ze zwykłym dieslem jeśli chodzi o moment, w dodatku maksymalny moment w dieslu przypada na ok 2000obrotów dlatego do wolnych obrotów niewiele musi spadać.
    Mam w domu audi 80 z silnikiem 2,6 V6 tam obroty również spadaja do 1100 a potem delikatnie do 850obr właśnie jest to po to aby auto nie zgasło podczas schodzenia z obrotów, bo moment wynosi tam 250Nm.


 
Strona 15 z 45 PierwszyPierwszy ... 5131415161725 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Fiat Bravo 1.9 JTD 105 km, 2000 r, zgasł w czasie jazdy i nie odpala.
    Napisany przez kulcik87 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 16-10-2011, 14:48
  2. [ukł. zapłonowy] Zgasił w czasie jazdy i nie odpala- pomocy
    Napisany przez pepeII na forum Punto II
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 22-07-2010, 22:44
  3. Gaśnie w czasie jazdy
    Napisany przez adgam na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 22-07-2010, 08:05
  4. Gaśnie w czasie jazdy.
    Napisany przez tbs10 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 26-03-2010, 06:44
  5. Bez powodu gaśnie w czasie jazdy
    Napisany przez tiraeth na forum Uno
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 12-06-2009, 21:31

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

gasnie na luzie

gasniecie samochodu na luzie

samochod gasnie na luzie

auto gasnie na luzie

mapa gazowa podczas jazdymarea 1.6 gasnie na luziedizel gasnie na luziefiat brava gasniepunto gasnie na luziena luzie gasnie auto
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl