Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 12 z 45 PierwszyPierwszy ... 2101112131422 ... OstatniOstatni
Posty od 166 do 180 z 672
Like Tree4lubi to!

Temat: czasem gaśnie po wrzuceniu luzu w czasie jazdy  

  1. #166
    Klubowicz
    Dołączył
    04 luty 2012
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    38
    Postów
    148
    Auto
    fiat brava 1.6 16V 1997 LPG
    odłączyć czujnik podciśnienia? ja raz wtyczke odłączyłem to obroty zaczęły okropnie skakać no i marchewka się zaświeciła, więc nie wiem jak to może pomóc



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #167
    Klubowicz
    Dołączył
    04 luty 2012
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    38
    Postów
    148
    Auto
    fiat brava 1.6 16V 1997 LPG
    a zaślepiłeś go?

  4. #168
    Klubowicz
    Dołączył
    04 luty 2012
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    38
    Postów
    148
    Auto
    fiat brava 1.6 16V 1997 LPG
    to przecież ciągnie lewe powietrze z tego luźnego wężyka

  5. #169
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 marzec 2012
    Skąd
    podkarpacie
    Postów
    1
    Auto
    bravo 1.6 16v
    kolego jesli chcesz mozemy podpiac euroscana moze cos sie rozjasni

  6. #170
    Klubowicz
    Dołączył
    04 luty 2012
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    38
    Postów
    148
    Auto
    fiat brava 1.6 16V 1997 LPG
    a jakie ma kolega obroty na biegu jałowym?

  7. #171
    Klubowicz
    Dołączył
    04 luty 2012
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    38
    Postów
    148
    Auto
    fiat brava 1.6 16V 1997 LPG
    no to jak dla mnie dziwna sprawa. Silnik cięgnie lewe powietrze a obroty ma książkowe.....

  8. #172
    Klubowicz
    Dołączył
    04 luty 2012
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    38
    Postów
    148
    Auto
    fiat brava 1.6 16V 1997 LPG
    odświeżając temat - w piątek i sobotę robiłem parę rzeczy przy aucie. Wymieniłem amortyzatory i sprężyny z tyłu, filtr paliwa (znajduje się w okropnym miejscu do wymiany jeśli nie ma się kanału ale poradziłem sobie), inne filtry, olej itp. Przejrzałem również kable, które po ruszeniu powodowały falowanie obrotów. Rozebrałem wszystkie taśmy jakie tam były i w zasadzie wszytko było w porządku. Dwa przewody były łączone z innymi i zaizolowane taśmą termokurczliwą. Rozciąłem je, sprawdziłem, niby połączenie było. Poprawiłem wtyczi, itp. no i odpukać jak na razie jest OK. Żadnego falowania, nawet lekkiego. Po rozpaleniu auto ma lekko wyższe obroty - tak jak powinno być. Więc może akurat naprawde poradziłem sobie z tym problemem. Ale mam do Was inne pytanie - czasem, jak auto jest rozgrzane i długo nim jeździłem, po zgaszeniu go, jak chcę ponownie odpalić to rozrusznik potrafi bardzo ciężko zakręcić. Coś jak w zimie przy niskiej temperaturze. Orientujecie się o co w tym chodzi?

  9. #173
    Klubowicz
    Dołączył
    18 grudzień 2011
    Skąd
    Olsztyn
    Postów
    230
    Auto
    Bravo 1,6 SX
    jeśli chodzi o mnie to od czasu ustąpienia mrozów (od jakiś 8 tygodni) to zgasł mi tylko raz na światłach. Do dziś nie wiem gdzie leży problem ale łącząc fakty to problem dotyczył posiadaczy silników 1,6 i jego natężenie pojawiło się u nas wszystkich podczas siarczystych mrozów jakie miały miejsce tej zimy. U mnie wymiana silniczka korkowego nie wykazała wyraźnej poprawy. Więc aby juz nie inwestować w ciemno, czekam cierpliwie aż dana wadliwa część całkiem pierdyknie bo przy aktualnym stanie rzeczy nawet soft diagnostyczny nie widział żadnego problemu.
    Jeśli chodzi o filtr paliwa to też wymieniałem bez kanału. Użyłem jedynie lewarka. Lekko nie było a zamiennik jeszcze nie pasował tak idealnie :> Ale jakoś to poszło.

  10. #174
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,141
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    u mnie mróz nie ma z tym nic wspólnego. problem falowania obrotów po wciśnięciu sprzęgła występuje przez cały rok. najważniejsze, że auto nie gaśnie dlatego dałem już sobie z tym spokój. zresztą, co mechanik to inna diagnoza. straciłbym fortunę, zanim wyjaśniłbym problem. ostanio słyszałem żeby wymienić przepustnicę, wcześniej czujnik położenia wału. jeszcze wcześniej głowica do remontu. ja obstawiam jednak problem z elektryką, o której tyle się pisze przy okazji Bravo i Stilo z silnikami 1.6.
    ciekawy jest ten motyw odpalania auta przez kable. też słyszałem, że można w ten sposób uszkodzić sobie elektrykę. podobnie przy okazji spawania na pojeździe bez odłączonej klemy. być może coś w tym jest.

  11. #175
    Klubowicz
    Dołączył
    04 luty 2012
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    38
    Postów
    148
    Auto
    fiat brava 1.6 16V 1997 LPG
    a spróbujcie koledzy poruszać wiązką kabli pod rurą doprowadzającą powietrze do przepustnicy (zaraz przy połączeniu z przepustnicą) ale podczas falowania obrotów.

  12. #176
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,141
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    u mnie nie ma szans. musiałbym być 3,5 metrowym kaskaderem żeby równocześnie podczas jazdy z podniesioną maską wciskać sprzegło i targać wiązką jedyne co mi pozostaje, to diagnostyk z przenośnym komputerem obsługującym mój sterownik, który podczas jazdy będzie odczytywał parametry silnika. niestety, tak jak już kiedyś napisałem - fachowców BRAK!

  13. #177
    Klubowicz
    Dołączył
    04 luty 2012
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    38
    Postów
    148
    Auto
    fiat brava 1.6 16V 1997 LPG
    zaraz zaraz. Ale na postoju nie falują? jak wrzucisz luz?

  14. #178
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,141
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    nie faluja. o moich problemach pisałem wielokrotnie. dzieje się to tylko podczas jazdy. żadnego falowania na postoju.

  15. #179
    Klubowicz
    Dołączył
    04 luty 2012
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    38
    Postów
    148
    Auto
    fiat brava 1.6 16V 1997 LPG
    nie rozumiem w takim razie. W czasie jazdy jak wciśniesz sprzęgło to obroty falują? czyli de facto falują jak jest na luzie.....

  16. #180
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,141
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    ok. napiszę to jeszcze raz, ale po raz ostatni w czasie jazdy na rozgrzanym silniku kiedy wciskam sprzęgło, obroty lecą na pysk poniżej 850 obr/min. czasami lecą tak nisko, że silnik przełącza się z gazu na benzynę. trwa to ułamki sekud. problem nie dotyczy wyłącznie gazu, to samo dzieje się na benzynie. korci mnie jeszcze żeby podmienić przepustnicę, ale to kolejne koszty...


 
Strona 12 z 45 PierwszyPierwszy ... 2101112131422 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Fiat Bravo 1.9 JTD 105 km, 2000 r, zgasł w czasie jazdy i nie odpala.
    Napisany przez kulcik87 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 16-10-2011, 15:48
  2. [ukł. zapłonowy] Zgasił w czasie jazdy i nie odpala- pomocy
    Napisany przez pepeII na forum Punto II
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 22-07-2010, 23:44
  3. Gaśnie w czasie jazdy
    Napisany przez adgam na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 22-07-2010, 09:05
  4. Gaśnie w czasie jazdy.
    Napisany przez tbs10 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 26-03-2010, 07:44
  5. Bez powodu gaśnie w czasie jazdy
    Napisany przez tiraeth na forum Uno
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 12-06-2009, 22:31

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

gasnie na luzie

gasniecie samochodu na luzie

samochod gasnie na luzie

auto gasnie na luzie

mapa gazowa podczas jazdymarea 1.6 gasnie na luziedizel gasnie na luziefiat brava gasniepunto gasnie na luziena luzie gasnie auto
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl