Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Posty od 46 do 60 z 93
Like Tree1lubi to!

Temat: Co raz większy muł  

  1. #46
    Klubowicz
    Dołączył
    10 marzec 2009
    Skąd
    Marki
    Postów
    216
    Auto
    Marea Weekend SX 1,9 JTD
    A jak tak z głupia zapytam... czy tu może coś mieć do gadania koło dwumasowe?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #47
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Nie.

  4. #48
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Hipo, jak woziłem kolesi ze sprzętami na kolanach,to mówili że ciśnienie paliwa jest dobre.Jak wiesz są dwie wartości-oczekiwana i odczytana i ta odczytana podążała płynnie za oczekiwaną bez skoków czy jakiś zwisów itp.Na tej podstawie mówili że układ paliwowy trzyma się dobrze.
    Co do przepływki to jeżeli ruszam,czyli auto prawie nie jedzie to i odczyty są małe,ale skoro turbina nie dmucha to i nie ciągnie powietrza,więc niby jest OK.W momencie kiedy auto dostaje kopa,ciśnienie doładowania robi się "książkowe" to i przepływ powietrza jest taki jak trzeba.

    Jeśli chodzi o jakąś podmianę to nie mam takiej możliwości,bo podmienił bym kompa z ciekawości czy w nim coś nie poleciało.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  5. #49
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    No własnie, wszystko jest jak piszesz, tyle że doładowanie bezpośrednio zależy min. od odczytu na przepywce stąd moje pytanie. Podobnie pedał gazu tworzy w tym układzie ważną rolę i sporo od niego zależy. Rozsądne pomysły mi się już skończyły szczerze mówiąc.

    A elektryczna pompa w baku podaje paliwo ?

  6. #50
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Hipo, pompa podaje paliwo.
    Dzisiaj zdjąłem wąż z kolektora ssącego żeby zobaczyć jak turbina dmucha i okazało się że zaczyna wiać po przekroczeniu 3 tyś. obr a wcześniej prawie nic nie czuć.Przestawiałem ręcznie siłownik od gruchy i jakoś nie zauważyłem zmiany dmuchania.
    Czy jest jakaś możliwość rozpoznania przytarcia turbiny??Może zna ktoś jakąś stronę na temat turbin lub diagnozy.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  7. #51
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    HM jak ręcznie gruchą sterowałeś to nic się nie działo ? .... Mam pytanko jeszcze, sztanga ktos nie krecil Moze ktos wzdluzyl ciegno niepotrzebnie .... ale to takie gdybanie..

  8. #52
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Hipo, naciskałem śrubokrętem na cięgno i jedyne co się zmieniało to dźwięk silnika.Jak troszkę czasu będę miał po niedzieli to odkręcę gruchę żeby dokładnie regulować kierownice.A co do cięgna to gdy miałem turbinę na warsztacie to było widać na śrubie regulacyjnej taki jak by białawy klej,coś w stylu plomby i zderzak-ogranicznik cięgna też był tym uciapany,więc raczej nikt tego nie tykał.
    Zdemontowałem wczoraj jeszcze kompa i w środku na płytce były odciski palców i wokół jednego układu była pasta lutownicza (tak mi się wydaje-zaznaczyłem na czerwono).Na brzegach płytki są ślady wody Czy ten sterownik jest odpowiedni do tego silnika Może ktoś coś założył innego




    Ma ktoś pożyczyć turbinę na parę dni
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  9. #53
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Ewidentnie coś jest nie tak ze sterowaniem turbo, nie ma doładowania to i nie ma mocy. Tylko nie mam pojęcia dlaczego takie cyrki się dzieją. Może faktycznie ktoś kompa rozgrzebywał ....

  10. #54
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Takie screeny zrobiłem wczoraj wiem wiem że nie na postoju ale mam problem ze zdobycie lapka hehe
    wolne obroty

    2000rpm

    3000rpm

    3500rpm

    wciskanie pedału w podłogę na chwilkę


    Wciskam pedał w podłogę do 4tyś obr i w momencie kiedy puszczam go grucha się cofa.Czy tak ma być
    A tu plik z FES-a do wykresu.Brakuje rpm
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  11. #55
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Zielony, zrób Ty te logi jak Pan Bóg przykazał bo te skriny to z lekka mówiąć ... piiii ... piiiii .... piiiii


    Czwarty bieg, od 1,5 do 4k obr/min pociąg z pedałem w podłodze, zarejestruj obroty silnika, przepływ oczekiwany i odczytany, doładowanie oczekiwane i odczytane, ciśnienie na railu, korekcje dawek na wtryskach i ekstrakt do cvs zrób.

  12. #56
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 luty 2010
    Skąd
    sanok
    Postów
    38
    Auto
    Marea 1.6 16V lpg
    trzeba było kupić ode mnie...zartuje..........juz nie sprzedaje!DIESEL ist kaput,każdy!Pod domem nie chce disla!!!!

  13. #57
    Moderator
    Dołączył
    09 styczeń 2008
    Skąd
    Heilbronn
    Wiek
    40
    Postów
    1,382
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Rocznik
    2009
    kamilsitek1983, co ten post ma wnieść do tematu?
    K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

    Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



    www.tomekmichalik.pl

  14. #58
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 luty 2010
    Skąd
    sanok
    Postów
    38
    Auto
    Marea 1.6 16V lpg
    odradzałem diesla koledze,ogladał mojego benzyniaka!Kiedyś miałem przygod kilka z TD i nie polecam!!!

    [size=2][ Dodano: 2010-06-20, 22:17 ][/size]
    jak mówią diesel nie pali 5.5ropy /100km
    tylko na 80km

  15. #59
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2010
    Skąd
    Tarnów
    Postów
    32
    Auto
    Marea Weekend 1.9 TD 100 KM
    kamilsitek1983,

    No powiedziałeś co wiedziałeś ale następnym razem napisz coś mądrzejszego bo to nijak się tematu trzyma

    a co do TD hm ja mam i jestem naprawdę zadowolony wiec albo się źle z nim obchodziłeś albo falerna sztuka

  16. #60
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 luty 2010
    Skąd
    sanok
    Postów
    38
    Auto
    Marea 1.6 16V lpg
    mój TD 100,miał 9 latek na miejscu pałił ok 7 liteków(152.00tys na liczniku ks.serw) i to mnie denerwowało,częsci drogie jak złoto!i to moje spostrerzenia !aaaaaaaa..i niski jak h...

    [size=2][ Dodano: 2010-06-20, 22:32 ][/size]
    w bieszczady sie nie nadaje!!!

    [size=2][ Dodano: 2010-06-20, 22:47 ][/size]
    jak bylło-28 trzy latka temu ledwo zapalił!tej zimy było u nas -32 i benzyniak sie śmiał pale i jade(i sie nie martwie) z dzieckiem do lekarza!!!!(u mnie pod chmurą stoją!!!!!)o filtry sie nie trzeba matwić itd.(((to moje zdanie)))


 
Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

czujnik turbiny bravo td

fiat turbina za male cisnienie

zawor overboost bravo TD

fiat marea 1.9td zawor sterujacy turbo

1.9td marea zawor overboost

za male cisnienie doladowania croma

Jak naprawic elektrozawor fiat brava

bravo 1.9TD nie dziala sztanga

klapa gaszaca jtd

1 9td wastgate

fiat bravo wieszajacy sie zawor

dzialanie turbiny fiat bravo1.9.td

jak sprawdzic.zawor.na turbinie bravo td

overboost raz dziala raz nie jtd

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl