Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 41
  1. #16
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 marzec 2008
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    610
    Auto
    Fiat Marea Weekend 2.4TD HLX
    no wlasnie nie wyglada to na dodawany, bo silowniki w drzwach i klapie sa oryginalne w dodatku tak jak wczesniej napisalem dzwiek dobiega z tej czarnej skrzynki nad schowkiem. ja sie poddaje, jak napisalem wczesniej dam to komus niech mi zalozy ta centralkę którą mam. Dzieki za pomoc
    Fiat Marea Weekend HLX 2.4TD 125KM
    [color=red]Piszę poprawnie po polsku[/color].



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2008
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    148
    Auto
    Marea Weekend 1.8 ELX
    Cytat Napisał wojo985
    to chyba przekaznik musi wydac impuls do otwarcia reszty zamków... pytanie gdzie dokladnie jest umieszczony??? napewno nad schowkiem ale dokladniej???
    po wykręceniu schowka masz dwa zespoły przekażników. po lewej stronie masz jeden mały, drugi duży, którego nie ma (przynajmniej u mnie). drugi po prawej. nie wiem od czego one są, bo w bravo takich nie miałem... Ale jak się dowiem, który to, to dam znać.

    trochę wiedzy tu:
    http://bbtp.pl/viewtopic.php?t=3699&...entralny+zamek
    i tu:
    http://bbtp.pl/viewtopic.php?t=7515&...entralny+zamek
    i tu:
    http://bbtp.pl/viewtopic.php?t=3829&...entralny+zamek
    tu również:
    http://bbtp.pl/viewtopic.php?t=6513&...entralny+zamek

    miłej lektury i mam nadzieję, że trochę pomoże
    Albercik // Marea Weekend 1.8 ELX 115KM 1996r. 140kkm

    Było: Bravo 80 16V SX 1.2 80KM 2000r. 110kkm

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 marzec 2008
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    610
    Auto
    Fiat Marea Weekend 2.4TD HLX
    nie ma żadnego żółtego przekaźnika. ta skrzynka ze zdjęć poniżej steruje otwieraniem drzwi i innymi rzeczami tylko teraz ktore przewody są od zamka.... :shock: http://fiatforum.com.pl/imgshack/_f/f_0000017.jpg
    http://fiatforum.com.pl/imgshack/_f/f_0000018.jpg
    Fiat Marea Weekend HLX 2.4TD 125KM
    [color=red]Piszę poprawnie po polsku[/color].

  5. #19
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2008
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    148
    Auto
    Marea Weekend 1.8 ELX
    najlepiej sprawdź które przewody są takie same w wiązce do centralki, jak w wiązce w drzwiach...
    Albercik // Marea Weekend 1.8 ELX 115KM 1996r. 140kkm

    Było: Bravo 80 16V SX 1.2 80KM 2000r. 110kkm

  6. #20
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Dokładnie, obadaj która to wtyczka podaje impuls na zamki. Rób to na zasadzie metody eliminacji. Wypnij jedną rzecz i zobacz czy chodzi, działa?, to wypinamy dalej.

    W święta mam tylko GPRS dostęp przez komórkę i kurka nic Ci nie pomogę, bo nawet płyt ze sobą nie wziąłem.
    A pewnie na schematach byłoby pokazane co i jak.

    wojo985, masz "Sam naprawiam" wydawnictwa WKŁ?
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  7. #21
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 marzec 2008
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    610
    Auto
    Fiat Marea Weekend 2.4TD HLX
    olewam tą zabawe, w przyszlym tygodniu podjade żeby mi alarm założyli, nie bede sie bawil z zakladaniem centralki do samego zamka sterowanego pilotem.

    Mam ale do Brava i tam jest w schematach ze centralka jest osobno

    kolory przewodów też znam jakie są od zamka

    [size=2][ Dodano: 2008-03-21, 18:21 ][/size]
    a no i najlepsze ze obie te dwie biale kostki musza byc podlaczone zeby dzialal wiec nie jest to na jednej co daje duze pole do zabawy ale ja wymiękam
    Fiat Marea Weekend HLX 2.4TD 125KM
    [color=red]Piszę poprawnie po polsku[/color].

  8. #22
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Widocznie jakoś sterowanie z zasilaniem jest powiązane. Zauważ, że z 10 kabli musisz mieć 2x4 + 2 na klapę.
    Może być zrobione tak jak w Temprach było. Zasilanie radia z kablami do jednego głosnika było na jeden wtyczce, a dalsze głośniki na drugiej.

    U Ciebie sprawa jest do rozwiązania, musiałbyś tylko wziąść multimetr i od tyłu wtyczki się wpiąć. Patrzeć gdzie impuls idzie w czasie zamykania.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  9. #23
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 marzec 2008
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    610
    Auto
    Fiat Marea Weekend 2.4TD HLX
    za dużo roboty z tym jest, i tak chciałem założyć alarm więc szkoda mojej roboty i czasu na szukanie co jest od czego. gdyby to bylo na jednej kostce jak było w TIPO to tylko po wpinać konektory i gotowe.
    Fiat Marea Weekend HLX 2.4TD 125KM
    [color=red]Piszę poprawnie po polsku[/color].

  10. #24
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    No to jest fakt. W Tipolcu jest sterownik i wiadomo co gdzie i jak.

    Są święta, czasu wolnego dużo to się pobaw

    Mówię, wystarczyłoby znaleść tylko sygnał sterujący i po kłopocie.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  11. #25
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 marzec 2008
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    610
    Auto
    Fiat Marea Weekend 2.4TD HLX
    no tak ale trzeba jeszcze miec warunki do tego, a ja pod blokiem to nie bardzo pozatym zimno jak cholera...
    Fiat Marea Weekend HLX 2.4TD 125KM
    [color=red]Piszę poprawnie po polsku[/color].

  12. #26
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Jak Ci założą alarm, to zobacz gdzie się wpieli i zdaj relacje.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  13. #27
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 marzec 2008
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    610
    Auto
    Fiat Marea Weekend 2.4TD HLX
    jasne :>
    Fiat Marea Weekend HLX 2.4TD 125KM
    [color=red]Piszę poprawnie po polsku[/color].

  14. #28
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2008
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    148
    Auto
    Marea Weekend 1.8 ELX
    Cytat Napisał wojo985
    olewam tą zabawe, w przyszlym tygodniu podjade żeby mi alarm założyli, nie bede sie bawil z zakladaniem centralki do samego zamka sterowanego pilotem.
    zauważ, że centralka alarmu nie ma sterowania zamkiem centralnym - wysyła tylko impuls do centralki zamka o otwarciu/zamknięciu
    Albercik // Marea Weekend 1.8 ELX 115KM 1996r. 140kkm

    Było: Bravo 80 16V SX 1.2 80KM 2000r. 110kkm

  15. #29
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 marzec 2008
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    610
    Auto
    Fiat Marea Weekend 2.4TD HLX
    wiem o tym ale to nie ja bede podlaczal



    poszedlem za waszą namową i wziąłem schemacik i mierniczek i poszedłem rano do autka, znalazłem przewody odłączyłem od oryginalej kostki i podłączyłem swoją centralkę. Wszystko działa jak powinno.
    Fiat Marea Weekend HLX 2.4TD 125KM
    [color=red]Piszę poprawnie po polsku[/color].

  16. #30
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2008
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    148
    Auto
    Marea Weekend 1.8 ELX
    wojo985, no widzisz
    Albercik // Marea Weekend 1.8 ELX 115KM 1996r. 140kkm

    Było: Bravo 80 16V SX 1.2 80KM 2000r. 110kkm


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Zamarzanie drzwi
    Napisany przez KAAZ na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post: 08-12-2010, 19:52
  2. [drzwi] klamki bravo/brava/marea
    Napisany przez mariusz-m183 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 23-07-2009, 08:15
  3. wygluszenie drzwi
    Napisany przez szerszenjtd na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 14-02-2009, 13:37
  4. Zatrzasnęły się drzwi kierowcy
    Napisany przez Gardziel na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 21-11-2008, 20:02
  5. [drzwi] "strzelanie" drzwi
    Napisany przez przemek--81 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 05-11-2008, 15:25

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

brava zamykanie drzwi po przekreceniu kluczyka

nie zamyka drzwi po przekreceniu kluczyka fiat marea

gdzie modul zamka centralnego fiat multipla 1.6 16v

gdzie znajduje sie centralka zamka multipla

centralka fiat brava 1 2

pilot centralka marea czarna centralka

fiat bravo gdzie jesr centralka zamka

centrala zamykania drzwi fiat brava

gdzie jest centralka fiat multipla

gdzie jest sterownik zamka fiat marea

centralka zamykania drzwi fiat marea 1.8

miejsce centralne zamki fiat multipla

centralny zamek zamyka tylko jedne drzwi fiat brava

bravo centralka

kod do kluczyk fiat bravo zamykanie drzwi

pilot centralka marea

Fiat marea pilot centralka

gdzie jest centralka zamka w fiacie brawo

gdzie znajduje sie centralka zamka megane II 1.6

centralny zamek zamyka i otwiera jedne drzwi fiat brava

http://www.iparts.pl