Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy ... 4567 OstatniOstatni
Posty od 76 do 90 z 96
  1. #76
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Znalazłem schemat niby do Bravo-Brava.Może będzie pasował
    Bravo.jpgBravo_2.jpg

    Popraw sobie odmę,bo masz cały wąż mokry.Sprawdzałeś czy świece są dobre
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #77
    Klubowicz
    Dołączył
    24 styczeń 2013
    Skąd
    Legnica
    Wiek
    33
    Postów
    116
    Auto
    Fiat Bravo 1.9 JTD
    Rocznik
    1999
    dzięki za schemat, wydrukuję, podjadę z nim do elektryka niech sprawdzi dokładnie to wszystko wraz ze świecami bo nie mam za bardzo czasu teraz
    Cytat Napisał Zielony Zobacz post
    Popraw sobie odmę,bo masz cały wąż mokry.
    tzn którą rurę? kolanko idące od kolektora było pęknięte jakieś 2 lata temu, mechanik tak zrobił i powiedział że będzie w porządku, poci się tylko przy łączeniu ale oleju nie ubywa. Chyba że chodzi Ci o tę rurkę z pierwszego zdjęcia

  4. #78
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 listopad 2014
    Skąd
    Wlekopolska
    Postów
    10
    Auto
    Brawo 1.9 jtd 105KM
    Rocznik
    2000
    Witam serdecznie

    Proszę o pomoc, ponieważ mam podobny problem z Bravo 2000 1.9 jtd 105KM.
    Mianowicie nie odpala na zimnym silniku, a nawet po postoju 2-3h.
    Po podłączeniu pod komputer wyskakuje tylko błąd Egr który jest od czasu gdy go kuiłem w 2008r więc nie może być przyczyną
    W tej chwili odpala mi tylko po długim kręceniu i tylko i wyłącznie na"PLAKA".
    Jak już odpali to silnik pracuje równy, żadnych zakłóceń i mogę jeździć bez problemu, chyba że np zostawię go pod sklepem na np 2h, to znowu muszę zapodać PLAKA żeby odpalił.
    Kiedyś miałem już taki problem, podłączyłem kompa - błąd przepływomierz, wymieniłem i grało.
    Objawy ma jak przy przepalonych świecach ale jak z 4 lata temu wymieniałem świece to najpierw komputer sygnalizował to migającą kontrolką świec po odpaleniu.
    A w tej chwili nic nie mruga tzn. przekręcam kluczyk, kontrolka świec zapala się na 2-3 sek i gaśnie.
    Ostatnio przeczyściłem kable od świeć, sprawdziłem przekaźnik, styki, akumulator, masę , kable i wszystko gra.
    Problem zaczął się z 2-3 miesiące temu - coraz dłużej i dłużej i dłużej trzeba było kręcić aż wkońcu skończyło się na odpalaniu po przez podanie PLAKA do tej rury co przez przepływomierz przechodzi.
    Co może być przyczyną ?

  5. #79
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 listopad 2014
    Skąd
    Wlekopolska
    Postów
    10
    Auto
    Brawo 1.9 jtd 105KM
    Rocznik
    2000
    Cytat Napisał Bravo2000 Zobacz post
    Witam serdecznie

    Proszę o pomoc, ponieważ mam podobny problem z Bravo 2000 1.9 jtd 105KM.
    Mianowicie nie odpala na zimnym silniku, a nawet po postoju 2-3h.
    Po podłączeniu pod komputer wyskakuje tylko błąd Egr który jest od czasu gdy go kuiłem w 2008r więc nie może być przyczyną
    W tej chwili odpala mi tylko po długim kręceniu i tylko i wyłącznie na"PLAKA".
    Jak już odpali to silnik pracuje równy, żadnych zakłóceń i mogę jeździć bez problemu, chyba że np zostawię go pod sklepem na np 2h, to znowu muszę zapodać PLAKA żeby odpalił.
    Kiedyś miałem już taki problem, podłączyłem kompa - błąd przepływomierz, wymieniłem i grało.
    Objawy ma jak przy przepalonych świecach ale jak z 4 lata temu wymieniałem świece to najpierw komputer sygnalizował to migającą kontrolką świec po odpaleniu.
    A w tej chwili nic nie mruga tzn. przekręcam kluczyk, kontrolka świec zapala się na 2-3 sek i gaśnie.
    Ostatnio przeczyściłem kable od świeć, sprawdziłem przekaźnik, styki, akumulator, masę , kable i wszystko gra.
    Problem zaczął się z 2-3 miesiące temu - coraz dłużej i dłużej i dłużej trzeba było kręcić aż wkońcu skończyło się na odpalaniu po przez podanie PLAKA do tej rury co przez przepływomierz przechodzi.
    Co może być przyczyną ?

    Mógłby mi ktoś pomóc ?

  6. #80
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Wygląda na to że pompa CR nie daje wystarczającego ciśnienia paliwa i dlatego ECU nie pozwala odpalić silnika. Sprawdź jakie ciśnienie masz w układzie wysokiego ciśnienia pod czas kręcenia rozrusznikiem.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  7. #81
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 wrzesień 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    818
    Auto
    Citroen C8, Lancia Musa
    dobrze Zielony radzi. sprawdź również jakie masz obroty podczas kręcenia rozrusznikiem. już teraz dobrze nie pamiętam jakie mają być ale na pewno ponad 200 obr/min.

  8. #82
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 listopad 2014
    Skąd
    Wlekopolska
    Postów
    10
    Auto
    Brawo 1.9 jtd 105KM
    Rocznik
    2000
    Dziękuje za podpowiedzi.
    Obroty rozrusznika sprawdzę pewno podłączając pod komputer i zaznaczając opcję obroty sinika w eduskan podczas odpalania.
    A czy tak samo sprawdzę ciśnienie w układzie wysokiego ciśnienia pod czas kręcenia rozrusznikiem ?
    Będzie to oznaczone jako ciśnienie paliwa w eduskan?
    Pompa CR to pompa paliwa? Czy to ta listwa Comon Rally od wtrysków ?

  9. #83
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Pompa CR wytwarza ciśnienie na szynie CR czyli na wtryskach.
    Zaznacz obroty,zmierzone ciśnienie paliwa i otwarcie regulatora ciśnienia paliwa/oczywiście oczekiwane i zmierzone.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  10. #84
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 listopad 2014
    Skąd
    wgr
    Wiek
    37
    Postów
    1
    Auto
    bravo
    Rocznik
    2001
    Dzięki za schemat

  11. #85
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 listopad 2014
    Skąd
    Wlekopolska
    Postów
    10
    Auto
    Brawo 1.9 jtd 105KM
    Rocznik
    2000
    Panowie poszedłem za waszą radą :
    sprawdziłem ciśnienie paliwa i obroty rozrusznika podczas rozruchu.
    Obroty rozrusznika skakały od 80 obr/min do ok. 250 obr/min, i była również różnica w ciśnieniu paliwa,a ciśnieniem paliwa oczekiwanym tylko akurat nie chwyciłem tego na foto.
    (wstawiłem kilka foto z Eudscan podczas rozruchu)
    Załącznik 17711
    Załącznik 17712
    Załącznik 17713


    >>>> a to foto po odpaleniu na plaka bo inaczej nie chciał (foto prarametry ciśnienia):
    Załącznik 17714
    Załącznik 17715


    >>>> Błędy
    Załącznik 17716
    Błędy po skasowaniu:
    Załącznik 17717

    Prosił bym o komentarz.
    Z góry dziękuje.
    Ostatnio edytowane przez Bravo2000 ; 30-11-2014 o 15:59

  12. #86
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 wrzesień 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    818
    Auto
    Citroen C8, Lancia Musa
    foto nie działa. wstaw ponownie.

  13. #87
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 listopad 2014
    Skąd
    Wlekopolska
    Postów
    10
    Auto
    Brawo 1.9 jtd 105KM
    Rocznik
    2000
    Podłączyłem jeszcze raz eduscan, przyjrzałem się dokładnie i spisałem parametry:

    PODCZAS KRĘCENIA PRZY ROZRUCHU :
    Obroty rozrusznika : 250-270 obr/min
    Ciśnienie paliwa oczekiwane : 416 bra
    Ciśnienie paliwa wytwarzane podczas rozruchu: 400 bar
    Regulator ciśnienia paliwa : 40%

    No i bez plaka nie odpala.
    Ostatnio edytowane przez Bravo2000 ; 30-11-2014 o 21:10 Powód: Dopisać

  14. #88
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    A moze immo cos nie teges
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  15. #89
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 listopad 2014
    Skąd
    Wlekopolska
    Postów
    10
    Auto
    Brawo 1.9 jtd 105KM
    Rocznik
    2000
    Immobilaizer myśle, że jest ok bo przy przekręceniu kluczyka na desce zapala się kontrolka KLUCZYK i po chwili gaśnie,a na eduskcan nie ma też błędu.

  16. #90
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    Ciężka sprawa, bo równie dobrze może być to coś poważnego, albo równie banalnego.
    Równie dobrze może być to słaby aku lub rozrusznik, czemu rozrusznik a dlatego, ze będzie kręcił równo, ale za wolno. Sterownik (ECU) ma zaprogramowaną pewną wartość, prędkość obrotową silnika wytwarzaną przez rozrusznik przy ktorej dopiero następuje wtrysk paliwa do cylindrów, wystarczy "głupie" 10obr/min wolniej i auto nie odpali.
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa


 
Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy ... 4567 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. 2.3 JTD na zimnym nie pali
    Napisany przez Utry na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 25-11-2013, 21:27
  2. Bravo 1.9 Multijet na zimnym nie pali
    Napisany przez seth na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 06-02-2012, 15:14
  3. Brava 1,4 12V słabo pali na zimnym silniku.
    Napisany przez Dyzio-00 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 15-01-2012, 13:13
  4. Na zimnym pali jakby na 3 gary
    Napisany przez MaxPleasure na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 03-02-2010, 22:33
  5. Nie pali na zimnym
    Napisany przez sindbad na forum Punto II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 27-06-2009, 15:32

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

mam problem z paleniem fiata bravo 1.9 2008r

fiat bravo 1.9 jtd gasnie

1.9 jtd ciezko pali

brava 1.9 nie odpala silnik

1.9 jtd nie palijak jest zimny

dlaczego fiat brawo 1 9jtd nie pali po dluzszym postoju ale nie zawsze

alfa jtd nie odpala na zimnym

1.9jtd 105km objawy duzo pali

ciezko pali alfa 19 jtd

fiat brava 1.9jtd nie pali

fiat bravo 1.9 jtd zimny nie odpala

bravo 1.9 nie odpala po wypadku

alfa 1.9 jtdm ciezko pali po postoju

alfa romeo 1.9 jtd nie pali na zimnym silniku

ciezko odpala po nocy fiat jtd1.9 slabo pali na zimnym silnikualfa 1.9jtd zle pali ranoalfa 147 1 9jtd ciezko pali

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl