Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 7 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 96
  1. #16
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    Wymiana jest dosc prosta, ale nie zapomnij odłączyc aku przed wymianą sterownika.
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    24 styczeń 2013
    Skąd
    Legnica
    Wiek
    33
    Postów
    116
    Auto
    Fiat Bravo 1.9 JTD
    Rocznik
    1999
    dzięki już wiem które to a czy dodanie gazu do dechy i odpalanie ma jakiś wpływ na auto? bo np dziś tak zrobiłem i odpaliłem za pierwszym kręceniem po 3 4 sek, na - 9 stopni, więc to czy to napewno świece? może awaria świec swoją drogą a to swoją?

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2011
    Skąd
    sokółka
    Wiek
    38
    Postów
    198
    Auto
    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD sx
    zanim centralke zmienisz to sprawdz wlasnie kable do swiec a bardziej same fajki czy dobrze na swiecach sie trzymaja... u mnie jedna koncowka byla uwalona i siedziala luzno wiec i tak palil jak chcial heh

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    24 styczeń 2013
    Skąd
    Legnica
    Wiek
    33
    Postów
    116
    Auto
    Fiat Bravo 1.9 JTD
    Rocznik
    1999
    no własnie tak zamierzam zrobić, najpierw połączenia a potem centralka. Da się sprawdzić kable bez wyciągania świec?

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2011
    Skąd
    sokółka
    Wiek
    38
    Postów
    198
    Auto
    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD sx
    jasne mimo ze kijowy dostep jest... bez szczypiec sie nie obejdziesz heh ale zobacz czy nie sa luzne... poruszaj nimi samymi fajkami napewno poczujesz jak beda luzne i na koniec dobrze je powciskaj do swiec. przy okazji sam mozesz swiece sprawdzic. wyciagasz fajke z swiecy bierzesz jakis kabelek i jednym koncem dotykasz do swiecy a drugim do "+" w akumulatorze jak zaiskrzy to swieca dobra w razie koniecznosci wymiany centralki to zajmie Ci to max 10 minut kluczem nr 10

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    24 styczeń 2013
    Skąd
    Legnica
    Wiek
    33
    Postów
    116
    Auto
    Fiat Bravo 1.9 JTD
    Rocznik
    1999
    tak zrobię dziś tylko nurtuje mnie co z tym ze jak daję gaz do dechy to załapie

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2011
    Skąd
    sokółka
    Wiek
    38
    Postów
    198
    Auto
    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD sx
    moze temu ze wieksza dawka paliwa = wieksza kompresja = wieksza temperatura w cylindrach i temu zalapuje szybciej... ale to tylko moje gdybanie...

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    24 styczeń 2013
    Skąd
    Legnica
    Wiek
    33
    Postów
    116
    Auto
    Fiat Bravo 1.9 JTD
    Rocznik
    1999
    no możliwe, żłopie paliwo mi teraz jak porąbany, zrobiłem 100 km a paliwa ubyło za 200 km.. no cóż jak uporam się z tym to napiszę, dziękuję wszystkim za pomoc

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    poruszę jeszcze przy okazji temat Egr, warto zaślepiać? zwiększa się zużycie paliwa? Mam - 7 stopni, po 5,5 h stania na mrozie auta, odpalił bez problemu bez dodawania gazu

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2011
    Skąd
    sokółka
    Wiek
    38
    Postów
    198
    Auto
    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD sx
    ja mam zaslepiony od 1,5 roku i nie pali wiecej wcale. a co do spalania silnik Ci sie rozgrzewa i jezdzisz przewaznie po miescie czy w trasie? jak po miescie to norma ze zima bedzie wiecej palil a jak na trasie smigasz a silnik masz niedogrzany to tez wiecej spali

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    24 styczeń 2013
    Skąd
    Legnica
    Wiek
    33
    Postów
    116
    Auto
    Fiat Bravo 1.9 JTD
    Rocznik
    1999
    no wiadomo ale żeby aż tak.. dobrałem się do tej centralki, podłączona jest 2 kablami, na jednej kostce z 5 wejsciami jest prąd na środkowym złączu, a na drugim kablu wgl nie ma połączenia na instalacji, więc z tego co sie domyślam do centralki idzie prąd lecz z cenralki na świece już nie idzie..

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2011
    Skąd
    sokółka
    Wiek
    38
    Postów
    198
    Auto
    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD sx
    tam w centralce (przynajmiej w mareei) masz wyjscia do swiec zarowych i do podgrzewacza filtra paliwa. centralki sa tanie jak poszukasz

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    24 styczeń 2013
    Skąd
    Legnica
    Wiek
    33
    Postów
    116
    Auto
    Fiat Bravo 1.9 JTD
    Rocznik
    1999
    no to do filtra jedno gniazdo z 5 się świeci w takim razie, więc nie daje prądu na świece, tak to rozumuje, więc centralka do wymiany

  14. #28
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    Te 5 pinow są od swiec zarowych, jesli swieci ci jedna, to znaczy, ze podgrzewa tylko jedną swiece
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  15. #29
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2011
    Skąd
    sokółka
    Wiek
    38
    Postów
    198
    Auto
    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD sx
    dasz rade;p w miare mozliwosci szukaj centralki na ktora daja gwarancje rozruchowa i koniecznie potem skasuj bledy

  16. #30
    Klubowicz
    Dołączył
    24 styczeń 2013
    Skąd
    Legnica
    Wiek
    33
    Postów
    116
    Auto
    Fiat Bravo 1.9 JTD
    Rocznik
    1999
    skoro 5 pinów to od świec to od czego są 4 piny w drugim kablu dochodzącym do centralki? bo już zgłupiałem i nie wiem czy szukać centralki czy przerwy na kablach/świecach

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Jak zaglądałem to tam gdzie 4 piny to szło do świec w silniku..


 
Strona 2 z 7 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. 2.3 JTD na zimnym nie pali
    Napisany przez Utry na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 25-11-2013, 22:27
  2. Bravo 1.9 Multijet na zimnym nie pali
    Napisany przez seth na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 06-02-2012, 16:14
  3. Brava 1,4 12V słabo pali na zimnym silniku.
    Napisany przez Dyzio-00 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 15-01-2012, 14:13
  4. Na zimnym pali jakby na 3 gary
    Napisany przez MaxPleasure na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 03-02-2010, 23:33
  5. Nie pali na zimnym
    Napisany przez sindbad na forum Punto II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 27-06-2009, 16:32

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

mam problem z paleniem fiata bravo 1.9 2008r

fiat bravo 1.9 jtd gasnie

1.9 jtd ciezko pali

brava 1.9 nie odpala silnik

1.9 jtd nie palijak jest zimny

dlaczego fiat brawo 1 9jtd nie pali po dluzszym postoju ale nie zawsze

alfa jtd nie odpala na zimnym

1.9jtd 105km objawy duzo pali

ciezko pali alfa 19 jtd

fiat brava 1.9jtd nie pali

fiat bravo 1.9 jtd zimny nie odpala

bravo 1.9 nie odpala po wypadku

alfa 1.9 jtdm ciezko pali po postoju

alfa romeo 1.9 jtd nie pali na zimnym silniku

ciezko odpala po nocy fiat jtd1.9 slabo pali na zimnym silnikualfa 1.9jtd zle pali ranoalfa 147 1 9jtd ciezko pali

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie. Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl