Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 17
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 styczeń 2015
    Skąd
    sandomierz
    Postów
    5
    Auto
    Bravo 1,9 jtd 105km
    Rocznik
    1999

    Exclamation Bravo 1,9 jtd po rozpoczeciu jazdy wlacza sie kontrolka hamulca i silnik wchodzi w tryb awaryjny-POMOCY

    Witam,
    Mam problem z moim autkiem. Od jakiegos roku wlacza sie kontrolka hamulca recznego i auto wchodzi w tryb awaryjny, po wizytach w kilku warsztatach wymieniłem: czujnik turba, przepływomierz , zregenerowałem turbine , klocki i tarcze tez wymieniłem. Po odpaleniu kontrolka odrazu sie nie wlacza tylko po ruszeniu i dodaniu gazu a potem 3300 obrotów max, zgasze go odepne przepływke i ponownie podepne i auto chodzi jak złoto , ruszam dodaje gazu włacza sie kontrolka i wchodzi w tryb awaryjny. Dodam iz 4 lata temu został zrobiony chip i bravo poprostu zapier....



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    57
    Postów
    1,715
    Auto
    Bravo 1,4 i Grande1.2
    Rocznik
    2011 ........ i ......2009
    Masz coś namieszane .Nigdy kontrolka hamulca postojowego nie przełączy silnika w tryb awaryjny . Trzeba podpiąć samochód pod komputer. Wykonać sprawdzenie parametrów pracy silnika i na ich podstawie dokonać naprawy .
    Może po prostu chip dokonał spustoszeń. Na pewno kontrolka od ręcznego nie powinna się zapalać. Natomiast albo chek engine ,albo marchewka .

  4. #3
    Master
    Dołączył
    05 listopad 2009
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    18
    Postów
    1,121
    Auto
    Fiat Marea Weekend 1.9JTD
    Rocznik
    1999
    Cytat Napisał kryst110 Zobacz post
    wymieniłem: czujnik turba, przepływomierz , zregenerowałem turbine , klocki i tarcze tez wymieniłem.
    wymień jeszcze tylną wycieraczkę i antenę od radia...

    Połącz się z ECU i zobacz jakie są błędy. Chipowałeś go po ludzku czy założone jest jakieś padło z allegro?
    They see me trollin', they hatin'
    Marea Weekend 1.9 JTD CF2 oraz: Focus MK2 1.6TDCi, Thalia 1.4 i Nuova Bravo 1.4 T-Jet
    Nie pomagam przez PW

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 styczeń 2015
    Skąd
    sandomierz
    Postów
    5
    Auto
    Bravo 1,9 jtd 105km
    Rocznik
    1999
    a pompa vacum ?

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    19 grudzień 2012
    Skąd
    Brzeg
    Wiek
    27
    Postów
    169
    Auto
    126pe/Stilo 1.2 16v
    Rocznik
    1988/2002
    mi się zapala kontrolka ręcznego ale to dlatego bo z tyłu sa czujniki od abs do wyczyszczenia.

  7. #6
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    57
    Postów
    1,715
    Auto
    Bravo 1,4 i Grande1.2
    Rocznik
    2011 ........ i ......2009
    Cytat Napisał krystian750 Zobacz post
    abs do wyczyszczenia.
    Też bzdura . Od ABS jest kontrolka ABS

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    19 grudzień 2012
    Skąd
    Brzeg
    Wiek
    27
    Postów
    169
    Auto
    126pe/Stilo 1.2 16v
    Rocznik
    1988/2002
    jak w awaryjny przechodzi to czujnik na szynie może być walniety

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Cytat Napisał krystian750 Zobacz post
    Też bzdura . Od ABS jest kontrolka ABS
    -Zapalająca się kontrolka ABS i ręcznego w/g instrukcji oznacza błąd tylnej osi.

  9. #8
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    57
    Postów
    1,715
    Auto
    Bravo 1,4 i Grande1.2
    Rocznik
    2011 ........ i ......2009
    Cytat Napisał krystian750 Zobacz post
    Zapalająca się kontrolka ABS i ręcznego w/g instrukcji oznacza błąd tylnej osi.
    W poście wyżej nic nie pisałeś o dwóch palących się kontrolkach tylko o kontrolce ręcznego .
    Przy dwóch palących się to zgoda.

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 styczeń 2015
    Skąd
    sandomierz
    Postów
    5
    Auto
    Bravo 1,9 jtd 105km
    Rocznik
    1999
    a co z ta pompa vacum ? jakie ma zadanie w doladowaniu turbiny bo ja sie juz pogubilem i o co chodzi z tymi hamulcami przyznam sie ze przy zmianie klockow i tracz (gdyz byly do wymiany) na tyle rowniez wymieniłem szczeki bo byly lyse i dalej sie to dzieje . podpiety chyba z 5 razy do kompa bledy zresetowane i po pewnym czasie znowu zaczelo sie dziac ponownie dokladnie po 2 tyg

  11. #10
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    57
    Postów
    1,715
    Auto
    Bravo 1,4 i Grande1.2
    Rocznik
    2011 ........ i ......2009
    Vacum jest do wytwarzania podciśnienia doserwa.
    Jakie błędy miałeś ?

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 styczeń 2015
    Skąd
    Łódź
    Postów
    70
    Auto
    Multipla 1.9JTD 2000 115KM, Doblo 1.9MJet 120KM 2006 FL
    Rocznik
    Multipla 2000, Doblo 2006
    Pompa vacum wytwarza podciśnienie, które między innymi (poprzez zawór overboost) steruje geometrią łopatek turbiny. Ale w wersji JTD 105 jest zwykła turbina bez zmiennej geometrii i nie jest sterowana podciśnieniem.

  13. #12
    Master
    Dołączył
    05 listopad 2009
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    18
    Postów
    1,121
    Auto
    Fiat Marea Weekend 1.9JTD
    Rocznik
    1999
    Pompa vacuum robi też podciśnienie dla zaworu EGR i serwa hamulcowego.
    They see me trollin', they hatin'
    Marea Weekend 1.9 JTD CF2 oraz: Focus MK2 1.6TDCi, Thalia 1.4 i Nuova Bravo 1.4 T-Jet
    Nie pomagam przez PW

  14. #13
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    57
    Postów
    1,715
    Auto
    Bravo 1,4 i Grande1.2
    Rocznik
    2011 ........ i ......2009
    Cytat Napisał miszczu77 Zobacz post
    Pompa vacum wytwarza podciśnienie, które między innymi (poprzez zawór overboost) steruje geometrią łopatek turbiny. Ale w wersji JTD 105 jest zwykła turbina bez zmiennej geometrii i nie jest sterowana podciśnieniem.
    I co to daje w dyskusji ?
    To jak byś napisał że w niektórych Cromach jest DPF i nawigacja.

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Cytat Napisał karwoj25 Zobacz post
    podciśnienie dla zaworu EGR
    A to coś nowego .Pierwszy raz o czymś takim słyszę.
    Zawór EGR w Fiatach jest sterowany elektrycznie.

  15. #14
    Master
    Dołączył
    05 listopad 2009
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    18
    Postów
    1,121
    Auto
    Fiat Marea Weekend 1.9JTD
    Rocznik
    1999
    Cytat Napisał KOBRA Zobacz post
    Zawór EGR w Fiatach jest sterowany elektrycznie.
    to chyba jeżdżę kamazem

    Numer zaworu w JTD105: 46460132

    A wygląda tak:
    OEM-46460132.jpg
    części elektrycznej brak.
    They see me trollin', they hatin'
    Marea Weekend 1.9 JTD CF2 oraz: Focus MK2 1.6TDCi, Thalia 1.4 i Nuova Bravo 1.4 T-Jet
    Nie pomagam przez PW

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 styczeń 2015
    Skąd
    Łódź
    Postów
    70
    Auto
    Multipla 1.9JTD 2000 115KM, Doblo 1.9MJet 120KM 2006 FL
    Rocznik
    Multipla 2000, Doblo 2006
    Cytat Napisał KOBRA Zobacz post
    Napisał miszczu77
    Pompa vacum wytwarza podciśnienie, które między innymi (poprzez zawór overboost) steruje geometrią łopatek turbiny. Ale w wersji JTD 105 jest zwykła turbina bez zmiennej geometrii i nie jest sterowana podciśnieniem.
    I co to daje w dyskusji ?
    To jak byś napisał że w niektórych Cromach jest DPF i nawigacja.

    Napisał karwoj25
    podciśnienie dla zaworu EGR
    A to coś nowego .Pierwszy raz o czymś takim słyszę.
    Zawór EGR w Fiatach jest sterowany elektrycznie.
    Po pierwsze, było pytanie, o pompę vacum i jej powiązanie z turbiną, więc na nie odpowiedziałem. O DPF i nawigacji nie było, więc się na ten temat nie wypowiadałem.

    Po drugie, może trudno w to uwierzyć, ale w silnikach JTD 105 (CF2) EGR sterowany jest właśnie podciśnieniem.


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. grande 1.9 sport tryb awaryjny do 2 tyś obrotow POMOCY
    Napisany przez keewa69 na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 30-06-2016, 20:05
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 03-12-2014, 19:49
  3. Włączający się samoczynnie i gasnący tryb awaryjny
    Napisany przez stiflers90 na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 06-05-2014, 22:33
  4. Silnik przechodzi w tryb awaryjny 2,0 jtd
    Napisany przez WWWPHOTOSPORTIE na forum Ulysse
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 08-01-2012, 21:17
  5. [silnik] Tryb awaryjny
    Napisany przez tosiek80 na forum Doblo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 18-10-2009, 10:27

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo 2 tryb awaryjny

po odpaleniu tryb awaryjny turbiny fiat bravo

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl