Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Posty od 31 do 36 z 36
  1. #31
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    35
    Postów
    3,713
    Auto
    Lancia Lybra 1,9JTD 115KM CF3
    Rocznik
    2002
    Jak spaliny nie maja sie gdzie podziać, przecież normalnie wylatują przez wydech, po prostu nie zasyfiaja dolotu tyle, a turbo nie ma z tym nic wspólnego, bo przeciez spaliny zawsze lecą przez turbine, takie jej zadanie
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

    Fiat Brava
    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2013
    Skąd
    kraśnik
    Wiek
    50
    Postów
    702
    Auto
    marea 1,9 JTD 105 / Bravo 1,4 12V
    Rocznik
    1999
    a zadanie EGR odprowadzić nadmiar toxi jak nie pójdą przez EGR to przez turbo i zasyfią dlatego diesla nie gasimy jaj benzyniaka po zatrzymaniu tylko czekamy - żeby turbo zeszło z obrotów i toxi odeszło

  4. #33
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    35
    Postów
    3,713
    Auto
    Lancia Lybra 1,9JTD 115KM CF3
    Rocznik
    2002
    Przeciez spaliny do dolotu ida tylko podczas zwalniania, podczas przyspieszania, EGR nie puszcza spalin w dolot tylko wszystko jest wydalane, takze o jakich nadmiarach ty piszesz, a turbo jest do tego stworzone, zeby pracować w takich warunkach.
    proszę nie pisz, ze zaslepienie EGR szkodzi turbinie.
    EGR to tylko ekologia i nic poza tym, równie dobrze mozna go wywalić całkowicie i nic sie nie stanie, jedynie bedzie troche bardziej denerwował ekoludkow.
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

    Fiat Brava
    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  5. #34
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2012
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    23
    Postów
    875
    Auto
    Bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1996
    Czytałem cały temat i nikt nic nie napisał o przepływomierzu a to też jest ważna sprawa możesz go wyjąć z auta i przeczyścić np.zmywaczem do hamulców, popsiukaj cały w środku i załóż może pomóc w tym szarpaniu między 2-3 tyś obr
    Uchol znany też jako Maciar

  6. #35
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 luty 2013
    Skąd
    Wielkopolska
    Postów
    29
    Auto
    Bravo 1.9 JTD 105 SX
    Rocznik
    08.2000
    Przepływomierz był sprawdzany po podpięciu do komputera - sprawdzali parametry pracy silnika na podpiętej i odłączonej przepływce i niby w tym temacie jest wszystko OK bo po odłączeniu było gorzej niż przy podłączonym.
    Co do odpalania po wymianie świec żarowych - pali prawie na strzał. Niestety zdarza się dalej, że czasem dziwnie chodzi jak opisywałem wcześniej bez względu czy zimny czy gorący silnik: telepie się, jest głośniejszy. Dalej też ciągle się przydławia i poszarpuje lekko jadąc ze stałą prędkością w okolicach 2 tys. obrotów.
    Nie wiem czy to jakaś wskazówka ale jak wjadę do garażu i go od razu nie zgaszę to strasznie śmierdzi z wydechu i szczypie ostro w oczy nie do wytrzymania.

  7. #36
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2013
    Skąd
    kraśnik
    Wiek
    50
    Postów
    702
    Auto
    marea 1,9 JTD 105 / Bravo 1,4 12V
    Rocznik
    1999
    sprawdź czy przy pierwszym odpaleniu rano zakopci na czarno jeśli tak to zrób test wtrysku


 
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 26
    Ostatni post: 21-10-2013, 19:01
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 31-07-2013, 22:58
  3. Kontrolka świec żarowych
    Napisany przez wezyr na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 27-01-2013, 15:19
  4. [silnik] Migająca żółta kontrolka świec żarowych i dym z wyd
    Napisany przez adebski na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 24-10-2012, 16:25
  5. [silnik] Bravo 1.6 16V 99r. nierówna praca silnika, kangurze
    Napisany przez Mariusz26 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 18-04-2011, 21:06

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

marea jtd miga kontrolka

bravo mruga grzanie swiec

brawa 19td 98 po odpaleniu dlugo swieci spirala grzania swiec

fiat nie odpala po wymianie swiec zarowych

fiat 1.9 jtd miga swieca

miga silnik marea

fiat bravo 2 po wymianie swiec zarowych swieci sie kontrolka

fiat bravo kontrolka swiec

silnik 19 jtd fiat brawa po zapoleniu miga kotrolka swiecy zarowej

1.9 jtd mruga kontrolka swiec

kontrolka swieca zarowa lancia

po odpaleniu miga kontrolka swiec zarowych

fiat brawa katrolka grzania swiec mruga po odpaleniu

mrugajaca kontrolka swiec zarowych fiat 1 9jtd

migajaca kontrolka swiec zarowych brava jtd

nieruwna praca silnika lancia libra 1 9jtd

fiat bravo 1.9 kontrolka swiec

jakie kontrolki po prxekreceniu kluczyka fiat bravo 1.9 jtd

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl