Z moim Bravo batali rozpocz掖em ju kup czasu temu, b喚dy z przep造womierzami... itd.
Postanowi貫m ogarn望 ten samoch鏚, 瞠by w ko鎍u je寮zi nim normalnie, a nie z przymusu i jak musz

Na dzie dzisiejszy sprawa wygl康a tak jak na za陰czonym filmiku:


Auto brzmi jak s造cha, do tego opornie wkr璚a si na obroty no i brak mocy.
Sprawdza貫m Multiecuscanem i odczyty przep造wki pod obci捫eniem to jakie 950, przy 1200 jako oczekiwane(co jest bardzo dobrym wynikiem) ci郾ienie do豉dowania te daje 1,05 bara przy oko這 3000obr/min wi璚 od strony elektronicznej uwa瘸m auto za sprawne (chod wcze郾iej tak nie by這)

Podejrzewa貫m klepi帷e zawory gdy auto mia這 ju raz sk豉dany silnik z dw鏂h po przeskoczeniu paska rozrz康u.
W ubieg造 weekend zabra貫m si za robot i sp璠zi貫m w sumie 14 godzin w gara簑 targaj帷 star g這wic i zak豉daj帷 inn kupion... Rozrz康 ustawiony na znakach wszystko zgrywa si z paskiem.
Jakie by這 moje zdziwienie gdy po odpaleniu us造sza貫m ten sam d德i瘯 co przed robot i nic mi to w豉軼iwie nie da這.
Powiedzcie mi, czy mimo poprawnie ustawionego rozrz康u mo瞠 si okaza, 瞠 jest ustawiony 幢e? To znaczy, nie wiem spr鏏owa mu przestawi o jeden z帳ek w jedn albo drug stron, zakr璚i kluczem i je郵i nie b璠zie kolizji to kr璚i go i zobaczy jak b璠zie? Mam ochot wzi望 baniak z benzyn i podpali to auto w tym momencie :/