Z moim Bravo bataliê rozpocz±³em ju¿ kupê czasu temu, b³êdy z przep³ywomierzami... itd.
Postanowi³em ogarn±æ ten samochód, ¿eby w koñcu je¼dziæ nim normalnie, a nie z przymusu i jak muszê

Na dzieñ dzisiejszy sprawa wygl±da tak jak na za³±czonym filmiku:


Auto brzmi jak s³ychaæ, do tego opornie wkrêca siê na obroty no i brak mocy.
Sprawdza³em Multiecuscanem i odczyty przep³ywki pod obci±¿eniem to jakie¶ 950, przy 1200 jako oczekiwane(co jest bardzo dobrym wynikiem) ci¶nienie do³adowania te¿ daje 1,05 bara przy oko³o 3000obr/min wiêc od strony elektronicznej uwa¿am auto za sprawne (chod¼ wcze¶niej tak nie by³o)

Podejrzewa³em klepi±ce zawory gdy¿ auto mia³o ju¿ raz sk³adany silnik z dwóch po przeskoczeniu paska rozrz±du.
W ubieg³y weekend zabra³em siê za robotê i spêdzi³em w sumie 14 godzin w gara¿u targaj±c star± g³owicê i zak³adaj±c inn± kupion±... Rozrz±d ustawiony na znakach wszystko zgrywa siê z paskiem.
Jakie by³o moje zdziwienie gdy po odpaleniu us³ysza³em ten sam d¼wiêk co przed robot± i nic mi to w³a¶ciwie nie da³o.
Powiedzcie mi, czy mimo poprawnie ustawionego rozrz±du mo¿e siê okazaæ, ¿e jest ustawiony ¼le? To znaczy, nie wiem spróbowaæ mu przestawiæ o jeden z±bek w jedn± albo drug± stronê, zakrêciæ kluczem i je¶li nie bêdzie kolizji to krêciæ go i zobaczyæ jak bêdzie? Mam ochotê wzi±æ baniak z benzyn± i podpaliæ to auto w tym momencie :/