Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 3 z 3
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 marzec 2014
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    24
    Postów
    1
    Auto
    Bravo GT 1.9 JTD
    Rocznik
    11.1999

    Question Bravo 1.9 JTD 105 KM Złączka elastyczna oraz świst

    Witam wszystkich, jestem tutaj nowy lecz pewnie zawitam na dłużej

    Od 7 miesięcy jestem szczęśliwym ( prawie ) posiadaczem Bravo 1.9 JTD GT 105KM .. Lecz pare rzeczy się sypie.
    Samochód głośno chodził, więc sprawdziłem co jest nie tak w warsztacie od tłumików, okazało się, że jest to złączka elastyczna.. I teraz pojawia się pytanie..
    1. Czy jest jakiś sposób, aby zmienic złączkę elastyczną na kawałek rurki? W warsztacie oczywiście polecili mi wymiane złączki na nową, oryginalną ponieważ "To jest diesel i może się coś stac z silnikiem, gdy tą złączkę wyrzucimy.

    Co o tym myślicie? Nie mam pojęcia do czego służy ta złączka, lecz nie chce się naciac na koszta.. chyba, że mówił prawdę.
    Dodam, że mam podobno zrobiony przelot, sam końcowy tłumik jednak ta złączka była.

    Drugą sprawą jest dziwny świst. Podczas, gdy tłumik był sprawny w 100 % świst był niewielki, nie był, aż tak odczuwalny - sprawiał wrażenie piszczenia któregoś z pasków. Teraz, gdy padła ta złączka samochód śwista masakrycznie, każdy wie.. że jedzie mój fiat. Na początku nachodziła mnie mysl, ze pada mi turbina, jednak świst jest praktycznie taki sam przy 1000 obrotów i wyżej, więc turbina (tak sądzę) nie jest załączona, gdy jadę do około 4000 jest taki sam odczuwalny świst praktycznie sie nie zmienia.

    Dzięki z góry o pomoc, bo nie daje mi to spokoju. Pozdrawiam!


    PS. Czy wie ktoś, co się dzieje z samochodem jeśli turbina się zepsuje całkowicie - Jak reagowac?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    05 styczeń 2014
    Skąd
    Bielsko Biała
    Wiek
    22
    Postów
    42
    Auto
    Bravo 1.9 jtd GT
    Rocznik
    1999
    Gościu złączka ci tak jakby amortyzuje uderzenia spalin niewiem jak ci to nazwac musisz wymienhic na nowa to nie jest duzy koszt .

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    09 kwiecień 2011
    Skąd
    Gliwice
    Postów
    101
    Auto
    Bravo 1.9 JTD
    Cytat Napisał Wuwunio Zobacz post
    PS. Czy wie ktoś, co się dzieje z samochodem jeśli turbina się zepsuje całkowicie - Jak reagowac?
    jak olej w dużych ilościach przedostanie się do dolotu, to jest "ciekawie" bo auto wkręca się na obroty i nie da się go zgasić. trzeba "zdusić" na biegu

    http://www.youtube.com/watch?v=FH1U93rsuys
    Ostatnio edytowane przez rocketnol ; 07-03-2014 o 19:48


 

Podobne tematy

  1. Fiat Bravo 1.4 80km Szaleją Obroty oraz gaśnie
    Napisany przez djberni17 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 29-05-2013, 16:06
  2. [drzwi] Demontaż boczków - rączka podnoszenia/opuszczania sz
    Napisany przez padrekopre na forum Stilo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 12-02-2011, 21:17
  3. "kołatanie" przedniego koła oraz dziwny 'świst'
    Napisany przez mlynek na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 16-10-2009, 11:51
  4. korektor siły ham bravo oraz wahacze przód
    Napisany przez lenar90 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 12-09-2009, 22:46
  5. Rączka kierunkowskazu
    Napisany przez mynie1981 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 17-07-2009, 07:55

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

swist zlaczka elastyczna jtd

bravo 1.9 105

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl