Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 11 z 11
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2013
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    27
    Postów
    18
    Auto
    Bravo 1.9 JTD
    Rocznik
    1999

    Bravo 1.9 JTD 105 KM

    Witam wszystkich Mam małe problemy. 1) Kontrolka od świec się nie zapala. Czasem jak jest ciepły silnik to się załączy ale na zimnym nie działa więc żarówka jest ok. 2) Słychać turbinkę ale nie czuć za bardzo mocy i przy małych obrotach i równej jeździe czasem szarpie !! Czy to Przepływka ?? 3) Chciałem się dowiedzieć gdzie jest kolektor dolotowy do turbo ponieważ chce założyć wskaźnik ciśnienia doładowania ?? 4) Spalanie : na 20 Litrach robię 250 km. Nie tyram go jakoś specjalnie tyle co to krótkie odcinki jeżdżę. Co może być przyczyną spalania dużego ?? Pozdrawiam.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2013
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    35
    Postów
    40
    Auto
    Bravo 1.9 JTD CF3
    Rocznik
    2000
    Jak z filtrami paliwa, powietrza?? Jak masz mozliwośc podepnij pod komputer sprawdzisz czy sa jakies błędy. Jak z EGR, zaślepiony, czyszczony?? Szarpanie i niepełna moc jak i duze spalanie to może byc wiele, ale w pierwszej kolejności sprawdź przepływkę, zerknij tez w filtr powietrza, jak ktos długo jeżdził z zasyfionym w dupę dostała przepływka, ja tak miałem. Jesli chodzi o układ paliwowy wlej na wszelki wypadek Diesel Spulung - polecam.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2013
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    27
    Postów
    18
    Auto
    Bravo 1.9 JTD
    Rocznik
    1999
    To tak : Filtry wymienione w lutym. Brak błędów. EGR czyściłem tydzień temu. Podejrzewam w 99 % Przepływomierz. Dzisiaj zrobiłem wydech pełen przelot i się trochę obudził ale myślę ze powinien lepiej latać. Paliwo myślę ze ok bo leje BP ULTIMATE od kąd go posiadam Najlepiej było by pożyczyć przepływke i sprawdzić Czy stili 1.9 JTD ma taką samą ??

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2013
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    35
    Postów
    40
    Auto
    Bravo 1.9 JTD CF3
    Rocznik
    2000
    Nie ma takiej samej, odepnij przepływke sprawdz jak chodzi, czy lepiej sie zbiera. Stilo ma inną. Przepływomierza zepsutego nie zawsze widzi komp. Jak wymiana to tylko Bosch - niestety koszt ponad 300zł

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2013
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    27
    Postów
    18
    Auto
    Bravo 1.9 JTD
    Rocznik
    1999
    Odpinałem przejechałem się i nie ma różnicy a słyszałem ze jeżeli nie będzie różnicy to jest do wymiany. Powinien być słabszy ogólnie.

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2013
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    27
    Postów
    18
    Auto
    Bravo 1.9 JTD
    Rocznik
    1999
    OK wymieniona przepływka na używkę narazie Boscha i jest OK Zapierdziela trochę to

  8. #7
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Budi Zobacz post
    Odpinałem przejechałem się i nie ma różnicy a słyszałem ze jeżeli nie będzie różnicy to jest do wymiany. Powinien być słabszy ogólnie.
    Jest dokładnie odwrotnie.. Jak auto muli to odpięcie przepływki powoduje podstawienie do obliczeń wartości domyślnych i auto zbiera się dobrze paląc przy tym więcej..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2013
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    27
    Postów
    18
    Auto
    Bravo 1.9 JTD
    Rocznik
    1999
    Jest już ok wczoraj zmieniona mapa silnika więc jak na bravo w klekocie naprawdę fajnie to lata

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2013
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    35
    Postów
    40
    Auto
    Bravo 1.9 JTD CF3
    Rocznik
    2000
    Cytat Napisał Budi Zobacz post
    Jest już ok wczoraj zmieniona mapa silnika więc jak na bravo w klekocie naprawdę fajnie to lata
    Zmieniona tzn jak?? Zrobiles porzadny soft z rozsądnym przyrostem mocy dostosowanym do auta jego stanu technicznego, czy po prostu uniwersalny box, bez uprzedniego wejrzenia w stan turbo, sprzegła i dwumasy?

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2013
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    27
    Postów
    18
    Auto
    Bravo 1.9 JTD
    Rocznik
    1999
    Soft, Turbo sprawdzane a sprzęgło trzeba powoli myśleć o wymianie a jeżeli chodzi o dwumas to nie mam pojęcia

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2013
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    27
    Postów
    18
    Auto
    Bravo 1.9 JTD
    Rocznik
    1999
    Wie ktoś jak podłączyć wskaźnik doładowania ??


 

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 06-11-2013, 12:13

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo 1.9 jtd opinie

duze spalanie fiat bravo 1.9 jtd 105 koni

fiat bravo 1.9 jtd 2000 forum

fiat bravo 1 9jtd forum

kolektor dolotowy fiat bravo 1.9 jtd 105 km

fiat bravo przelot

fiat brava 1.9 jtd 105km

fiat bravo 1.9 jtd 105 km

forum fiat brava 1.9 jtd

fiat bravo 1.9jtd 105 km opinie forum

JTD 105 fiat bravo

fiat bravo 1.9 jtd 105 opinie

fiat bravo 1.9 jtd 105 k

1.9 jtd pelen przelot

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl