Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 5 z 5
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 listopad 2008
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    4
    Auto
    Bravo 1,8 GT r.1996

    Bravo 1,8 GT r.1996 Problem ze skrzynią

    Witam

    Niedawno zakupiłem Fiata Bravo 1,8 GT r.1996. Ostatnio pojawił się w nim następujący problem ze skrzynią biegów. Podczas jazdy bardzo ciężko wchodzi bieg 2, trzeba go dość mocno wrzucić i przytrzymać bo inaczej jakby wyskakiwał, jak już sie wrzuci to jest ok, czasem też podczas wrzucania zgrzyta. Problem jest też z biegiem 3, podczas wrzucania potrafi delikatnie zgrzytnąć przeważnie gdy się chce szybko zmienić bieg.

    Przedwczoraj spadło mi jakies jedno z cięgieł idących od drążka zmiany biegów i straciłem bieg 1,2,5,R, pozostały tylko 2 biegi (3 i 4) i odziwo bieg 3 wchodził wówczas za każdym razem bez żadnego problemu. Pojechałem do mechanika założyli mi ciegno na swoje miejsce i wszystkie biegi wróciły jednak posiadają swoje wady czyli jest problem z biegiem 2 i 3 inne biegi chodzą idealnie, skrzynia nie wyje.

    Nie wiem co z tym zrobic bo zaczyna mnie to irytowac czy skrzynia do smieci i zacząc szukac nowej czy moze te ciegna sie jakos reguluje czy moze gdzie indziej jest problem.

    Z gory dziekuje za pomoc



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    17 wrzesień 2008
    Skąd
    Katowice
    Postów
    1,003
    Auto
    Nuovo Bravo 1,6 multijet Brava 1,9JTD
    Kumpela kiedyś tak miała ale z 5tką w punto. Ciężko wchodziła i potrafiła wyskoczyć. W ASO powiedzieli, że to cięgła. Po wymianie cięgieł wszystko minęło ale to troszkę droga sprawa, może da się to jakoś przesmarować albo coś...sam takich problemów nie miałem nigdy wiec ciężko mi dokładnie opisać czy doradzić.
    P.S.
    Masz blokadę skrzyni biegów?!

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Wymień ciegna to wszystko wróci do normy, prawie wszystko bo cieżka w dwójka w tych skrzyniach to objaw wypracowanego synchronizatora.

    Swoja drogą ciekawe czy jest możliwość założenia sterowania takiego jak ma maryska czyli na linki. Zero problemów z luzami itp.

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 listopad 2008
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    4
    Auto
    Bravo 1,8 GT r.1996
    Dzieki za pomoc w takim razie bede musial to sprawdzic. Punkty nawet jak nie pomoze za dobre checi dla was

    Pozdrawiam

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 listopad 2008
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    24
    Auto
    Fiat Bravo 1.6 16V
    Co do rozwiązania na linki a nie na cięgna, rozwiązanie to było też stosowane w niektórych Bravo/Brava w szczegulności w ostatnich modelach, więc myśle że bez większych problemów można by zadoptować do starszych B/B
    Bravo 1.6 16v x2
    bravo 1.9 TD
    Megane Cupe
    Tipo 1.4
    Uno 1.0 fire
    Regata 1.6
    Było też Mondeo ale szkoda wspominać o Fordzie...!!!


 

Podobne tematy

  1. problem z kontrolką wtryskiwaczy bravo 1,9 td 97 rok
    Napisany przez krisjax na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 24-10-2009, 19:03
  2. Obrotomierz w Bravo 1.6 16V - problem z działaniem
    Napisany przez Dyzio151 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 27-02-2009, 08:12
  3. czy ktoś robił remont skrzyni?
    Napisany przez nenetom na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 18-01-2009, 22:03
  4. Fiat Bravo problem z szyberdachem
    Napisany przez kowwwal1 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 21-11-2008, 18:15
  5. Bravo 1.6 - problem z ciśnieniem oleju
    Napisany przez kabal na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 04-06-2008, 09:41

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

skrzynia bravo 1 6 a 1 8

skrzynia 6 do bravo gt

fiat bravo 1 6 gt 1996

Fiat bravo skrzynia z 2 0 Do 1 8

http://www.iparts.pl