Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 24
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2011
    Skąd
    Zator
    Wiek
    32
    Postów
    10
    Auto
    Fiat Bravo

    bravo 1.6 97r. brak mocy duże spalanie nie równa praca silniku

    Witam ma problem ze swoim fiacikiem przy zapaleniu i jezdzie strasznie falują obroty, dopuki się nie zagrzeję to przy ruszaniu brakuje mu mocy i potrafi zgasnąć, dziwna sprawa jest również taka że przy zalóżeniu oporników na wtyczce zamiast czujnika temperatury to auto zachowuje się normalnie ale ma problemy z odpaleniem, próbowałem wymieniać czujnik temp. cewka, kable, komputer również został założony nowy ale to nic nie pomogło



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    A jak dobrałeś rezystancję tych oporników?

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2011
    Skąd
    Zator
    Wiek
    32
    Postów
    10
    Auto
    Fiat Bravo
    nie pamiętam dokładnie bo znajomy mi to robił ale wychodziło tak że komp wykrywał że ma około 90 stopni

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    a rezystencja była dobrana z AUTODATY bo były podane wszystkie wartości czujnika

  5. #4
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    A podłączaliście się pod kompa żeby sprawdzić czy faktycznie widzi te 90 stopni?

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 luty 2012
    Skąd
    gniezno
    Wiek
    33
    Postów
    38
    Auto
    bravo hgt 2.0
    sprawdz sąde lambda cuda mi się działy a apetyt miał powalający

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2011
    Skąd
    Zator
    Wiek
    32
    Postów
    10
    Auto
    Fiat Bravo
    sonde wymieniałem już i niestety bez efektów

  8. #7
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Na zimnym silniku podłączałeś rezystor, komp widział że ma 90'C i chodził dobrze? Dziwne..
    A może jakiś wtrysk leje i komp też głupieje..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 luty 2012
    Skąd
    Bytom
    Wiek
    40
    Postów
    63
    Auto
    stilo 1.9 jtd 115 2002 r,
    Rocznik
    2002
    Cytat Napisał zazaaz Zobacz post
    Witam ma problem ze swoim fiacikiem przy zapaleniu i jezdzie strasznie falują obroty, dopóki się nie zagrzeję to przy ruszaniu brakuje mu mocy i potrafi zgasnąć, dziwna sprawa jest również taka że przy założeniu oporników na wtyczce zamiast czujnika temperatury to auto zachowuje się normalnie ale ma problemy z odpaleniem, próbowałem wymieniać czujnik temp. cewka, kable, komputer również został założony nowy ale to nic nie pomogło
    pytanie o którym czujniku piszesz ( zakładam po temp. ze z termostatu) :
    sama się bawiłam opornikami i ustalałam temp zasysanego powietrza (czujnik na silniku) i temp. płynu chłodzącego ( problem padnięty termostat zima zagranica i podroż 2 tys km z wysokim spalaniem ) poradziłam sobie opornikami, Wiec jeśli jest zimno a ty dasz opornik co pokazuje komp. 90 st. płynu chłodzącego samochód nie odpali, jest jeszcze czujnik temp zasysanego powietrza i parametry z obu czujników są sprzeczne. skoro samochód zachowuje się normalnie po założeniu oporników to problem w 60% jest w czujnikach. Ja bym sprawdziła oba czujniki omomierzem instrukcja w książce sam naprawiam. Z drugiej strony wg instrukcji jeśli jeden czujnik padł komputer wstawia parametry przejściowe dla 20 st otoczenia lub pobiera temp z 2 czujnika, wiec samochód powinien normalnie odpalać i mi nie falowały obroty.

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2011
    Skąd
    Zator
    Wiek
    32
    Postów
    10
    Auto
    Fiat Bravo
    zastanawiam się czy nie jest to wina wtrysków właśnie bo strasznie czuć w spalinach paliwem a jak podpina się opornik zamiast czujnika to komp wymusza mniejszą dawke czy jest to możliwe?

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 luty 2012
    Skąd
    Bytom
    Wiek
    40
    Postów
    63
    Auto
    stilo 1.9 jtd 115 2002 r,
    Rocznik
    2002
    Cytat Napisał zazaaz Zobacz post
    zastanawiam się czy nie jest to wina wtrysków właśnie bo strasznie czuć w spalinach paliwem a jak podpina się opornik zamiast czujnika to komp wymusza mniejszą dawke czy jest to możliwe?
    tak, komp wtedy podaje mniejsza dawke paliwa, przyklad moj stary brava 1.6 103 z 1997 r padniety termostat palil mi 10 l , po rezystorze ktory pokazywal mu okolo 88st na trasie uk polska spalil mi 6.3 ( rezystor podlanczalam jak silnik sie zagrzal , by go nie uszkodzic i by normanie odpalal) moze to nie sa czujniki, zacznij od tego ile pali na 100kmm jakie sa spaliny czy pracuje silnik na wszystkie cylindry, jest jeszcze czujnik map sensor, czarna puszka do odkrecenia na grodzi ( u mnie ) mialam pekniety przewod podcisnieniowy ktory do niej lecial, objawy spalanie 20 l /100 km , czarny dym, niespalone paliwo, nierowna praca , brak mocy , obroty trzeba bylo wysoko by jechal poprawnie . To sa proste czujniki kilka do sprawdzenia omomierzem czy podaja prawidlowe wartosci i sprawdzenie przewodow podcisnienia ( jesli podlonczenie pod komputer nie pokazuje bledu)

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2011
    Skąd
    Zator
    Wiek
    32
    Postów
    10
    Auto
    Fiat Bravo
    spalanie jest naprawde tagedia około 15l przez weekend musze sięwziąść za sprawdzanie tych czujników

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 luty 2012
    Skąd
    Bytom
    Wiek
    40
    Postów
    63
    Auto
    stilo 1.9 jtd 115 2002 r,
    Rocznik
    2002
    to już bardziej map sensor , lub lambda , czyli pali jak na ssaniu ( map sensor) czujniki są szybsze i tanie do sprawdzenia samemu niż wtryski, choć czytałam gdzieś tu instrukcje jak sprawdzić wtryski, wynikało z niej ze nawet ja bym sobie poradziła , odkręcić listwę odpalić i sprawdzić czy rozpylają ładnie ( zakładając ze podpięcie pod komputer nie pokazuje błędów a powinno czujniki, ale to koszt pewnie min 50 zł podpięcie )

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2011
    Skąd
    Zator
    Wiek
    32
    Postów
    10
    Auto
    Fiat Bravo
    z podpięciem nie ma problemu bo komputer mogę sobie załatwić na weekend ale już był podpinany i to nieraz nic nie pokazywał że są jakieś błędy a czujniki niby wskazywały poprawną prace najpierw zaczne od tego map sensora, ale najlepiej by było mieć jakiś na podmiane a w tym map sensor jakie wartości powinien wskazywać sprawdzając go ręcznie?

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    co do sondy to była moja pierwsza myśl i ją wymieniłem ale nic nie pomogło

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    tylko najdziwniejsze jest to że jak się jedzie około 80km/h to nic nie wskazuje że coś jest nie tak ma słagą moc ale nie szarpie nim i dość rózno przyspiesza poniżej tej prędkości potrafi robiś kangurka

  15. #14
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    A czym Ty skanujesz 1.6 przed liftem?
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2011
    Skąd
    Zator
    Wiek
    32
    Postów
    10
    Auto
    Fiat Bravo
    tester st6000 w komorze silnika jest wtyczka przez nią się łącze


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Nie równa praca silnika po odpaleniu.!
    Napisany przez zozo1 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 11-07-2017, 11:33
  2. Dziwna praca silnika, drżenie samochodu, brak mocy i inne
    Napisany przez SZOPENRAPU na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post: 06-02-2013, 19:47
  3. fiat siena 1.4 8v nie równa praca przerywanie kopci na czarno
    Napisany przez michal1984 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 22-09-2012, 09:58
  4. Brak mocy, zwiększone spalanie
    Napisany przez piotrekb na forum Punto II
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 27-04-2012, 13:23
  5. nie równa praca
    Napisany przez paliwo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 02-04-2012, 20:30

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

sam naprawiam -reno scenic silnik 1 6 benzyna nieruwno pracuje

fiat bravo 1.6 brak mocy duze spalanie

scenic 1.8 nie rowna praca brak mocy

brak mocy duze spalanie brava

fiat brava 1977 1.4 spalanie

fiat brava 1.4 wysokie spalanie brak mocy

fiat stilo 1.4 drganie silnika brak mocy

fiat marea 1.6 nieruwna praca silnika brak mocy

NIEROWNA PRACA SILNIKA FIAT BRAVA 1.4 97

fiat bravo nie rowno praca silnika nie ma mocy

fiat bravo 1997 r 1 6 spadek mocy

siena 1.6 wysokie spalanie

fiat bravo 1.6 spalanie

duze spalanie fiat brava i brak mocy 97 rok benzyna

map sensor bravo 1.6 benzyna 1997 r

brak mocy fiat bravo 1.6

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl