Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 listopad 2013
    Skąd
    Stalowa Wola
    Postów
    10
    Auto
    bravo 1.6 16v
    Rocznik
    1996

    bravo 1.4 stuki na wolnych obrotach brak mocy.

    Dzień dobry. Jestem nowy!
    Mam pewien problem z moim fiatem 1.4 12v. Otóż po dodaniu gazu do spodu silnik zachowuje się jakby go zalewało. Dławi się. Jest duży spadek mocy. po odpięciu sondy lambda jest lekka poprawa ale auto spala ogromne ilości paliwa. Kolejnym problemem są stuki w górnej części silnika i okropny pisk pod obciążeniem. Jeśli auto pracuje na wolnych obrotach na biegu jałowym to nie słychać pisku a jak się doda szybciej gazu albo ma obciążenie podczas jazdy to słychać ogromny pisk spod maski. Konkretniej pisk wydobywa się spod pokrywy zaworów. I czy rolka pompy wspomagania ma mieś lekki luz czy powinna być sztywno osadzona w Pompie? Proszę o pomoc.
    Ostatnio edytowane przez krzysiekb997 ; 21-11-2013 o 23:42



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2012
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    23
    Postów
    875
    Auto
    Bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1996
    Wiesz co najlepiej jak masz czym nagrać to nagraj film posłuchamy możliwe że wałek, możliwe że jeżeli masz katalizator, to może być on przytkany zalecam wizytę u tłumikarza. sprawdź wtrysk, bo może tak być a nie musi że dostał syf i on piszczy. Co do pompy wspomagania zależy jaki luz, ale raczej nie powinno tam być luzów
    Uchol znany też jako Maciar

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 listopad 2013
    Skąd
    Stalowa Wola
    Postów
    10
    Auto
    bravo 1.6 16v
    Rocznik
    1996
    no właśnie nie mam zbytnio czym nagrać. ale stuki wydobywają sie spod pokrywy zaworów tylko na wolnych obrotach, później cichną po dodaniu gazu. a pisk jest strasznie głośny coś jakby pasek piszczał ale wydobywa się gdzieś spod pokrywy zaworów albo spod osłony rozrządu, słychać go jakby jakieś łożysko się zacierało. na pompie wspomagania rolka ma luz a jest dokręcona. jest w niej jakieś łożysko do wymiany? i co ze spadkami mocy? zalewa go po gwałtownym dodaniu gazu i jak juz pożądnie ostygnie to jest problem z odpaleniem.

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 listopad 2013
    Skąd
    Stalowa Wola
    Postów
    10
    Auto
    bravo 1.6 16v
    Rocznik
    1996
    problem rozwiązany.
    powodem stuków i świstu była nieszczelnoiść pomiędzy kolektorem wydechowym a głowicą. stuki wydawał tłok a świst był spowodowany ruchem cieniutkiej blaszanej uszczelki. była przpalona w jednym miejscu. dławienie było spowodowane kompletnie zatkanym katalizatorem tłumikiem środkowym i końcowym. katalizator wycięty, tłumiki wyczyszczone. Nie ten samochód


 

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 06-06-2013, 23:12
  2. Punto1 94r. Nie ma wolnych obrotów i brak mocy
    Napisany przez Stiven501 na forum Punto
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 05-02-2013, 14:14
  3. trzęsie na wolnych obrotach
    Napisany przez margwi na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post: 24-12-2012, 23:01
  4. Brak wspomagania na wolnych obrotach
    Napisany przez BAZINGA na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 28-08-2012, 00:01
  5. bravo wyskakujacy zapłon na wolnych obrotach
    Napisany przez szaman07 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 17-02-2010, 20:31

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo stuki na wolnych obrotach

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl