Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 34
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 kwiecień 2008
    Skąd
    Oświęcim
    Postów
    12
    Auto
    bravo 1.4
    no to w moim przypadku raczej autem nie jeździli bo dowód miałem przy sobie, auto wylądowało w autoryzowanym serwisie w Katowicach, jedyne co mnie zastanawia to kwestia zaworów o której gości mówił że niby hydraulika itp, a dziś na przykład wracając z pracy odpalił prawidłowo jak gdyby nic bez żadnych problemów z obrotami odjechałem do domu.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Master
    Dołączył
    17 wrzesień 2008
    Skąd
    Katowice
    Postów
    1,003
    Auto
    Nuovo Bravo 1,6 multijet Brava 1,9JTD
    Co do ASO w K-ce to mam średnie zdanie, na Roździeńskiego jest bardzo drogie, a na Kościuszki niedokładne i niechlujne. Wiem, że to dziwne ale ceny w obydwu ASO różnią się i to o około 30%.
    A co Ci powiedzieli z tymi zaworami?Bo może tak być a może też tak być ze masz walnięty czujnik a komp pokazuje coś innego bo i tak zdarza. Dlatego ważne jest aby znać się na tym co się robi i w kompach "czytać między wierszami".

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 kwiecień 2008
    Skąd
    Oświęcim
    Postów
    12
    Auto
    bravo 1.4
    szczerze to nic dokładnie go nie powiedzieli, jedynie tyle że z hydraulika walnięta i źle pracuje na zimnym silniku i że naprawa tego wszystkiego to koszt około 2500zł.
    ale ja dale jestem przekonany że to raczej właśnie jakiś czujnik, zauważyłem teraz jak mi spada z obrotów na zimnym i zgaśnie to zapala się marchewka, po wyłączeniu zapłonu odczekaniu krótkiej chwili zapala bez problemu i silniczek pracuje prawidłowo, w weekend będę wymieniał płyn chłodniczy wiec obrazu sobie sprawdzę czujnik temperatury i zobaczę co z tego wyjdzie,

  5. #19
    Master
    Dołączył
    17 wrzesień 2008
    Skąd
    Katowice
    Postów
    1,003
    Auto
    Nuovo Bravo 1,6 multijet Brava 1,9JTD
    Może być tak, że hydraulika wysiada. Jak masz z kim zejść do auta to jak odpalisz auto to sprawdź jak się zachowa po odkręceniu korka wlewu oleju. Ty popatrz czy nie wylatują korkiem spaliny, a druga osoba niech obserwuje obroty. Jest możliwość zrobić to samemu ale razem łatwiej i przyjemniej

  6. #20
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Cytat Napisał szela
    Ty popatrz czy nie wylatują korkiem spaliny, a druga osoba niech obserwuje obroty.
    To będzie błędna diagnoza bo silnik przez wlew zawsze Ci pokaże jakieś opary a niekoniecznie muszą to być spaliny. Conajwyżej kolega sie dorobi trochę kropak jak go olejem ochlasta

  7. #21
    Master
    Dołączył
    17 wrzesień 2008
    Skąd
    Katowice
    Postów
    1,003
    Auto
    Nuovo Bravo 1,6 multijet Brava 1,9JTD
    Dla mnie jest różnica między spalinami, a oparami, zwłaszcza na zimnym silniku. A nigdy jeszcze mnie olej nie obryzgał jak odkręcałem wlew oleju na pracującym silniku, owszem trzeba to robić ostrożnie i uważnie ale nie powinno się nic stać.
    Jeżeli idą spaliny górą to coś się dzieje z głowicą i będzie to skazywać, że niekoniecznie problem jest jakiś czujnik.
    Brat miałem tak firmie. W służbowej pandzie (nie jego[nawiasem mówiąc nie wiem jak można tak zajechać auto, nieważne że służbowe]) 1,2 lpg, przy 120tys przestała jeździć na gazie, przy 137tys poszło chłodnica, po wymianie auto nie odpalało albo strasznie się dusiło, kaszlało, i w końcu gasło. Po odkręceniu wlewu oleju waliło spalinami aż milo. W fiacie powiedzieli, że jeden popychacz się złamał i że od 40tys nie było regulacji luzów na zaworach.

  8. #22
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Cytat Napisał szela
    Dla mnie jest różnica między spalinami, a oparami, zwłaszcza na zimnym silniku.
    Ty to rozpoznasz ale czy taki kolega który ma średnie pojęcie o mechanice to chyba nie bardzo. To jest własnie ból pomagania przez internet że samemu nie da się zobaczyć.

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 kwiecień 2008
    Skąd
    Oświęcim
    Postów
    12
    Auto
    bravo 1.4
    spoko chłopaki raz już miałem tak korek odkręcony i spalin nie wyczułem.
    natomiast co do mechaniki to laikiem nie jestem, a jakieś tam podstawowe pojęcie mam, jednak o wiele częściej grzebię w silnikach motocyklowych.

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 październik 2008
    Skąd
    Krosno
    Postów
    5
    Auto
    Bravo 1,4
    Witam. Znalazłem czas na wymianę czujnika ale niestety po wymianie czujnika bez zmian nadal są te same objawy. Powiedzcie co to może być jeśli nie ten czujnik płynu chłodniczego? przy wymianie czujnika spostrzegłem obok wkręcony jeszcze jeden jakiś czujnik z podpiętym jednym przewodem od czego jest ten czujnik?

  11. #25
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2008
    Skąd
    Kielce
    Postów
    19
    Auto
    Bravo 1.4 LPG
    Cytat Napisał fluo
    przy wymianie czujnika spostrzegłem obok wkręcony jeszcze jeden jakiś czujnik z podpiętym jednym przewodem od czego jest ten czujnik?
    Ten z jednym przewodem jest od wskaźnika temperatury w liczniku.

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 kwiecień 2008
    Skąd
    Oświęcim
    Postów
    12
    Auto
    bravo 1.4
    no i w pewnym sensie problem rozwiązał się sam a mianowicie zawór obróciło i spotkał się z tłokiem robiąc w nim dziurę :cry: :/ więc nie pozostaje mi teraz nic innego jak szukać innego silnika

  13. #27
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2008
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    622
    Auto
    Fiat 500L 1.6 Multijet II
    Rocznik
    2014
    uuuuuu..... boli jakbys nie mógł znaleść silnika to daj znać, zapytam kumpla który przywozi z włoch częsci do fiatów itp.
    Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
    Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM

  14. #28
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 kwiecień 2008
    Skąd
    Oświęcim
    Postów
    12
    Auto
    bravo 1.4
    ok, to zapytaj się tego swojego kumpla o silnik, ewentualnie części, takie jak tłok, korbowód głowica.
    temat na tyle pilny, że wolne mam do 6 stycznia i do tego czasu chciał bym to ponaprawiać, bo inaczej nie będę miał czym do pracy dojeżdżać

  15. #29
    Master
    Dołączył
    17 wrzesień 2008
    Skąd
    Katowice
    Postów
    1,003
    Auto
    Nuovo Bravo 1,6 multijet Brava 1,9JTD
    Ja mogę załatwić kompletną 1,4 za 1000zł ale dopiero po nowym roku, głowice też dopiero po nowym roku także chyba niestety nie pomogę.

  16. #30
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2008
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    622
    Auto
    Fiat 500L 1.6 Multijet II
    Rocznik
    2014
    Kumpel silnik będzie miał dopiero pod koniec stycznia.... :/
    Gdybyś nie znalazł do tego czasu to daj znać.
    Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
    Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Kiepsko Odpala na zimnym silniku
    Napisany przez maverick_ice na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 08-04-2015, 01:37
  2. [silnik] szarpanie na zimnym silniku
    Napisany przez zibi131 na forum Panda
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 27-02-2009, 15:38
  3. [silnik] cykanie w silniku (1.6 benzyna)
    Napisany przez marazm na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 28-01-2009, 01:07
  4. Wysokie obroty na zimnym silniku
    Napisany przez megatron na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 06-01-2009, 00:18
  5. Bravo 1.9TD duzo pali :(
    Napisany przez BamboTM na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 04-01-2009, 10:06

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo 1.4 niedogrzany silnik

silniczek krokowy bravo 1.4

problem z ponownym odpaleniem na nie dogrzanym silniku

nie pali na zimnym brava 1.4

czujnik temperatury brava 1.4 nie odpala

fiat brava 1.4 niedogrzany

czujniki w silniku bravo 1.4

fiat bravo 1.4 na zimnym silniku nie odpala

fiat brava 1.4 czujnik temperatury silnika

silnik krokowy brava 1.4

brava 1.4 ciezko odpala na zimnym silniku

niedogrzany silnik fiat brava

czujnik temperatury silnika fiat bravo

bravo 1 4 reset kompa

nie pali na niedogrzanym silniku

czujnik temperatury silnika brava 1 4

fiat brava niedogrzany silnik

fiat brava 1.4 nie odpala

czujnik temperatury brava 1.4

czujnik temperatury silnika fiat brava1.4

niedogrzane auto duzo pali

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl