Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 66
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 styczeń 2013
    Skąd
    Bochnia
    Postów
    21
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 12V
    Rocznik
    1997
    Takich mamy właśnie mechaników w Polsce ) Połowa z nich nadaje się do wyje****!
    Dlatego lepiej zapytać zwykłego przeciętnego "grzebajka" samochodów. Skoro nie pasek to w takim razie w głowie mi siedzi ten komputer ale mówicie że to też odpada więc nie mam zielonego pojęcia co to może być. Ostatnią rzeczą to przegryziony jeszcze jakiś przewód



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Nowy Sącz
    Wiek
    25
    Postów
    343
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 12V
    Może przewody od modułu zapłonowego są przegryzione. Posprawdzaj wszystkie wiązki przewodów.

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2012
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    23
    Postów
    875
    Auto
    Bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1996
    Zmień jeszcze raz przewody na odpowiednie, wiem ze wydatek ale może one nie za bardzo pasują

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 styczeń 2013
    Skąd
    Bochnia
    Postów
    21
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 12V
    Rocznik
    1997
    Diagnoza brzmi: brak kompresji, pomiary wykazały że zamiast tych 11, 12 barów na tłoku jest po 5,6 w porywach do 7 ;/
    najgorsze co mogło się przytrafić chyba ;/

    Opłaca się w ogóle to robić? Jaki były koszt takiej zabawy i co konkretnie trzeba wymienić?

  6. #20
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004

    Odp: Bravo 1.4 12V Nie odpala po wymianie przewodów

    Na wszystkich garach? Pewny jesteś tej diagnozy? 11 to owszem ale na ciepłym silniku z dobrze rozprowadzonym olejem a Ty zdaje się auta nie odpaliłeś...

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Nowy Sącz
    Wiek
    25
    Postów
    343
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 12V
    No to pewnie pierścienie zapieczone bądź spękane.

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 styczeń 2013
    Skąd
    Bochnia
    Postów
    21
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 12V
    Rocznik
    1997
    No tak.. rozbierali samochód na części no i innej diagnozy nie było, jeszcze pasek był przeskoczony o dwa ząbki, nakierował go z powrotem ale to nic nie pomogło

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Nowy Sącz
    Wiek
    25
    Postów
    343
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 12V
    Mogły się pokrzywić zawory choć to dość nieprawdopodobne skoro dwa ząbki przeskoczyły. U mnie był identyczny problem i okazało się, że pierścienie są zapieczone.

  10. #24
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał luki183 Zobacz post
    U mnie był identyczny problem i okazało się, że pierścienie są zapieczone.
    Ale czemu akurat po wymianie kabli? heh tego to ja nie ogarniam
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Nowy Sącz
    Wiek
    25
    Postów
    343
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 12V
    byrrt
    Przepraszam. Źle opisałem. U mnie nie było to po wymianie kabli. Ale wszystko poza tym było identycznie. Rozkręciłem cały silnik wymieniłem pierścienie i tłoki, poskładałem wszystko i teraz śmiga.

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 styczeń 2013
    Skąd
    Bochnia
    Postów
    21
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 12V
    Rocznik
    1997
    Duży to jest koszt naprawy?

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Nowy Sącz
    Wiek
    25
    Postów
    343
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 12V
    Ja robiłem sobie sam więc nie płaciłem robocizny. Pierścienie kosztują ok. 50 zł na cylinder + nowa uszczelka pod głowicę. Opiszę Ci co ja robiłem. Musisz zdjąć głowicę i oddać ją do planowania (ok.150 zł), jeśli pokrzywiło zawory to dodatkowy koszt. Ściągasz miskę olejową, odkręcasz korbowody i wysuwasz tłoki w górę. Ściągasz stare pierścienie, zakładasz nowe, wsuwasz tłoki, skręcasz wszystko do kupy i powinno działać. Opisałem to w ogromnym uogólnieniu. Rozkręcania jest trochę no i bez podnośnika bądź kanału się nie obejdzie. Mi cała operacja zajęła jeden dzień.

    Ewentualnie, jeśli miałbyś takie życzenie to mógłbyś przyciągnąć samochód do mnie do Nowego Sącza i zrobię to.
    Ostatnio edytowane przez luki183 ; 09-01-2013 o 10:14

  14. #28
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 styczeń 2013
    Skąd
    Bochnia
    Postów
    21
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 12V
    Rocznik
    1997
    Heh tylko kto mnie tam zaholuje..
    czekam na tel od tego mechanika całego, dowiem się ile wyjdzie za całość i wtedy zdecyduje

  15. #29
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Nowy Sącz
    Wiek
    25
    Postów
    343
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 12V
    Cały silnik trzeba rozebrać w celu wymiany pierścieni. Tyle mogę dodać, ale to naprawdę bardzo, bardzo dziwny przypadek.

  16. #30
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 styczeń 2013
    Skąd
    Bochnia
    Postów
    21
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 12V
    Rocznik
    1997
    Akurat mnie się musiał przytrafić no cóż.. nowy rok nowe możliwości h
    zmieszcze się w 500zł z naprawą?


 
Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. po wymianie aku, świeci się IMO (code) nie odpala
    Napisany przez subratri na forum Ducato II
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 16-10-2012, 16:05
  2. [ukł. klimatyzacji] dorabianie przewodów klimy
    Napisany przez XERIX na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 20-06-2011, 23:16
  3. [Filtr paliwa] montaż przewodów
    Napisany przez Basti na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 26-05-2011, 08:51
  4. [ukł. chłodzenia] obejmy przewodów termostatu
    Napisany przez molej na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 07-11-2010, 10:02
  5. Po wymianie filtra paliwa gorzej odpala
    Napisany przez tobek85 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 17-08-2010, 15:44

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat brava 1.4 12v nie odpala

przewod paliwa do filtra fiat brawo 1996

ustawienie kabli zaplonowych w fiacie brava 1.4 12v

pompa paliwa fiat bravo 1.4 12v 1997r

fiat brava 1.4 nie odpala

kable zaplonowe palio 1.4 wymiana

wymiana pompy paliwa brava 97

wymiana pompy paliwa fiat brava 1.4

pompka paliwowa brawa 1 4 12v ceny

mokra pompa bravo 1.4

fiat brava 14.12v

fiat marea 1.4 12v pompa paliwa

schemat ustawienia rozrzadu fiat bravo 1 4 rok 97

fiat bravo 1.4 zmiana korby na elektryke

odpala i gasinie fiat brawa 14.12v

fiat brava 1.4 12v 1997 za co odpowiada komputer

wymiana przewod

pompa paliwa fiat bravo 1.4

fiat bravo 1996 1.4 jak sprawdzic pompke paliwa

fiat brawa wymiana przewodow paliwowych

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl