Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 19 z 19
  1. #16
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał lukq Zobacz post
    Jest to złącze diagnostyczne, do diagnozy komputerowej ECU.
    Gadka szmatka a mi to nie daje spokoju.. Złącze diagnostyczne jest 3 pinowe - to jest jedno pinowe. U mnie takie złącze owszem też jest ale łącze się z ECU przez 3 pinowe..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    26 wrzesień 2008
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    41
    Postów
    200
    Auto
    Bravo 1,2 16v , 2000r Stilo 1.2 16v , 2002r
    Rocznik
    2000 / 2002
    To złącze jedno pinowe jest to wyprowadzenie pinu A10 z ECU .
    + 12 volt do programowania ECU M1.5.5

    Odnośnie czyszczenia krokowca to nie ma w nim nic do czyszczenia .
    Wyczyść przepustnice , na pewno jest zaolejona ponieważ widać sporą ilość oleju w odmie,
    albo ktoś nalał za dużo oleju ,albo silnik ma spore przedmuchy .
    Po czyszczeniu przepustnicy trzeba będzie zrobić reset .
    Adaptacji nie zrobisz przez odłączenie aku na 30 min .

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 październik 2011
    Skąd
    Legionowo
    Postów
    522
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    02/2000
    A co jest powodem szarpania na zimnym silniku jak się próbuję rozpędzić to nie ma siły jakby wejść w obroty i tak szarpie go jak przestaje szarpać przez chwile to łapie zamułkę straszną i wolno bardzo przyśpiesza jakby na wszystkie gary nie palił? Jak się rozgrzeje jest git, przy zimnym szaleje.

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    26 wrzesień 2008
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    41
    Postów
    200
    Auto
    Bravo 1,2 16v , 2000r Stilo 1.2 16v , 2002r
    Rocznik
    2000 / 2002
    Trzeba by zacząć od sprawdzenia przepustnicy (czyszczenie ) , czujnika ciśnienia i temperatury w kolektorze
    ssącym , działania krokowca , temperatura silnika – czujnik ,termostat ,
    szczelność układu wydechowego, przewody zapłonowe , świece , filtr powierza.
    Następnie reset parametrów adaptacyjnych.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Kabel Diagnostyczny
    Napisany przez kamil00512 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 03-06-2014, 22:10
  2. Kabel do Fiat Ecu Scan
    Napisany przez staniol504 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 05-11-2012, 19:44
  3. Alarm Cheetah, niewiadomy kabel przy stacyjce, do czego?
    Napisany przez pedropoland na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 29-05-2011, 22:01
  4. Który kabel do diagnostyki
    Napisany przez Marcineek_85 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 14-02-2011, 08:46
  5. Kabel od klocków hamulcowych
    Napisany przez pik_38 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 20-01-2011, 16:35

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

gdzie jest gnizdo diagnostyczne obd 2 fiat bravo 80 16v

kostka diagnostyczna fiat bravo 1.2 16v

brava 1.2 zlacze diagnostyczne

kostka komputera fiat bravo 1.2 16v

fiat brava 1.2 olej w gniezdzie

fiat brava 1.2 obd jakie

gniazdo diagnostyczne w fiacie brava 1.2

brava 1.2 jakie obd

gniazdo komputerowe brava 1.2 2000

opis gniazda diagnostycznego fiat brawa 12 16v

zlacze jednopinowe co to

kabel do diagnostyki fiata bravo 1.2

fiat siena 1.2 zlacze diagnostyczne

kable do brava 1 2

brava 1.2 wejscie obd

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl