Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 29 z 29

Temat: Brava grzeje się  

  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    26 wrzesień 2008
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    41
    Postów
    200
    Auto
    Bravo 1,2 16v , 2000r Stilo 1.2 16v , 2002r
    Rocznik
    2000 / 2002
    Dlaczego mi nie chce zrobić tych testów nie wiem , ale spróbuj zrobić w AlfaOBD .



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Wersja bez klimy ma tylko jeden bieg..

    Sent from my GT-S5830 using Tapatalk
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #18
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Ma jeden bieg i w zależności od wersji na czujnik na chłodnicy albo jeden na termostacie.

    Wysłano z GT-I9100 z użyciem Tapatalk

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    21 listopad 2011
    Skąd
    Drążdżewo
    Wiek
    25
    Postów
    206
    Auto
    Brava 1.2 SX
    Ja w chłodnicy nie mam mam tylko w silniku

  6. #20
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    podmień go tak jak pisaliśmy i powinno być dobrze

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    21 listopad 2011
    Skąd
    Drążdżewo
    Wiek
    25
    Postów
    206
    Auto
    Brava 1.2 SX
    Przywiozłem czujnik i jeszcze zanim miałem go podmieniać sprawdziłem cały okres rozgrzewania się auta podpięty był pod fes i sprawdzałem na bieżąco temperaturę, termostat jest ok wypełnił swoją rolę w odpowiednim momencie czujnik sprawny ponieważ pokazywał normalnie temperaturę nie zacinało się nic.. podczas rozgrzewania auta na fes było 85 C a zegar pokazał mi miedzy środkiem a pierwszą kropką tak jak pisałem,strzał z lewej w zegar i znalazł się na środku,atu rozgrzało się znów do 98 C i wentylator się załączył schłodził do 93 więc układ wygląda na sprawny, czujnik nie podmieniłem bo mi wtyczka nie chciała zbytnio pasować, niby taka sama ale nie chciała do końca się wcisnąć
    [COLOR="Silver"]

    [SIZE=1]---------- Post dodany o 10:00 ---------- Poprzedni post dodany był o 09:59 ----------[/SIZE]

    [/COLOR]słyszałem coś o zimnych lutach w zegarach, że trzeba je poprawić i zegar będzie pracował prawidłowo

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2009
    Skąd
    Sokołów Podlaski
    Wiek
    26
    Postów
    431
    Auto
    Brava 1.9 JTD
    Rocznik
    2000
    Ja mam w JTD to samo, tylko, że skacze aż do czerwonego, czasem się stuknie i opada, więc może u Ciebie to samo jest Bo normalnie pokazując prawdę to trzyma się na środku

  9. #23
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Zimne luty też wystepują, niestety ale do tego trzeba rozberac cale zegary.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    21 listopad 2011
    Skąd
    Drążdżewo
    Wiek
    25
    Postów
    206
    Auto
    Brava 1.2 SX
    po uderzeniu ten zegar teraz działa a zegary wyciągałem już dwa razy i to nie jest akurat problem, jak się będzie paskudzić to pomyśle o tych lutach a póki co dopatrzyłem się że uszczelka pod termostatem się nie nadaję i wyciek mi tam płyn, wyciekło trochę i się ustabilizowało alę muszę coś z tym zrobić i nie wiem czy złożyć na sylikon czerwony czy nowy termostat...

  11. #25
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    może nowy termostat i daj wtedy od razu silikon po obu stronach uszczelki (bo tam chyba taka tekturowa w zestawie powinna być)

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 maj 2012
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    30
    Postów
    6
    Auto
    Bravo HGT 2.0 20V
    Witam. Podłaczę sie do tematu bo o chłodnicy mowa tu widzę. Bravo HGT 2.0 20V (147KM) + klima (nienabita) Płyn mi zagotował ostatnio bo trochę upałów było...niestety dopiero na postoju (jak jechałem no to wiadomo miał chłodzenie) i na szczescie tylko korek wywaliło z chłodnicy, nowy 2 zł i to już plus ale na minus to ze nie sprawdziłem przy okazji czy działa wskaźnik temp. bo zanim sie zatrzymałem było w normie a potem juz ostygł i był na 1/4 a miał prawo...
    ...ale do rzeczy;
    - termostat raczej chyba nie ma nic do tego ale raczej jest ok bo nie było z nim problemów a i słychac czasami kiedy puści płyn na nagrzewnicę i grzeje więc zakładam zę ok
    - bezpieczniki ok ( środek pod kierą i jednen przy akumulatorze a są jeszcze gdzieś? )
    - Wiatrak działa - sprawdzony na krótko i nie tylko
    - I i II bieg - na razie tylko II bo opornik jak to miedź skorodował i się naprawia ale opornik będzie działał jak dorobię wygryziony kawałek bo sprawdziłem,
    - czujnik (załącznik?) w chłodnicy: stojąc od przodu auta po prawej u góry chłodnicy - 3 pinowy

    Teraz tak 3 piny to; 2 dół i 1 góra czyli kształt trójkata.
    Połączenie pinów we wtyczce daje bieg I albo II ( bez opornika ale na zamkniętym obwodzie oba biegi szybkie)
    Ale tutaj sprawa wygląda tak;
    - I bieg działa na styk tak jak powinien i tylko jak trzymam zwarte piny
    - II bieg idzie przez przekaxnik przed akumulatorem (cały czas stoimy przed autem ale II bieg jak zewrę styki w końcówce ruszy tylko: 1) gdy wiatrak sie nie obraca 2) wystarcza mu impuls - nie muszę cały czas zwierać pinów. Gdy juz ruszy to przekażnik nie puszcza. Nie wiem no może po 10 minutach puściłby ale wydaje mi sie że nie...więc go pstryk i puszcza (rozebrany wygląda ok czysty bez przegrzań - przeczysciłem styki na wszelki wypadek)

    Zakładam ze do wymiany ten czujnik (załącznik) w chłodnicy - czy mam rację?

    Ewentualność jest taka że przekaźnik potrzebowałby impulsu z czujnika o innej wartości ale przecież to nie scalak do cholery!
    Próbowałem nawet po zwarciu załaczyć wtyczkę na czujnik ale zero efektu. Próbowałem czujnik podpięty wsadzić do wrzątku ale zero efektu (no chyba ze przez 5 sekund od wyłączenia czajnika i po przelaniu do garnka woda tak wystygła... no cóż metoda nie wiem czy dobra...

    To ze obwód na oporniku I biegu był przerwany to nie ma nic do obwodu II biegu jesli się nie mylę prawda?

    Wynikałoby z tego ze to własnie ten czujnik na chłodnicy Prawda?

    A jeśli chodzi o klimę...
    I bieg załącza sie gdy właczy sie klimę? Ale czy od razu powinien sie włączyc czy jak sie nagrzeje i czy to w ogóle będzie działać jesli klime mam nienabitą?

    Wiem niby sam sobie rozwiązanie podaje ale czy jakies inne opcje wchodzą w grę?
    Ostatnio edytowane przez PawełPee ; 14-05-2012 o 18:57

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    21 listopad 2011
    Skąd
    Drążdżewo
    Wiek
    25
    Postów
    206
    Auto
    Brava 1.2 SX
    Ja swój rozebrałem wyczyściłem wszystko dokładnie drobnym papierem ściernym i złożyłem na sylikon, i jest ok

  14. #28
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 maj 2012
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    30
    Postów
    6
    Auto
    Bravo HGT 2.0 20V
    Ale ten czujnik? hmm...no w sumie moze i da się go jakoś rozebrać...jakoś miałem to za cześć jednorazową

  15. #29
    Klubowicz
    Dołączył
    21 listopad 2011
    Skąd
    Drążdżewo
    Wiek
    25
    Postów
    206
    Auto
    Brava 1.2 SX
    ja odpowiedziałem na prowadzony przeze mnie temat odnośnie termostatu
    [COLOR="Silver"]

    [SIZE=1]---------- Post dodany o 18:10 ---------- Poprzedni post dodany był o 18:06 ----------[/SIZE]

    [/COLOR]
    Cytat Napisał PawełPee Zobacz post
    termostat raczej chyba nie ma nic do tego ale raczej jest ok bo nie było z nim problemów a i słychac czasami kiedy puści płyn na nagrzewnicę i grzeje więc zakładam zę ok
    termostat nie ma się nic do nagrzewnicy obieg między silnikiem a nagrzewnicą ewentualnie parownikiem jeżeli występuję masz cały czas a termostat to łatwo sprawdzić.. tak jest w przypadku gdy nie ma klimy tak jak u mnie, a z klimą to nie wiem, mogę się mylić
    Ostatnio edytowane przez koziol1172 ; 15-05-2012 o 18:12


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Bravo 1.6 16V Grzeje się...
    Napisany przez wwlbravo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 22-04-2014, 13:53
  2. Hamulec się zapada? Brava . Śmierdzi sprzęgło ?
    Napisany przez ania8902 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post: 15-12-2012, 07:37
  3. Silnik nadmiernie się grzeje
    Napisany przez bravo8 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 15-11-2011, 22:51
  4. [silnik] [Brava 1.6 16V] Grzeje się silnik w korkach.
    Napisany przez bizon9ek na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 18-03-2011, 15:58
  5. Nie grzeje.
    Napisany przez Kajetan.Kisiel na forum Punto II
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 03-11-2009, 17:31

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat brava przegrzewajacy sie silnik

przehrzewa sien a postoju

fiat brava grzeje sie

fiat bravo przegrzewa sie

fiat bravo 1.4 12v grzeje sie na postoju

jak rozebrac termostat fiat bravo

fiat bravo grzeje sie

termostat nie otwiera sie brava 1 6

fiat brava wzrost temperatury

marea 1.9 przegrzewa

bravo wzrost temperaturyFIAT BRAVA 1.2 GRZEJE SIE SILNIKfiat brawa grzeje sie silnikprzegrzewajacy sie silnik na postoju fiat puntobrava sie grzeje 1 4

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl