Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Posty od 31 do 39 z 39
  1. #31
    Klubowicz
    Dołączył
    18 listopad 2012
    Skąd
    Płock
    Wiek
    24
    Postów
    48
    Auto
    Brava 1.4 12V
    Za niskie sprężanie na jednym z cylindrów, ale czy to koniecznie problem z zapalaniem samochodu? Raz pali, raz nie.
    Zgodziłem się na planowanie, myślicie, że to będzie tylko to? Wg mnie to nie problem z mechaniką, lecz z mechaksem nie będę się spierał;]



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Nowy Sącz
    Wiek
    25
    Postów
    343
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 12V
    Jeśli na jednym jest niskie ciśnienie to powinien zakaszleć choć na trzy cylindry. Powinien choć nie musi.

  4. #33
    Klubowicz
    Dołączył
    18 listopad 2012
    Skąd
    Płock
    Wiek
    24
    Postów
    48
    Auto
    Brava 1.4 12V
    No właśnie, na razie straszył mnie tym cylindrem, wałkiem i pierścieniami, choć przypuszczam, że na końcu okaże się jakaś pierdułka;/

  5. #34
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Nowy Sącz
    Wiek
    25
    Postów
    343
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 12V
    Skoro wyszło że na jednym z cylindrów jest zbyt niskie ciśnienie to możliwe, że poszła UPG (uszczelka pod głowicą), sama głowica (pęknięta), zawory nadpalone i nie trzymają lub ewentualnie pierścienie tłokowe.

  6. #35
    Klubowicz
    Dołączył
    18 listopad 2012
    Skąd
    Płock
    Wiek
    24
    Postów
    48
    Auto
    Brava 1.4 12V
    500 za wszystko? Myślisz, że ostro naciągnął?

  7. #36
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Nowy Sącz
    Wiek
    25
    Postów
    343
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 12V
    500 za wszystko? Zależy co będzie robił... Na pewno planowanie głowicy ok.150 zł + nowa uszczelka ok. 70 zł. Nie jest to strasznie dużo moim zdaniem. Ale co jeśli nie pomoże?

  8. #37
    Klubowicz
    Dołączył
    18 listopad 2012
    Skąd
    Płock
    Wiek
    24
    Postów
    48
    Auto
    Brava 1.4 12V
    Nie wiem, za 500 ma mi go ogarnąć na sobotę, chyba, że będzie grubsza sprawa to nie ruszy nic.

  9. #38
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Nowy Sącz
    Wiek
    25
    Postów
    343
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 12V
    500 to dobra cena. A to planowanie i uszczelkę musi zrobić. To podstawa każdego ściągnięcia głowicy.

  10. #39
    Klubowicz
    Dołączył
    18 listopad 2012
    Skąd
    Płock
    Wiek
    24
    Postów
    48
    Auto
    Brava 1.4 12V
    Dzięki, co i jak odpiszę po fakcie.
    Pozdrawiam.


 
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Podobne tematy

  1. 2.3 JTD na zimnym nie pali
    Napisany przez Utry na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 25-11-2013, 21:27
  2. Ciągle pali sie ta "marchewka''
    Napisany przez Pau-jan na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post: 15-08-2012, 14:25
  3. Brava 1,4 12V słabo pali na zimnym silniku.
    Napisany przez Dyzio-00 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 15-01-2012, 13:13
  4. Na zimnym pali jakby na 3 gary
    Napisany przez MaxPleasure na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 03-02-2010, 22:33
  5. Nie pali na zimnym
    Napisany przez sindbad na forum Punto II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 27-06-2009, 15:32

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat brava 1 4 zimna nie pali

Dla czego nie chce odpalic fiat brawo 1 4 swieci sie marchewka

fiat brava 1.4 nie odpala

fiat brava 1.4 12v lampa

fiat brava 1.4 12v nie odpala

fiat brava 1 4 nie odpala

fiat 1.4 12v zimny

fiat brava 1.4 12v marchewka

fiat brava marchewka

fiat bravo 1.4 12v kolejnosc zaplonu

fiat 1.4 12v zimny nie odpala

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl