Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 55
  1. #16
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Sprzedawca twierdzi, że będzie pasować, aczkolwiek kiedyś dopiero za trzecim razem kupiłem pasujący termostat...na szczęscie było to w stacjonarnym sklepie, wiec wymiana długo nie trwała.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Sprawdź sobie w eper nr części i wtedy kup.
    Tylko piszesz że górna zimna,do jakiego momentu?

    Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    28 październik 2011
    Skąd
    Żywiec
    Postów
    37
    Auto
    Fiat Brava 1.2 16v
    Do ponad 90*

  5. #19
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    No to prawidłowo.. Zimna bo duży obieg jest zamknięty, potem przy ok 90'C otwiera się termostat i włącza duży obieg - wszystko działa jak należy..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    21 listopad 2011
    Skąd
    Drążdżewo
    Wiek
    25
    Postów
    206
    Auto
    Brava 1.2 SX
    ten będzie jak najbardziej dobry

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    28 październik 2011
    Skąd
    Żywiec
    Postów
    37
    Auto
    Fiat Brava 1.2 16v
    Zimna bo duży obieg jest zamknięty, potem przy ok 90'C otwiera się termostat i włącza duży obieg
    Do ponad 90* to miałem na myśli, że potem dalej jest zimna, ale nie chcę (JA) płynu gotować niepotrzebnie. Jest te 80, zimna, 90, zimna, ponad 90 dalej zimna i potem już nie chcę przesadzać z temperaturą ale zgaduję, że góra cały czas byłaby zimna. A to chyba źle co?

    Wyczytałem, że jak góra ciągle zimna to pewnie zapowietrzony układ przez zbyt mały poziom płynu chłodniczego.

    No i przy odpalonym silniku odpowietrzyć cały układ? Wystarczy ten korek po lewej stronie chłodnicy czy dzieś jeszcze są? Bo tylko jeden znalazłem.

    OD nowa: Korki czyste, w zbiorniku od płynu chłodniczego nie widać oleju, poziom oleju ok, nic nie leci z wydechu, wentylator włącza się prawidłowo przy około 90st, ale pomimo tego nie otwiera się (no na to chyba wygląda) drugi obieg i silnik tak czy tak się grzeje, górna rura od chłodnicy przy ponad 90 cały czas zimna, nic się nie zmienia.
    Ostatnio edytowane przez hugerth ; 13-09-2012 o 09:51

  8. #22
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    termostat powinien otwierać się przy temp (różnie) ok 88-96 stopni.. Rura jest zimna a próbowałeś ją trochę pomiętolić? Przy odpowietrzaniu to czasem pomaga. No chyba że rura ta jest pusta wtedy trzeba odpowietrzyć. Odpowietrzników pewnie masz więcej ale nie pamiętam jak to w 1.2 jest..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #23
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Odpowietrzniki są 2. Odkręcasz odpowietrzniki, uzupełniasz poziom płynu, odpalasz auto i czekasz aż zacznie płyn z nich wylatywać bez bąbelków powietrza (powinno się to dziać w okolicach włączania wentylatora lub trochę wcześniej). Wtedy zakręcasz odpowietrzniki i operacja zakończona. Jak silnik ostygnie to sprawdź poziom płynu, bo mogło ubyć. Proponuje później odpalić auto i poczekać aż się włączy wentylator. Jeśli wtedy górna rura chłodnicy będzie zimna znaczy, że termostat się nie otwiera. Wentylator się włączy nawet jak chłodnica będzie zimna, gdyż steruje nim ECU a czujnik jest w bloku silnika koło termostatu.

  10. #24
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał markshall Zobacz post
    Wentylator się włączy nawet jak chłodnica będzie zimna, gdyż steruje nim ECU a czujnik jest w bloku silnika koło termostatu.
    Jest w termostacie - nie w bloku. Nie odpowietrzy się instalacji jeżeli termstat jest otwarty.. Pościskaj rury od chłodnicy może się coś przeleje i napełni.. Odpwietrzanie na pełnym ogrzewaniu dodam się robi
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #25
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Nie odpowietrzy się instalacji jeżeli termstat jest otwarty..
    No tak, ale u kolegi jest on prawdopodobnie zamknięty, więc jeśli się nie otworzy - układ się nie odpowietrzy - co znaczy, że i tak jest do wymiany W bravolotach ogrzewanie sterowane jest klapą więc nie ma znaczenia czy wlączysz ogrzewanie czy nie - płyn przez nagrzewnicę przepływa zawsze.

  12. #26
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał markshall Zobacz post
    W bravolotach ogrzewanie sterowane jest klapą więc nie ma znaczenia czy wlączysz ogrzewanie czy nie - płyn przez nagrzewnicę przepływa zawsze.
    No to fakt, ale dobrze by sobie zrobić dobry nawyk.. Potem się zapomni w innym aucie i jest zonk Miałem też wrażenie że jak ogrzewanie jest włączone szybciej się odpowietrza, ale fakt mogło to być jakoś sugestią..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  13. #27
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Poczekajmy aż kolega spróbuje odpowietrzyć i zobaczymy co dalej.

  14. #28
    Klubowicz
    Dołączył
    28 październik 2011
    Skąd
    Żywiec
    Postów
    37
    Auto
    Fiat Brava 1.2 16v
    Na razie (zgaduję, że tak jak u was) lekka nawałnica, także jak pogoda się uspokoi to zaraz to zrobię.

  15. #29
    Klubowicz
    Dołączył
    28 październik 2011
    Skąd
    Żywiec
    Postów
    37
    Auto
    Fiat Brava 1.2 16v
    Sory za double ale sa newsy.

    Gorna rura jednak robi sie goraca w okolicach wlaczenia wentylatora (ostatnio za malo czekalem).

    Przy odpowietrzaniu nic mi nie leci od wlaczenia silnika az do odpalenia wentylatora. Zeszlo mi z wyrownawczego of max do zera praktycznie. Mozliwe ze po prostu jest tak malo plynu? Kontynuuje odpowietrzanie jeszcze.

  16. #30
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał hugerth Zobacz post
    Przy odpowietrzaniu nic mi nie leci od wlaczenia silnika az do odpalenia wentylatora.
    Jak to nic? Powinno zlecieć powietrze a następnie ciec płyn - wtedy zakręcamy.. Może właśnie tak mocno masz zapowietrzony układ..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. [ukł. chłodzenia] Gotujący się płyn chłodniczy
    Napisany przez Kuki na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post: 21-04-2011, 20:56
  2. płyn chłodniczy
    Napisany przez ciril na forum Panda
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 17-01-2011, 17:07
  3. Cinquecento płyn chłodniczy
    Napisany przez q3 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 07-09-2010, 22:08
  4. [ukł. chłodzenia] Jak spuścić płyn chłodniczy ?
    Napisany przez Wafer na forum Albea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 26-07-2010, 16:30
  5. Znikający płyn chłodniczy
    Napisany przez costa10 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 22-07-2009, 21:24

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

wymiana termostatu fiat albea 1.2

fiat brava 1.2 16v ile plynu

fiat albea 1.2 16v termostat

fiat palio 1.2 16v termostat wymiana

fiat bravo II auto kur

wymiana termostatu fiat albea 1.2 16v

wymiana termostatu albea 1.2

wymiana termostatu fiat brava 1.2

termostat fiat brava 1.2 16v

fiat brava 1.2 wymiana termostatu

fiat brava 1.2 16v termostat

wymiana termostatu fiat 1.2 16v

chlodnica do fiat brava 1.216v

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl