Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 18
  1. #1
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2012
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    23
    Postów
    1,564
    Auto
    1.6 16V Brava

    brak powietrza czy co?

    Witam! Panowie nie wiem jak do końca opisać swój problem.. ale u siebie w aucie nie mam grila.. masz przerobiony przód na styl niemiecki i nie mam poprostu wlotu powietrza Zdjęcie0013.jpg i mam zwykły filter powietrza w ori.. czy może nie dostawać dość zimnego powietrza i silnik może wiecej palić i falować i kopcić na czarno ... czy jak bym wsadził stożek to by było inaczej? bo wydaje mi się że auto może nie dostawać danej dawki paliwa bo nie mam wlotu..



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    No niby łapacz powietrza jest właśnie za atrapą ale też onajakoś super przewiewnanie jest.. Otwórz maskę (odpuść aleniech trzyma się na zamku) i zobacz jak wtedy..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #3
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2012
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    23
    Postów
    1,564
    Auto
    1.6 16V Brava
    przy otwartej masce tak jakby lepiej

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    12 grudzień 2012
    Skąd
    Pfaffenhofen ad. Ilm
    Wiek
    38
    Postów
    499
    Auto
    stop
    Wlot jest wlotem.Pasek B3 miał problemy z przegrzewaniem bo wloty miał w zderzaku i one często były zalepiane przez śnieg a często w autach powypadkowych wyrzucano specjalne tunele chłodzące które były w zderzaku.Tak samo jest w Bravo,Bravie.Jak zasłonisz wlot to moga być problemy.Ten śmieszny turecki tuning nie jest ani fajny ani praktyczny.I możesz mieć przez to problemy.

  6. #5
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał CichyJerry Zobacz post
    przy otwartej masce tak jakby lepiej
    No jak lepiej to jakbyś sobie sam odpowiedział.. :/
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #6
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2012
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    23
    Postów
    1,564
    Auto
    1.6 16V Brava
    i co teraz mam zrobic, stozek zalozyc..?

  8. #7
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    39
    Postów
    2,747
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Może wygłuszenie maski zatyka Ci otwór w łapaczu powietrza.Była nawet akcja serwisowa z tym związana.O to że nie masz grilla nie ma znaczenia,powietrze dostanie się bez problemu.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9JTD ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Jest:Fiat Stilo MW 1.9 16v JTD 04'

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    12 grudzień 2012
    Skąd
    Pfaffenhofen ad. Ilm
    Wiek
    38
    Postów
    499
    Auto
    stop
    Cytat Napisał Zielony Zobacz post
    Może wygłuszenie maski zatyka Ci otwór w łapaczu powietrza.Była nawet akcja serwisowa z tym związana.O to że nie masz grilla nie ma znaczenia,powietrze dostanie się bez problemu.
    Po cos ten grill został zaprojektowany.On nie jest ot tak sobie w aucie.

  10. #9
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał grzes26 Zobacz post
    Po cos ten grill został zaprojektowany.On nie jest ot tak sobie w aucie.
    Tak to racja ale czy by to obiło aż takie znaczenie to nie wiem.. Chociaż skoro z uchyloną maską jest lepiej to wydawałoby się to prawie pewne.. Sprawdź też te wygłuszenie co Zielony napisał..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #10
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Albo po prostu zdejmij rurę łączącą łapacz z filtrem i pojeździj trochę. Jeśli będzie lepiej to wszystko jasne

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    12 grudzień 2012
    Skąd
    Pfaffenhofen ad. Ilm
    Wiek
    38
    Postów
    499
    Auto
    stop
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Tak to racja ale czy by to obiło aż takie znaczenie to nie wiem..
    Tak jak pisałem wcześniej.W Pasku B3 zaprojektowano wloty tylko w zderzaku.I po ich zatkaniu auta się przegrzewały.Jak w mojej 156 JTD przytkałem grill to na autostradzie myślałem,że mi auto wybuchnie.Szybciutko musiałem wyrzucać przysłonę.

  13. #12
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał grzes26 Zobacz post
    Tak jak pisałem wcześniej.W Pasku B3 zaprojektowano wloty tylko w zderzaku.I po ich zatkaniu auta się przegrzewały.Jak w mojej 156 JTD przytkałem grill to na autostradzie myślałem,że mi auto wybuchnie.Szybciutko musiałem wyrzucać przysłonę.
    Tyle, że Ty mówisz o przegrzewaniu co jest logiczne. Ale powietrza aż tyle auto nie potrzebuje do przepalenia
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  14. #13
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    39
    Postów
    2,747
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Ale powietrza aż tyle auto nie potrzebuje do przepalenia
    Dokładnie tak jest,dodam że oryginalnie w 1.9 JTD wlot powietrza jest za lampą,upchany w dość ciasnej dziurze i nie ma problemu mimo że potrzeba więcej powietrza niż w 1.6

    A od kiedy masz ten problem
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9JTD ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Jest:Fiat Stilo MW 1.9 16v JTD 04'

  15. #14
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2012
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    23
    Postów
    1,564
    Auto
    1.6 16V Brava
    od kilku dni.. i po kablach zapłonowych zmienionych na nowe MM i było dobrze 2tyg. a teraz znowu zle.. myslę że może jeszcze map sensor jest uszkodzony...? JAK MYSLICIE

  16. #15
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    39
    Postów
    2,747
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Skoro dzieje się to od nie dawna to na pewno nie przez maskę.Jeśli obroty falują i kopci na czarno to na początek sprawdź sonde lambda,bo kopcenie na czarno to zbyt bogata mieszanka.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9JTD ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Jest:Fiat Stilo MW 1.9 16v JTD 04'


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Rezonator Powietrza
    Napisany przez makło na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 10-12-2013, 17:55
  2. Wąż od filtra powietrza.
    Napisany przez majer na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 30-05-2013, 21:28
  3. [osprzęt silnika] Brak wlotu filtra powietrza
    Napisany przez KamyK na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 13-01-2013, 22:00
  4. [silnik] Brak reakcji na pedał przyspieszenia, brak mocy 1.9
    Napisany przez bammber na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 20-03-2010, 18:48
  5. instalacja powietrza
    Napisany przez czorny na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 10-10-2009, 16:24

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl